Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:44 #1 Skrevet fredag kl 12:44 Jeg vil egentlig ha en ny Barbour oilskin jakke, men det ligger ikke i budsjettet akkurat nå. Er det noen av kopiene som faktisk er vanntette, har fôring som gir litt varme som i Barbour, og er like pene? Anonymkode: 0fa7b...73b
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:16 #2 Skrevet fredag kl 15:16 Hadde sjekket Finn og Tise etter en brukt Barbour eller Belstaff Anonymkode: 712fe...ade
amandine Skrevet fredag kl 15:27 #3 Skrevet fredag kl 15:27 Jeg ville sagt det samme som hun over. Kjøp heller the real deal brukt enn å kjøpe noe halvveis. Sjekk finn og tise, men sjekk også ebay? Er jo mange i England som bruker oilskin.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:31 #4 Skrevet fredag kl 15:31 3 minutes ago, amandine said: Jeg ville sagt det samme som hun over. Kjøp heller the real deal brukt enn å kjøpe noe halvveis. Sjekk finn og tise, men sjekk også ebay? Er jo mange i England som bruker oilskin. Kjøpte en nesten ubrukt Barbour på finn i fjor til 1000😊 Anonymkode: 712fe...ade
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:38 #5 Skrevet fredag kl 15:38 Takk for tips! Skal følge med. Anonymkode: 0fa7b...73b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:47 #6 Skrevet lørdag kl 22:47 Jeg kjøpte Gant sin - og super fornøyd ! Ser du får den på tilbud nå til 2500. Anonymkode: f6d6a...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå