Anonym bruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Jeg har gått ned fra 112 kg til 90, så er fremdeles tykk med mine 167 cm. Men der hovedfokus før var å finne klær som passet, kan jeg nå gå mer etter stil. Men jeg vet jo ikke stilen min! Er invitert i 60 års dag, og aner ikke hvor jeg skal finne noe å ha på meg. Jeg liker en klassisk stil uten for mye mønster og farger, men vil heller ikke være kjedelig. Noen som har tips til fine kjoler? Anonymkode: 10318...194
Anonym bruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jeg har gått ned fra 112 kg til 90, så er fremdeles tykk med mine 167 cm. Men der hovedfokus før var å finne klær som passet, kan jeg nå gå mer etter stil. Men jeg vet jo ikke stilen min! Er invitert i 60 års dag, og aner ikke hvor jeg skal finne noe å ha på meg. Jeg liker en klassisk stil uten for mye mønster og farger, men vil heller ikke være kjedelig. Noen som har tips til fine kjoler? Anonymkode: 10318...194 Jeg er ett par cm enn deg og veier det samme. Jeg kjøpte denne kjolen fra zizzi og brukte den på julebord. Veldig fornøyd Anonymkode: 3a07d...5b8
Anonym bruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Jeg er 164 og veier ca 88 kg. Har denne i XL, og synes den er kjempe fin. Vet at du skriver klassisk uten for mye mønster, men denne er verdt et forsøk 😉 Veldig pen nå til våren/sommeren synes jeg. Og vi tykke trenger absolutt også farger. Ikke bare svarte og kjedelige ting. https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-emmeli-flower-island-green Anonymkode: 5fbbe...3bd
Anonym bruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Jeg liker only carmakoma, de har mye fint i plus size. https://www.only.com/nb-no/only-carmakoma/plus-size-kjoler Anonymkode: d0c1a...233
Anonym bruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Hvor er du tjukk? Har du markert liv og stor rompe eller bollemage, fx? Anonymkode: 4540b...648
Anonym bruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Omslagskjoler syntes jeg fungerte den gangen, men de kan ikke være for trang. Anonymkode: 57c1e...c29
Anonym bruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars Jeg er nøyaktig like høy som deg og veier mer, så det å kalle seg «tjukkebolla» synes jeg kanskje man bør jobbe litt med et sunnere kroppsbilde enn det der. Hvor man finner kjoler er jo så å si i alle butikker, så det kommer an på hva man liker og hvor mye penger man vil bruke på nye klær. Jeg liker butikkene Match og Floyd. Anonymkode: c105b...291
Anonym bruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (På 21.3.2026 den 10.40): Jeg liker only carmakoma, de har mye fint i plus size. https://www.only.com/nb-no/only-carmakoma/plus-size-kjoler Anonymkode: d0c1a...233 nå tror ikke jeg ts går under plus size, en gang ikke jeg bruker det å veier mere enn ts Anonymkode: c105b...291
Anonym bruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (35 minutter siden): nå tror ikke jeg ts går under plus size, en gang ikke jeg bruker det å veier mere enn ts Anonymkode: c105b...291 Jeg er 174 cm, og da jeg veide 90 kg var jeg plus size ihvertfall. Jeg brukte str 46. Mye avhenger av kroppsfasong såklart, jeg er typisk eple med tynne ben, liten rumpe og stor over mage og bryst. Nå er jeg 75 kg og akkurat innenfor normalvektig bmi, bruker str 42 og kan fremdeles fint bruke str xs/s fra stor mote merkene. Klær som er sydd for frodige kvinner sitter gjerne mye penere enn klær som er sydd i str 34/36 og bare forstørret til str 42. Fasongen er ikke alltid av den beste da. Anonymkode: d0c1a...233
Anonym bruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Veto moda curve har ganske mye fint, syns jeg! Anonymkode: 64137...cec
Anonym bruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg er 174 cm, og da jeg veide 90 kg var jeg plus size ihvertfall. Jeg brukte str 46. Mye avhenger av kroppsfasong såklart, jeg er typisk eple med tynne ben, liten rumpe og stor over mage og bryst. Nå er jeg 75 kg og akkurat innenfor normalvektig bmi, bruker str 42 og kan fremdeles fint bruke str xs/s fra stor mote merkene. Klær som er sydd for frodige kvinner sitter gjerne mye penere enn klær som er sydd i str 34/36 og bare forstørret til str 42. Fasongen er ikke alltid av den beste da. Anonymkode: d0c1a...233 joda det har mye å si hvordan fasong man har, jeg er også 167 og veide 110 før jeg ble gravid å da kjøpte jeg aldri plus size str men det hadde hjulpet mye om ts sa hvilken str hun er i så man slipper å gjette Anonymkode: c105b...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå