Anonym bruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Her fløy et kirketak, og flere store greiner fra furua vår. Anonymkode: 66180...8e5
Anonym bruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Absolutt, og her pleier det nesten aldri å blåse noe videre. Heldigvis har vi unngått skader og strømbrudd. Ungene var nervøse i går når de skulle legge seg pga. alle lydene. Anonymkode: 2d36a...319
Anonym bruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Tror det var oppe i 28 m/s i kastene i går, så det blåste godt, men ikke ekstremt Trekket på grillen flakset avgårde, men det var det. Anonymkode: 48256...40d
Anonym bruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Her fløy et kirketak, og flere store greiner fra furua vår. Anonymkode: 66180...8e5 Har dere kirketak i furua?? Jeg bare måtte, beklager😅 Blåst mye her og men ingen skader, heldigvis. Bare litt sjø i hagen🥴 Anonymkode: 79384...851
Anonym bruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Det har blåst, absolutt, men ikke skadevind. Og her hvor jeg bor er 28 i kastene ikke regnet som noe særlig heller så det går fint. Anonymkode: 897a2...701
Anonym bruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Jeg har vært våken i hele natt pga vinden. Møblene har flydd veggimellom på terrassen. Båtene som sto langs kaia har velta… var vel rundt 25 i kasta her og det er ytterst sjelden. Vinden fra sør til nord er helt grusom her vi bor. Var ikke i nærheten når det var ekstremvær i høst, men i natt var jævlig Anonymkode: 4204b...ec3
Anonym bruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars Til Oslo å være, ja. Til Norge å være, ikke egentlig. Anonymkode: 79b5c...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå