Gå til innhold

Hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har byttedag med barna sine fredag og jeg søndag. I påsken er det snakk om at han skal få barna torsdag for å få en dag mer på hytta med barna. Det går utover vår tid sammen. Vi har normalt ingen helger i lag. Føler meg veldig nedprioritert, virker ikke som han kommer på det en gang .

Anonymkode: aa278...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, barna kommer først.

Anonymkode: 74c4e...508

Skrevet

Når du blir sammen med en mann som har barn fra før vil barna hans alltid være første pri. Hadde han satt deg foran barna sine hadde det vært et stort rødt flagg!

Så nei, jeg ville aldri reagert negativt på at han hadde barna sine litt ekstra i påsken.

Anonymkode: 8cfa0...29c

Skrevet

Du er sammen med en mann som har barn fra før og synes du blir nedprioritert fordi han velger å ha barna én dag lenger i påsken for å kunne være på hytta lenger? Ser du ikke selv hvor ille det ser ut når du skriver det?

Barna går selvsagt først, i påsken og alle andre dager. 

Skrevet

Ok 🤔 forstår at jeg er alene om å tenke slik. Tenker at de likevel får være på hytta fra fredag-mandag. Han og synes det er dumt at vi ikke har byttedag fredag slik at vi får mer tid sammen i helgene. HI

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke hva jeg leser. Ja, jeg reagerer. Jeg reagerer sterkt på at du ikke skjønner, og setter pris på, at far velger barna sine. 

Du må skjerpe deg!

Skrevet (endret)

Fra ei mor som har en barnefar som prioterte dama i helga isdedenfor barna sine, så har det endt med null kontakt med sin far. De er såret og ble alltid satt til side pga akkurat det du ønsker. Husk barna ser ikke sin far hver dag som du gjør. Dere har valgt å sette barn til verden begge to, ta ansvar for det. Du har også valgt en mann med barn fra før, slik er det bare. 

Endret av Gladjente00
Feil
Skrevet
Gladjente00 skrev (Akkurat nå):

Fra ei mor som har en barnefar som prioterte koketid i helga isdedenfor barna sine, så har det endt med null kontakt med sin far. De er såret og ble alltid satt til side pga akkurat det du ønsker. Husk barna ser ikke sin far hver dag som du gjør. Dere har valgt å sette barn til verden begge to, ta ansvar for det. Du har også valgt en mann med barn fra før, slik er det bare. 

Mhm, han er super far i ei uke om gangen. Vi bor to timer unna hverandre og ser hverandre litt i ukene da vi begge har barnefri (har begge fri fra søndag kveld-fredag). Jeg jobber turnus og har fri litt i ukene, og han jobber. Ungene vet ikke at de muligens skal til hytta en dag mer, det ville han tilby de siden de ikke har noen påsketradisjoner med mora. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok 🤔 forstår at jeg er alene om å tenke slik. Tenker at de likevel får være på hytta fra fredag-mandag. Han og synes det er dumt at vi ikke har byttedag fredag slik at vi får mer tid sammen i helgene. HI

Kan dere ikke heller sørge for å ha samme byttedag sånn til vanlig. Påsken må han jo få ha på hytta med barna.

Anonymkode: 95c9b...71f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kan dere ikke heller sørge for å ha samme byttedag sånn til vanlig. Påsken må han jo få ha på hytta med barna.

Anonymkode: 95c9b...71f

Håplaust sammerbeid med min eks. Han nekter å bytte. Tror ikke kjæreste har lyst å ha søndag. Det er ein kjip dag å bytte på🤔

Skrevet

Jeg hadde sett det som et stort rødt flagg dersom typen prioriterte meg fremfor egne barn! Det ville vært helt mot mitt verdisyn, og hadde sannsynligvis ført til at jeg hadde avsluttet forholdet 

Anonymkode: 96c89...2f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde sett det som et stort rødt flagg dersom typen prioriterte meg fremfor egne barn! Det ville vært helt mot mitt verdisyn, og hadde sannsynligvis ført til at jeg hadde avsluttet forholdet 

Anonymkode: 96c89...2f9

Enig.

Anonymkode: ccc5a...cf8

Skrevet

Du vil alltid komme som nr 2 etter barna og slik skal det osgå være.

Regarerer på at du reagerer på dette, det er et stort rødt flagg!

Anonymkode: e4ee9...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...