Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:21 #1 Skrevet søndag kl 08:21 Har du verv? Medlemskap? Hvilket parti? Hva fikk deg til å engasjere deg? Anonymkode: 42ae3...f07
Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:54 #2 Skrevet søndag kl 11:54 Nei. Jeg var helt til alle politikerne gikk av etter å ha utnyttet ungdommer utenom Trine Skei Grande «fordi hun var jo dame og han var mann og det å bli utnyttet seksuelt er jo alle unge menns ønskedrøm, må vite». Dette var i 2018. Helt sykt. Har aldri egentlig hatt tillit til det norske samfunnet etter det skjedde. Anonymkode: f4eff...d57
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:42 #3 Skrevet søndag kl 12:42 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Nei. Jeg var helt til alle politikerne gikk av etter å ha utnyttet ungdommer utenom Trine Skei Grande «fordi hun var jo dame og han var mann og det å bli utnyttet seksuelt er jo alle unge menns ønskedrøm, må vite». Dette var i 2018. Helt sykt. Har aldri egentlig hatt tillit til det norske samfunnet etter det skjedde. Anonymkode: f4eff...d57 Det er det da mange mannlige politikere som har gjort også? Så lenge den mindreårige er over 16 er det lovlig i Norge. De eneste gangene der det har blitt noen sak av det har vært ved anklager om voldtekt, men det blåser som regel over igjen. Anonymkode: 4cdb0...d28
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:53 #4 Skrevet søndag kl 12:53 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Nei. Jeg var helt til alle politikerne gikk av etter å ha utnyttet ungdommer utenom Trine Skei Grande «fordi hun var jo dame og han var mann og det å bli utnyttet seksuelt er jo alle unge menns ønskedrøm, må vite». Dette var i 2018. Helt sykt. Har aldri egentlig hatt tillit til det norske samfunnet etter det skjedde. Anonymkode: f4eff...d57 Fortell oss at du er en frepper uten å fortelle oss at du er en frepper. Anonymkode: 45fef...117
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:18 #5 Skrevet søndag kl 14:18 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fortell oss at du er en frepper uten å fortelle oss at du er en frepper. Anonymkode: 45fef...117 ? Antar at du siterer veldig feil… Anonymkode: f4eff...d57
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:20 #6 Skrevet søndag kl 14:20 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): ? Antar at du siterer veldig feil… Anonymkode: f4eff...d57 Det tror jeg neppe. Anonymkode: 42ae3...f07
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:20 #7 Skrevet søndag kl 14:20 Nei, jeg føler ikke at det er verdt det. Alt for frustrerende. Ære være de som orker. Jeg og mine har det bedre når jeg holder meg unna politikken. Anonymkode: 511dc...a8c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:25 #8 Skrevet søndag kl 14:25 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det tror jeg neppe. Anonymkode: 42ae3...f07 Er ikke du HI? Hvorfor spør du om politikk, hvis du har så ekstremt dårlig greie på det? Det er jo helt åpenbart ut av det jeg skrev at jeg meldte meg ut av Venstre og av grunner som mange i FrP ikke ville ha reagert like hardt på. Mye mer sannsynlig at innlegget var til den under, som skrev at det er da lov å pule på alle som er over 16. Anonymkode: f4eff...d57
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:37 #9 Skrevet søndag kl 14:37 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er det da mange mannlige politikere som har gjort også? Så lenge den mindreårige er over 16 er det lovlig i Norge. De eneste gangene der det har blitt noen sak av det har vært ved anklager om voldtekt, men det blåser som regel over igjen. Anonymkode: 4cdb0...d28 So what? Mannfolkene ble i mye større grad tatt for det og tvunget til å ta ansvar for det. Dette var midt i den verste #metoo-tiden. At ikke Trine Skei Grande viste noen som helst ryggrad i dette spørsmålet, og ingen andre rundt henne, var og er helt forkastelig. Venstre er et sosialliberalistisk parti. Politikken er i stor grad tuftet på at mennesker må ha en god barndom og oppvekst uten utnyttelse, for å kunne senere være godt i stand til å gjøre det rette. For mitt vedkommende gikk Venstre til helvete etter Lars Sponheim. Han løp ikke rundt og tafset på ungdommen og satte seg selv i idiotiske posisjoner. Sånn apropos FrP, så gjør ikke Sylvi Listhaug det heller, det skal hun ha. Anonymkode: f4eff...d57
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:13 #10 Skrevet søndag kl 17:13 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det tror jeg neppe. Anonymkode: 42ae3...f07 Det var litt av et bidrag i din egen tråd. Anonymkode: 6b1c8...3fd
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:16 #11 Skrevet søndag kl 18:16 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var litt av et bidrag i din egen tråd. Anonymkode: 6b1c8...3fd Haha, ja, det ble stille nå. Anonymkode: f4eff...d57
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:16 #12 Skrevet søndag kl 18:16 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er ikke du HI? Hvorfor spør du om politikk, hvis du har så ekstremt dårlig greie på det? Det er jo helt åpenbart ut av det jeg skrev at jeg meldte meg ut av Venstre og av grunner som mange i FrP ikke ville ha reagert like hardt på. Mye mer sannsynlig at innlegget var til den under, som skrev at det er da lov å pule på alle som er over 16. Anonymkode: f4eff...d57 Min kommentar var ment til påstanden om at Skei Grande slapp lettere unna fordi hun var kvinne. Vi har maaange eksempler på at menn slipper like lett unna. Jeg mener ikke at det er etisk riktig i noen tilfeller, men så lenge ingen lov er direkte brutt skjer ingenting. Anonymkode: 4cdb0...d28
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:19 #13 Skrevet søndag kl 18:19 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Min kommentar var ment til påstanden om at Skei Grande slapp lettere unna fordi hun var kvinne. Vi har maaange eksempler på at menn slipper like lett unna. Jeg mener ikke at det er etisk riktig i noen tilfeller, men så lenge ingen lov er direkte brutt skjer ingenting. Anonymkode: 4cdb0...d28 For all del, men JEG meldte meg nå like fullt ut av partiet Venstre fordi ingen tok tak eller stilte krav til Trine Skei Grande etter den hendelsen der. Ser ikke helt hva menn som slipper unna har med saken å gjøre… Anonymkode: f4eff...d57
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:45 #14 Skrevet søndag kl 18:45 For å svare sånn noenlunde på spørsmålet: Ja, jeg er politisk aktiv, på venstresida i norsk politikk, fordi jeg er et samfunnsengasjert menneske. Anonymkode: e33cd...6e0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:22 #15 Skrevet søndag kl 19:22 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): For å svare sånn noenlunde på spørsmålet: Ja, jeg er politisk aktiv, på venstresida i norsk politikk, fordi jeg er et samfunnsengasjert menneske. Anonymkode: e33cd...6e0 Klok er du også. Anonymkode: 45fef...117
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:01 #16 Skrevet søndag kl 20:01 Meldte meg inn i Rødt dagen etter valget i høst, men har enda ikke gjort annet enn å betale kontingenten. Vurderte å gå på et møte i kommunen vår for litt siden, men jeg glemte det helt. Så jeg er ikke veldig engasjert, men bare det å være betalende medlem må jo også være noe. Anonymkode: 1b556...99f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 23:11 #17 Skrevet søndag kl 23:11 Er medlem i et parti på høyresiden og har verv. Men stiller ikke til valg. Fordi jeg er samfunnsengasjert og ønsker at kommunen jeg bor i skal bli et bedre sted å vokse opp i for barn og unge, og at eldre skal få den eldreomsorgen som er verdig. Anonymkode: 2b4ab...87f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 23:37 #18 Skrevet søndag kl 23:37 Ja, er medlem i Frp, men har ingen verv. Kjente behov for å vise at jeg støtter partiet ikke bare ved valg. Anonymkode: c76ac...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå