Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gå ned men har gått opp 3 kilo på 3 uker. Har ikke gått ned noenting. Prøver å faste fra klokka 12.00 og frem til jeg legger meg. Spise fra klokka 08.00-12.00. Hvorfor går jeg opp når jeg spiser mindre? Har prøvd i 6 måneder å gå ned men det går ikke.

Anonymkode: 52052...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du så lite spisevindu, og hva spiser du i den perioden.

Du må være i kaloriunderskudd om du skal med, men du må også spille på lag med kroppen.

Anonymkode: e834c...136

Skrevet

Spiser vel for lite?

Anonymkode: 8bb06...5ba

Skrevet

VG’s vektklubb anbefales! Utrolig hva man oppdager når man skriver ned ALT man putter i munnen 😜

Skrevet

Fire timer er altfor lite spisevindu.   Jeg har selv slanket meg mange kilo med periodisk faste, men fulgte "reglene" om et spisevindu på 8 timer.  Og så tenkte jeg selvfølgelig også over hva jeg spiste i de åtte timene. Jeg telte ikke kalorier, men sørget for å få minst 90% sunn og mettende mat fordelt på tre måltider.  De gikk egentlig av seg selv.  

Men vi mennesker er forskjellige, så det som passer for den ene, passer ikke alltid for den andre.  Men at fire timer til å spise på er for lite, det er jeg helt sikkert på.  For de fleste i alle fall.  

Anonymkode: a6545...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...