Anonym bruker Skrevet 14. mars #26 Skrevet 14. mars Anonym bruker skrev (8 timer siden): Du har nok rett, føler jeg begynner å se realiteten nå. Det var samme greia når jeg gikk gravid, jeg var veldig plaget med kvalme og oppkast hele graviditeten, og trengte litt hjelp av ham. Og han viste jo tydelig da at jeg var en belastning for ham og at jeg krevde for mye, så da trodde jeg jo etterhvert jeg var det. Var han det var synd på liksom, fordi jeg ikke greide gjøre så mye i huset feks. Det virker jo som det bare blir verre dette, han har jo ikke empati? Har nevnt parterapi og han syntes det var en god ide, samtidig som han understreket at han ikke skulle endre seg... da er det vel ikke håp? 😔 Anonymkode: fa56a...ffd Jeg hadde spurt ham da hvorfor han mener parterapi er en god idé, hva han mener dere vil få ut av parterapien. Men jeg tror nesten ikke det er noe håp om at han vil endre seg. Det å ha empati og respekt og omtanke for andre, det er en innebygd evne hos de aller fleste mennesker. Din mann viser ikke noen av disse evnene, og han sier rett ut at han ikke vil endre seg. Med andre ord, han vil fortsette å snylte på deg og utnytte deg, han ser ikke på deg som en likeverdig partner, men mer som en husslave som skal tilfredsstille hans behov, men aldri motsatt. Ring familievernkontoret mandag, bestill en time. Jeg tviler egentlig på om han blir med dit når alt kommer til alt. Men kanskje samarbeid om barnet bli enklere hvis han kanskje innser at han må stille opp selv enten dere fortsetter sammen eller ikke. Selv hadde jeg nok bare gått. For en mann uten empati, respekt og omtanke, han har jeg ingen tro på vil endre seg nok. Dessverre. ❤️ Anonymkode: 68abf...f42
Anonym bruker Skrevet 14. mars #27 Skrevet 14. mars Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde spurt ham da hvorfor han mener parterapi er en god idé, hva han mener dere vil få ut av parterapien. Men jeg tror nesten ikke det er noe håp om at han vil endre seg. Det å ha empati og respekt og omtanke for andre, det er en innebygd evne hos de aller fleste mennesker. Din mann viser ikke noen av disse evnene, og han sier rett ut at han ikke vil endre seg. Med andre ord, han vil fortsette å snylte på deg og utnytte deg, han ser ikke på deg som en likeverdig partner, men mer som en husslave som skal tilfredsstille hans behov, men aldri motsatt. Ring familievernkontoret mandag, bestill en time. Jeg tviler egentlig på om han blir med dit når alt kommer til alt. Men kanskje samarbeid om barnet bli enklere hvis han kanskje innser at han må stille opp selv enten dere fortsetter sammen eller ikke. Selv hadde jeg nok bare gått. For en mann uten empati, respekt og omtanke, han har jeg ingen tro på vil endre seg nok. Dessverre. ❤️ Anonymkode: 68abf...f42 Får du noe ut av å skille par? Hvorfor gå så inn for å skille folk? Anonymkode: ffd07...96d
Anonym bruker Skrevet 14. mars #28 Skrevet 14. mars Du er sykmeldt og da må han ta barna om de blir syk. Ferdig snakka Anonymkode: 25da9...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå