Anonym bruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Hei alle! Eg såg denne på instagram i går, og følte med ein gong eg måtte ha ein slik bokbag😂 veit eigentleg ikkje om det har eit eige namn, mogleg nokon av dykk har noko liknande og veit kva det heiter?☺️ denne er i alle fall i ekte skinn og er utselt for lengst i nettbutikken, men det hadde vore fint å finne noko lignande. Bildet er lånt frå elizabethturn på Instagram☺️ Anonymkode: 07efc...5c7
Anonym bruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Den er fra Archer And Olive Anonymkode: 4aceb...013
Anonym bruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Hei, ja, det veit eg🥰 men dei har den ikkje i nettbutikken lenger. HI Anonymkode: 07efc...5c7
Anonym bruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Hei, ja, det veit eg🥰 men dei har den ikkje i nettbutikken lenger. HI Anonymkode: 07efc...5c7 Kan du ikke søke på hva den heter da? Anonymkode: 22337...ffd
Anonym bruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars 3 hours ago, Anonym bruker said: Kan du ikke søke på hva den heter da? Anonymkode: 22337...ffd Den heter Vegan Leather Travel Accessory Pouch (Archer and Olive) og er som HI skriver utsolgt fra Archer and Olive og kommer mest sannsynlig ikke tilbake heller Anonymkode: 423cc...da2
Anonym bruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Den heter Vegan Leather Travel Accessory Pouch (Archer and Olive) og er som HI skriver utsolgt fra Archer and Olive og kommer mest sannsynlig ikke tilbake heller Anonymkode: 423cc...da2 Vegan leather? Hvordan er det mulig? Om den er vegansk er den ikke i ekte skinn som hi skriver ihvertfall... Anonymkode: 69afd...3fc
Anonym bruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars Om du søker etter journal bag eller bible bag finner du mye lignende. Anonymkode: 69afd...3fc
Anonym bruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Den heter Vegan Leather Travel Accessory Pouch (Archer and Olive) og er som HI skriver utsolgt fra Archer and Olive og kommer mest sannsynlig ikke tilbake heller Anonymkode: 423cc...da2 Jeg tenkte på å søke på hva typen heter, altså Travel Accessory Pouch, for å finne lignenede typer. Anonymkode: 22337...ffd
Anonym bruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars 6 hours ago, Anonym bruker said: Vegan leather? Hvordan er det mulig? Om den er vegansk er den ikke i ekte skinn som hi skriver ihvertfall... Anonymkode: 69afd...3fc https://www.archerandolive.com/en-nl/blogs/news/first-look-at-the-archer-olive-fall-2022-collection Anonymkode: 423cc...da2
Anonym bruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Den er ikke i skinn. Plastikk. Anonymkode: 24642...a2a
Juliea Ruler Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Jeg vet de selger den i Asker sentrum. På en hobbybutikk Momi eller noe heter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå