Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:23 #1 Skrevet tirsdag kl 14:23 Er du fornøyd med kupongene du får? Er de relevante for deg, får du gode prisavslag, får du kuponger på mye forskjellig, hvor mange kuponger får du hver gang? Har du mulghet for å bytte kuponger? Jeg får så elendige kuponger, får nesten de samme hver eneste måned. Nå har jeg 9 nye kuponger, av de 9 er det 1 gratiskupong spå en vare som jeg har kjøpt en gang for lenge siden, som jeg ikke kommer til å kjøpe igjen. Gratisvaren er alltid på varer til under 15 kroner, som regel varer jeg har kjøpt kun 1 gang for lenge siden, og som jeg nesten aldri henter ut. Kjøpte hundeposer fi fjor sommer for noen andre, får de stadig vekk som gratiskupong enda jeg aldri henter de ut. 3 på varer som jeg har kjøpt kun 1 gang - den ene for nesten 1 år siden,. 1 på en vare som ble kjøpt ofte inntil i fjor sommer 2 på ting jeg veldig sjelden kjøper 2 på ting jeg kjøper ganske jevnlig. Så av de 10 så kommer kanskje 2 av kupongene til å bli brukt, og da sparer jeg hele 9 kroner. Og prisavslagene er jo bare til å le av, stort sett fra 4-6 kroner, en sjelden gang 8 kroner. En kort periode kunne jeg bytte kuponger, men det var borte igjen en dag. Jeg fikk mye mer relevante kuponger før, og gratiskupongene var alltid på varer jeg kjøpte jevnlig,. Anonymkode: 3ff72...b22
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:59 #2 Skrevet tirsdag kl 14:59 Jeg har helt mistet oversikten. Denne kupongtilbudsverden som (nesten) alle butikkene holder på med nå, er helt håpløs synes jeg. Sjelden de såkalte kupongene stemmer for min del, om jeg i det hele tatt husker å se på dem. Det er jo et dagsverk, minst, å lese gjennom tilbudene - både de som er "helt personlig til meg" og de andre. Jeg savner den tida hvor tilbudene kom stort sett på tirsdager, om jeg ikke husker feil og de innehold kanskje 10-15 tilbud som alle var tilbud. Sist jeg telte, var det over 50 tilbud om man inkluderte personlige, kanskje flere også. Noen gjelder en uke, noen bare i helga, noen på fredag, noen på x-dag for da får man ekstra rabatt. Det gjelder både Coop og andre. Så svaret er NEI. Ikke klarer jeg å holde styr på dem og ikke passer de spesielt til meg heller. Anonymkode: 213a2...d72
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:02 #3 Skrevet tirsdag kl 15:02 Jeg er av prinsipp ikke medlem noe sted. Årsak; de som tjener på at noen er medlem, er butikken, ikke jeg. Hadde det ikke vært slik, så hadde ikke butikkene hatt slike medlemsskap. Ved å ikke være medlem noe sted, står jeg fritt til å handle hvor jeg vil og benytte de tilbudene som finnes der de er. Vet så klart at alle kan handle hvor de vil, men mange blir helt besatt av å tjene poenger eller kuponger, og bruke disse opp, som jo da er årsaken til at butikkene tjener på dette. Anonymkode: c90c6...2f8
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:03 #4 Skrevet tirsdag kl 15:03 Er relativt fornøyd med kupongene fra Coop, de er mye bedre enn Rema og Meny sine Anonymkode: bc254...eac
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:02 #5 Skrevet tirsdag kl 17:02 Det er som regel et utvalg av nyheter, forslag til deg og ting jeg har kjøpt før. Av ting jeg har kjøpt før er det nå melk, bananer, agurk, håndsåpe og rundstykke, forslag til meg er gyroskjøtt og av ting jeg aldri har kjøpt før ostepop og brød. Gratis har hver eneste gang sikker siste fire-fem gangene vært god morgen yoghurt, det har jeg kanskje kjøpt en gang for evig lenge siden, men jeg kan ikke huske når. Jeg henter den alltid ut da, for datteren min liker det og tar den med på skolen. Tidligere var gratisproduktet over en lang lang periode havregryn, jeg hentet den ut hver gang så jeg har fremdeles to ubrukte havregryn i skapet 😅 Jeg er ikke så opptatt av disse tilbudene, jeg handler det jeg skal ha, og får rabatten om det tilfeldigvis er en ting jeg har fått kupong på. Jeg bare åpner dem og plukker oftest med meg gratisproduktet. Jeg er medlem både i coop, trumf og rema fordi det blir litt penger av det til sammen. Ikke fordi jeg jakter medlemstilbudene, men fordi jeg handler mat hver uke og summen rabatter og bonuser blir litt. Anonymkode: 2afcc...f3e
Spurvugla Skrevet tirsdag kl 17:13 #6 Skrevet tirsdag kl 17:13 Nja, det er stort sett varer jeg pleier å handle, men prisavslagene er ikke veldig store. I tillegg kommer det nyheter og sånt innimellom, men det er sjelden noe jeg er interessert i. Som hun over her prøver jeg å bare handle det jeg skal ha uansett og ikke la meg lede av disse kupongene.
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:28 #7 Skrevet tirsdag kl 17:28 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg er medlem både i coop, trumf og rema fordi det blir litt penger av det til sammen. Ikke fordi jeg jakter medlemstilbudene, men fordi jeg handler mat hver uke og summen rabatter og bonuser blir litt. Anonymkode: 2afcc...f3e Spurvugla skrev (13 minutter siden): Som hun over her prøver jeg å bare handle det jeg skal ha uansett og ikke la meg lede av disse kupongene. Selv om dette irriterer meg, så jakter jeg ikke medlemstilbud eller lar meg lede av kupongene. Hi Anonymkode: 3ff72...b22
☆☆☆ Skrevet tirsdag kl 17:29 #8 Skrevet tirsdag kl 17:29 Omtrent halvparten er relevante. Men sjølv dei gløymer eg å nytte.
Superdolly Skrevet tirsdag kl 17:57 #9 Skrevet tirsdag kl 17:57 Vi får også jevnlig kupong på gratis hundeposer, men det passer jo perfekt siden vi har hund. Jeg kan ikke huske sist jeg betalte for en rull med hundeposer faktisk. Ellers opplever jeg også at det virker temmelig tilfeldig, men jeg handler det jeg trenger og så bruker jeg kupongene dersom de tilfeldigvis passer.
*Miss Marple* Skrevet tirsdag kl 19:11 #10 Skrevet tirsdag kl 19:11 Jeg følger ikke med, de blir jo trukket automatisk når jeg scanner qr-koden. Men jeg tror de er rimelig relevante. At jeg sparer særlig mye på det tviler jeg på.
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:15 #11 Skrevet tirsdag kl 19:15 *Miss Marple* skrev (3 minutter siden): Jeg følger ikke med, de blir jo trukket automatisk når jeg scanner qr-koden. Men jeg tror de er rimelig relevante. At jeg sparer særlig mye på det tviler jeg på. Nei blir ikke trukket automatisk, du må aktivere dem i appen Anonymkode: bc254...eac
*Miss Marple* Skrevet tirsdag kl 19:22 #12 Skrevet tirsdag kl 19:22 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei blir ikke trukket automatisk, du må aktivere dem i appen Anonymkode: bc254...eac Ops, det stemmer jo. Da tjener jeg ikke noe på de, nei 😂
amandine Skrevet tirsdag kl 21:04 #13 Skrevet tirsdag kl 21:04 Jeg får ofte kuponger som er ganske relevante, synes jeg. Pleier å aktivere kuponger på ting jeg vanligvis kjøper sånn at det blir trukket når jeg likevel putter det i kurven. Må innrømme at jeg er litt bevisstløs når jeg handler, jeg ser ikke så ofte på pris, jager ikke tilbud men handler relativt nøkternt det jeg trenger.
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:19 #14 Skrevet tirsdag kl 21:19 Jeg er Coop-medlem. Men vi handler omtrent alt av dagligvarer, og får levert på døra, fra Oda og Meny. Så jeg gjør kun sporadisk småhandling i Coop-butikk. Typisk handler et par salat-ting til lunsj på kontoret om jeg ikke har med niste, eller handler et par ting vi mangler på vei til hytta. Kupongene mine er typisk de tingene jeg handler. Frukt, grønt, salatingredienser, og ulike frø. Jeg ser også at vi har fått kuponger på varer vi aldri kjøper eller spiser. Tortillachips, brus, frysepizza og frosne hvitløksbaguetter. Men det er jo bare å la være å benytte kupongene🤷🏻♀️ Jeg kan nok bli flinkere til å sjekke og bruke kuponger også. Hadde foretrukket automatisk rabatt fremfor kuponger. Anonymkode: 1503c...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå