Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette og kan fortelle litt om effekt og størrelsen på tablettene?

Trenger ikke kostholdsråd som kan erstatte dette, da de allerede er kjent, men skulle gjerne hørt erfaringer fra noen som har prøv dette eller tilsvarende kosttilskudd 😊

Anonymkode: 9c50f...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker om du sliter med forstoppelse, men det er kun magnesium og C-vitaminer, så det er bedre og billigere å bare kjøpe magnesium. Pillene er på størrelse med avlange Paracet, om jeg husker riktig. 

Anonymkode: 69f62...6cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det virker om du sliter med forstoppelse, men det er kun magnesium og C-vitaminer, så det er bedre og billigere å bare kjøpe magnesium. Pillene er på størrelse med avlange Paracet, om jeg husker riktig. 

Tusen takk for svar på akkurat det jeg lurte på! Da prøves magnesium i stedet. Der har de brusetabletter 😊 

Anonymkode: 9c50f...1ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ut fra det jeg leser om det så inneholder det også probiotika?

Men skal ikke si noe på at det finnes billigere alternativer, for det gjør det stort sett alltid. Stort settt er det billigere å kjøpe alt hver for seg enn å kjøpe blandingsprodukter.

Anonymkode: 6b347...23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...