Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:46 #1 Skrevet mandag kl 21:46 Hvorfor bruker en del så mye tid og krefter på dette? Ja hva så om de stemmer? Livet blir jo ikke anderledes åkkesom Anonymkode: eb4e3...410
Anonym bruker Skrevet i går, 03:26 #2 Skrevet i går, 03:26 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvorfor bruker en del så mye tid og krefter på dette? Ja hva så om de stemmer? Livet blir jo ikke anderledes åkkesom Anonymkode: eb4e3...410 Hva er definisjon på en konspirasjonsteori? Hvem definerer hva som er en konspirasjon? Å ha meninger om ting som ikke er sosialt innafor å mene blir man satt i den båsen. Noen mener politikere er korrupte. De blir ledd av å kalt konspirasjonsteoretikere. Politikere er jo skikkelige folk må vite tenker majoriteten. Så skjedde Epstein- ops, så stemmer det. Folk henger seg opp i det fordi samfunnet er en stor saueflokk, og vi blir sosialt styrt. Enkelte har opplevd stor urett, stopper opp og begynner å se hva som skjer. Mange har behov for å få frem sannheten, løfte maktpersoner ut i offentligheten og avsløre korrupsjon, fordi folk vil ha et demokrati. Alle vet at VG og Aftenposten ikke skriver om saker som rammer forvaltningen. De får statsstøtte. Ikke alle får fortelle sine historier og erfaringer i disse mediene. Nå er det mange flere kanaler der folk får komme ut med sine historier. Både advokater og leger står frem å forteller om manglende rettssikkerhet i landet her. les Lillian Gran saken. Jon Christian elden kritiserte norsk barnevern hardt i et intervju med presten. Flere og flere prater og dette gjør mange stresset. Istedenfor å ta innover seg hva som skjer stenger de det ute å plasserer folk i konspirasjonsteorier boksen. Det er mange som ikke tror på Epstein filene også - at det er AI nettopp fordi det gjør noe med det bildet en ønsker å ha til de folkevalgte Anonymkode: 96645...eef
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva er definisjon på en konspirasjonsteori? Hvem definerer hva som er en konspirasjon? Å ha meninger om ting som ikke er sosialt innafor å mene blir man satt i den båsen. Noen mener politikere er korrupte. De blir ledd av å kalt konspirasjonsteoretikere. Politikere er jo skikkelige folk må vite tenker majoriteten. Så skjedde Epstein- ops, så stemmer det. Folk henger seg opp i det fordi samfunnet er en stor saueflokk, og vi blir sosialt styrt. Enkelte har opplevd stor urett, stopper opp og begynner å se hva som skjer. Mange har behov for å få frem sannheten, løfte maktpersoner ut i offentligheten og avsløre korrupsjon, fordi folk vil ha et demokrati. Alle vet at VG og Aftenposten ikke skriver om saker som rammer forvaltningen. De får statsstøtte. Ikke alle får fortelle sine historier og erfaringer i disse mediene. Nå er det mange flere kanaler der folk får komme ut med sine historier. Både advokater og leger står frem å forteller om manglende rettssikkerhet i landet her. les Lillian Gran saken. Jon Christian elden kritiserte norsk barnevern hardt i et intervju med presten. Flere og flere prater og dette gjør mange stresset. Istedenfor å ta innover seg hva som skjer stenger de det ute å plasserer folk i konspirasjonsteorier boksen. Det er mange som ikke tror på Epstein filene også - at det er AI nettopp fordi det gjør noe med det bildet en ønsker å ha til de folkevalgte Anonymkode: 96645...eef Og der kom foliehatten. Anonymkode: 3777a...e9a
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Og der kom foliehatten. Anonymkode: 3777a...e9a ?? Anonymkode: 96645...eef
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvorfor bruker en del så mye tid og krefter på dette? Ja hva så om de stemmer? Livet blir jo ikke anderledes åkkesom Anonymkode: eb4e3...410 Tja det kommer an på hva man ser på som konspirasjonsteorier, så der er jeg enig med anonym over her. Om saken er om jorden er flat eller rund så er jeg enig i at det får man ikke gjort noe med og livet må bare gå sin gang. Om det derimot gjelder sløsing av offentlige midler så kan det til syvende og sist påvirke hva du betaler i skatt, moms, strøm, drivstoff osv. Anonymkode: 9f5fc...993
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva er definisjon på en konspirasjonsteori? Hvem definerer hva som er en konspirasjon? Å ha meninger om ting som ikke er sosialt innafor å mene blir man satt i den båsen. Noen mener politikere er korrupte. De blir ledd av å kalt konspirasjonsteoretikere. Politikere er jo skikkelige folk må vite tenker majoriteten. Så skjedde Epstein- ops, så stemmer det. Folk henger seg opp i det fordi samfunnet er en stor saueflokk, og vi blir sosialt styrt. Enkelte har opplevd stor urett, stopper opp og begynner å se hva som skjer. Mange har behov for å få frem sannheten, løfte maktpersoner ut i offentligheten og avsløre korrupsjon, fordi folk vil ha et demokrati. Alle vet at VG og Aftenposten ikke skriver om saker som rammer forvaltningen. De får statsstøtte. Ikke alle får fortelle sine historier og erfaringer i disse mediene. Nå er det mange flere kanaler der folk får komme ut med sine historier. Både advokater og leger står frem å forteller om manglende rettssikkerhet i landet her. les Lillian Gran saken. Jon Christian elden kritiserte norsk barnevern hardt i et intervju med presten. Flere og flere prater og dette gjør mange stresset. Istedenfor å ta innover seg hva som skjer stenger de det ute å plasserer folk i konspirasjonsteorier boksen. Det er mange som ikke tror på Epstein filene også - at det er AI nettopp fordi det gjør noe med det bildet en ønsker å ha til de folkevalgte Anonymkode: 96645...eef VG og Aftenposten får ikke pressestøtte Anonymkode: 36d92...ff2
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Konspirasjon og konspirasjon.. Jeg innser jo etter hvert at vi er grovt ført bak lyset når det kommer til mennesker og co2 utslipp og påvirkning på klimaet. De eneste forskerne som får jobb i dag er de som vil si at ja, det er en sammenheng. De forskerne som sier nei det er ingen grunn til å tro at det er noen sammenheng, mister jobb og karrieremuligheter. Det at de eneste forskerne som sier det ikke er grunn til å anta en sammenheng, er emeriti (det vil si, de er pensjonerte forskere og har ingen karriere fremfor seg som kan ødelegges) sier det meste om den saken der. For meg går det helt greit at mennesket forbruker og forbrenner mindre. Det er sunt og lurt, uansett hvordan man vrir det. Verre synes jeg det er at noen tjener penger på denne bløffen. De som utvikler såkalt miljøvennlige løsninger eller som man betaler klimakvoter til, tjener grovt på å produsere noe som egentlig er keiserens nye klær. Verst av alt, derimot, synes jeg det er at forskere ikke kan komme frem til sannheten eller nærme seg sannheten uten å miste jobb og karriere og rykte. Det minner meg om tidligere tiders fengsling og brenning av de som provoserte ved å stille betimelige spørsmål. Anonymkode: 8369a...f07
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Hadde noen sagt til meg for 10 år siden at der var en rik pedofil/voldtekekstmann som hadde god kontakt med norske tidligere politikere hadde jeg nok ledd og kalt de for konspirasjonsteoretikere. Anonymkode: 9f5fc...993
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hadde noen sagt til meg for 10 år siden at der var en rik pedofil/voldtekekstmann som hadde god kontakt med norske tidligere politikere hadde jeg nok ledd og kalt de for konspirasjonsteoretikere. Anonymkode: 9f5fc...993 Ja. Og mer og mer tyder på at han og kompisene hans planla en «pandemi» for å tjene penger på «vaksiner.» Oi! 😧 Anonymkode: 36eb4...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå