Anonym bruker Skrevet 24. mars #26 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Ah, så hvis man først er skilt skal man ikke få noen mulighet til å etablere et nytt forhold uten å involvere barna umiddelbart? Det er strålende foreldreskap. Da jeg var gift var jeg stort sett alene med barna da også, men jeg minnes vel at det i blant var mulig å trene, gå en tur, jobbe litt ekstra en ettermiddag, og ta en kaffe med en venninne av og til. Ha noen voksne relasjoner, kort sagt. Nå foregår det de dagene jeg ikke har barna. Anonymkode: c9548...5af Vi har ikke involvert barna. Har kjent hverandre siden mai. Barna har truffet hverandre litt på avstand i forhold til at vi har vært på samme arrangement. Vi har sagt hei og så har mine tre sett han og jeg har såvidt truffet to av hans tre barn når de har kommet innom daren da jeg har vært der. HI Anonymkode: aa278...202
Anonym bruker Skrevet 24. mars #27 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Ah, så hvis man først er skilt skal man ikke få noen mulighet til å etablere et nytt forhold uten å involvere barna umiddelbart? Det er strålende foreldreskap. Da jeg var gift var jeg stort sett alene med barna da også, men jeg minnes vel at det i blant var mulig å trene, gå en tur, jobbe litt ekstra en ettermiddag, og ta en kaffe med en venninne av og til. Ha noen voksne relasjoner, kort sagt. Nå foregår det de dagene jeg ikke har barna. Anonymkode: c9548...5af Nei. Er man skilt og har barn så holder man seg singel til ungene er voksne. Anonymkode: ccc5a...cf8
Anonym bruker Skrevet 24. mars #28 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Du er voksen, du bør skjønne at […] Anonymkode: 8cfa0...29c Hadde det enda vært sånn! Anonymkode: ccc5a...cf8
Anonym bruker Skrevet 24. mars #29 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei. Er man skilt og har barn så holder man seg singel til ungene er voksne. Anonymkode: ccc5a...cf8 Såpass, det kan jeg faktisk ikke ta på alvor. Jeg er for min del veldig takknemlig for mine egne bonusforeldre. Anonymkode: c9548...5af
Anonym bruker Skrevet 24. mars #30 Skrevet 24. mars Du MÅ forstå at du ikke er like viktig som hans barn vel? Stopp før han ender dette med deg og ikke gidder mer. Grow up! Anonymkode: ee259...c23
Anonym bruker Skrevet 24. mars #31 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Her høres det ut som om du leter etter tid for deg og kjæresten, mens han ikke tenker på det. Dette! Jeg tror han ville prioritert mer tid med deg om han hadde hatt lyst. Anonymkode: ee259...c23
Anonym bruker Skrevet 24. mars #32 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Dette! Jeg tror han ville prioritert mer tid med deg om han hadde hatt lyst. Anonymkode: ee259...c23 Jeg tenker at man prioriterer barna om man får muligheten til å ha dem en dag ekstra. En kjæreste må prioriteres i den tiden man ikke har mulighet til å være sammen med barna. Man går fra å ha dem fullt til å ha dem halvt, det sier seg selv at alt annet må vike når man kan få en ekstra påskeferiedag sammen med dem. Anonymkode: 9ebd2...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå