Gå til innhold

Sesong 13 MAFS Australia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke spoile noe for noen, men han Steve som er 50, er han faktisk 50? Han ser så mye eldre ut? Representerer han menn på 50 på en god måte? Jeg blir 50 i år, og har ikke vært singel så lenge etter 25 år i et forhold. 

Vet at man ikke selv merker man blir eldre, og heller ikke de som man ser daglig. Men er litt sjokka når jeg ser hvor gamle folk i 50 årene ser ut, jeg føler meg ikke der i det hele tatt. Men skjønner jo at jeg er det.

Hvordan skal jeg greie å se på menn som ser såpass gamle ut som attraktive? 😅🫣

Anonymkode: 4e6a4...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 13? Venter vi ikke på sesong 17 nå?

Kan ikke huske hvor gammel noen så ut i en sesong for 4 år tilbake, men sånn generelt så er det jo stor forskjell på hvor gamle folk ser ut.

Alt fra hvordan de kler seg, hvordan de holder kroppen i form, hvordan de klipper håret osv er viktig og ting man selv styrer. Mindre kontroll har man over mengde rynker, gråfarge på hår og skjegg, om man er frisk osv

Hva du finner atraktivt hos menn vet ikke jeg, men jeg er 51 år og finner overhodet ikke menn i 20-årene attraktive på den måten. Jeg kan se at en kompis av sønnen min på 25 år er en kjekk ung mann f.eks, men det er ikke noe jeg trekkes mot på noen som helst måte.

Jeg synes menn mellom 45 og 60 år stort sett er flotte jeg, mange av dem holder seg bedre enn kvinnene...

Anonymkode: 19de9...8c2

Skrevet

Sesong 13 går nå

Anonymkode: 2ad66...a68

Skrevet

…og jeg er helt enig! Han representerer noe hauggammelt. Helt merkelig.

Skrevet

Og likevel er jeg sikker på at han hadde sett for seg noe yngre enn det han fikk. Selv om hun er superfresh, kuul og mye mer attraktiv enn ham. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Og likevel er jeg sikker på at han hadde sett for seg noe yngre enn det han fikk. Selv om hun er superfresh, kuul og mye mer attraktiv enn ham. 

Ja, så blikket hans når de møtte alle de andre første gangen. Synes hun ser yngre ut enn ham selv om hun vel er ett år eldre. Jeg hadde tippet ham til nærmere 70, hvertfall over 60. Hun passer som 50, selv om jeg trodde jeg også så yngre ut enn henne😅🫣 men stilen hennes også gjør det vel litt. Den er fin altså, bare litt "eldre" enn min. 

Anonymkode: 4e6a4...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...