oslofrk Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Jeg fikk bleket striper. Det er så stygt når de vokser ut! Har ikke penger til frisør. Tips?
Anonym bruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars En god gammeldags glansvask. Semipermanent farge heter det vel i dag. Jeg bruker en som er litt lysere enn min egen hårfarge, så det ser ikke farget-farget ut, får ikke en hjelm med ensfarget hår liksom. Det blir blankt og fint, og overgangene i fargen på hodet jevnes ut. Denne bruker jeg: https://www.vita.no/loreal-paris/casting-creme-gloss?v=31688&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21066557411&gbraid=0AAAAADjQubX_y1XVzkDD9HShR0NvLVEmE&gclid=EAIaIQobChMIv4qiptywkwMViBiiAx0QACxAEAQYASABEgJtw_D_BwE Anonymkode: 5bb91...61d
Anonym bruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Dette er ikke en glansvask (det er tre nivåer, farge er nivå 1, minicolor, som Casting, er nivå 2, glansvask er nivå 3), men uansett fungerer det sikkert. Se litt an hvor lyse stripene er så de ikke får grønnskjær, kan være lurt å forpigmentere. Datteren min fikk litt skarp overgang, la inn en root shadow i hennes naturlige farge og gredde ut. Nå ser det mer ut som en bayalage. La også inn noen low lights i samme farge fordi hun ville være litt mindre blond. Anonymkode: 8e5e5...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå