Gå til innhold

Psykolog anmeldelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn en anmeldes på en tidligere psykolog jeg gikk til som var dårlig. 
Han avsluttet behandlingen etter 4 timer på en sms. Jeg sto midt i et traume og ventet lenge på behandling. 
Som privatpraktiserende med dritsavtale kan han få dårlig omdømme. Flere andre hadde beskrevet han likt. 

Anonymkode: f1f4d...09f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Men hvis dette er måten du har kommunisert med psykologen så kan jeg forstå at det har vært vanskelig for han å komme noe videre. Hva ønsker du å oppnå?

Anonymkode: e1046...f12

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ok. Men hvis dette er måten du har kommunisert med psykologen så kan jeg forstå at det har vært vanskelig for han å komme noe videre. Hva ønsker du å oppnå?

Alvorlig talt! Hva er det for en påstand?!

Anonymkode: 2add4...9cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er du litt dum?

Anonymkode: 5a3ee...ee0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alvorlig talt! Hva er det for en påstand?!

Anonymkode: 2add4...9cf

Hun har jo rett. Hva slags til tilbakemelding tenker egentlig hi seg på innlegget?

Anonymkode: 71502...846

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun har jo rett. Hva slags til tilbakemelding tenker egentlig hi seg på innlegget?

Anonymkode: 71502...846

Bør psykologer får dårlige anmeldelser så må de skjerpe seg. Omdømmet gjør at dette søker seg dit. 
Det er flere som har omtalt psykologen på samme måte. 
Det er derfor vi har offentlige anmeldelser på offentlige ansatte, så kundene kan anbefale / fraråde andre. 
Anbefaler ikke folk som opplever at verden raser sammen etter uventet og brått dødsfall å søke seg til en slik psykolog. 

Du spør om tilbakemeldinger i innlegget? Jeg ville dele min erfaring, kanskje noen andre har opplevd tilsvarende. 
Alle tråder her inne trenger ikke være polariserende 

Anonymkode: f1f4d...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...