Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:13 #1 Skrevet fredag kl 08:13 Går på Sertralin, men føler jeg legger på meg(vises på vekta) etter et år på den. Noen som har erfaring med dette?Om det er lov til å spørre her inne… Noe annen medisin tilsvarende som man ikke går opp i vekt av?(Har legetime Torsdag) Anonymkode: 0405f...9a7
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:15 #2 Skrevet fredag kl 08:15 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Går på Sertralin, men føler jeg legger på meg(vises på vekta) etter et år på den. Noen som har erfaring med dette?Om det er lov til å spørre her inne… Noe annen medisin tilsvarende som man ikke går opp i vekt av?(Har legetime Torsdag) Anonymkode: 0405f...9a7 Det er en helt vanlig bivirkning det ja, tror det gjelder alle medisiner av samme type, dessverre. Anonymkode: 3efa1...c3c
Gladjente00 Skrevet fredag kl 14:46 #3 Skrevet fredag kl 14:46 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Går på Sertralin, men føler jeg legger på meg(vises på vekta) etter et år på den. Noen som har erfaring med dette?Om det er lov til å spørre her inne… Noe annen medisin tilsvarende som man ikke går opp i vekt av?(Har legetime Torsdag) Anonymkode: 0405f...9a7 Hvis det står på som bivirkninger så kan det nok stemme. Føler du at du spiser mer eller er mer sugen på ting etter du startet på den? Gjerne sjekke forbrenninga om den er det samme eller er det vann?
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:41 #4 Skrevet fredag kl 19:41 Sjekk ut Wellbutrin. Anonymkode: 15356...c9e
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:59 #5 Skrevet fredag kl 22:59 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sjekk ut Wellbutrin. Anonymkode: 15356...c9e Vær obs på at den kan gi store søvnproblemer. Remeron kan anbefales sammen med Wellbutrin. Anonymkode: 6efcb...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå