Anonym bruker Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars Det føles virkelig som at sjefen er ute etter meg. Det er en fysisk jobb der jeg jobber med noe renhold etc. Har har hatt litt problemer med hofta så har vært litt sykemeldt tidligere. Sjefen er kvass og ber meg bytte jobb men jeg er her enda. Her om dagen kom sjefen plutselig og ba meg vaske for h*n. Det er ganske forstyrrende når da h*n itillegg begynner å kommentere feilene mine. Jeg har mitt system og gjør det jeg føler for. Heldigvis gikk vedkommende og jeg kunne puste igjen. Jeg har jobbet 9år her på samme plass, blitt mer hissig med årene denne sjefen. Er dere enige at det ikke er lett å utføre arbeidet med en sjef hengende over seg? Anonymkode: 3fc32...d8f
MissSaigon Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Du kan jo ikke gjøre det du føler for hvis sjefen mener at det er feil. Men det er ikke greit at han henger over deg, han må gi klar beskjed og så la deg ta oppgavene i fred.
Anonym bruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars MissSaigon skrev (27 minutter siden): Du kan jo ikke gjøre det du føler for hvis sjefen mener at det er feil. Men det er ikke greit at han henger over deg, han må gi klar beskjed og så la deg ta oppgavene i fred. Ja det er jeg full innforstått med. Det er det at jeg skal bli observert under arbeidet som jeg ikke liker. Er det egentlig i det hele tatt riktig? Anonymkode: 3fc32...d8f
Anonym bruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja det er jeg full innforstått med. Det er det at jeg skal bli observert under arbeidet som jeg ikke liker. Er det egentlig i det hele tatt riktig? Anonymkode: 3fc32...d8f Til en slik type jobb må du nok kanskje godta at du blir observert en avtalt stund, du må ta renhold i en bestemt rekkefølge og krysse av for det du har tatt Anonymkode: 0b19a...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå