Anonym bruker Skrevet fredag kl 23:53 #1 Skrevet fredag kl 23:53 Prøvde dette for første gang for noen uker siden. Mye irritasjon med limen og de føltes tørre. Fjernet de selv med babyolje og nå er de naturlige vippene mine kortere og knekt. Aldri mer slik falske vipper. Er det noe vippeserum som er trygt å bruke for å få fortgang på veksten igjen? Anonymkode: d863d...98f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 00:38 #2 Skrevet lørdag kl 00:38 Synes Wowbrow er bra Anonymkode: 27d5b...7e4
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 02:27 #3 Skrevet lørdag kl 02:27 Anonym bruker skrev (1 time siden): Synes Wowbrow er bra Anonymkode: 27d5b...7e4 Er det trygt? Hvordan funker det? Anonymkode: d863d...98f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:01 #4 Skrevet lørdag kl 22:01 La det være. Alt du putter på av kunstig skit vil bare gjøre det verre. Anonymkode: 78111...2fa
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:36 #5 Skrevet lørdag kl 22:36 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): La det være. Alt du putter på av kunstig skit vil bare gjøre det verre. Anonymkode: 78111...2fa Det tror jeg også. Når man får vippene til å vokse raskt er det skit i det ja Anonymkode: d863d...98f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 23:25 #6 Skrevet lørdag kl 23:25 20 hours ago, Anonym bruker said: Er det trygt? Hvordan funker det? Anonymkode: d863d...98f Fungerer veldig bra, har hjulpet mine vipper😊 Bruker den Grow Gasm nå Anonymkode: 27d5b...7e4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:48 #7 Skrevet søndag kl 08:48 Du burdet aldri fjernet de selv. Hadde du gått og fått de fjernet av en profesjonell så hadde du nok hatt igjen dine vanlige vipper. Når du fjernet som du gjorde, fjerne du de lange vippene . Når sitter du igjen med de nye Anonymkode: 7fd4a...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå