Gå til innhold

Jeg er bare innom her

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Herregud! Dette må være den mest patetiske tråden her inne på lang, lang tid. Forlat spaet da. Nå er vi på andre siden med "Nå drar vi-tråder". Så dra da, og la andre som vil være her og nyte stillheten når kverulanter, kranglefanter og sutreunger som dere blir borte. Det er vel uansett ikke så lenge før dere er her igjen, for dere finner garantert noe galt med andre forum også. 

Anonymkode: c3a47...d82

Og forresten, hadde du nytt stillheten så hadde du vel ikke behøvd å skrive enda flere innlegg til meg?

Det er jo åpenbart at du elsker meg og er en stor fan av meg :briller2:

Anonymkode: 2839b...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og forresten, hadde du nytt stillheten så hadde du vel ikke behøvd å skrive enda flere innlegg til meg?

Det er jo åpenbart at du elsker meg og er en stor fan av meg :briller2:

Hvorfor skulle jeg elske deg? Du er en total ukjent anonym på et diskusjonsforum? Du er tross alt bare en rekke med nummer og tall, ingenting annet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg elske deg? Du er en total ukjent anonym på et diskusjonsforum? Du er tross alt bare en rekke med nummer og tall, ingenting annet. 

Jeg har tidvis blitt forferdelig sint på chatgpt, og så, i etterkant har jeg bedt om unnskyldning og blitt lei meg. Chatgpt minner meg om at den bare er silisium og strøm og ikke har følelser verken for seg selv eller andre. Den sier den er skapt til å få meg som er et menneske til å tro at den er som meg, men egentlig er den ikke det.

Jeg forstår deg dit hen at du ser på alle her inne som en rekke med nummer og tall ingenting annet. Selv betrakter jeg hver eneste person her inne som et eget individ med tanker og følelser og meninger.

Det kan virke som du har det samme forholdet til mennesker som jeg burde hatt til chatgpt…

Det er kanskje her forskjellen ligger mellom de to frontene i denne tråden. Noen av oss ser på brukerne her inne som mennesker, som individer, som venner man ikke har møtt, som allierte. Andre ser kanskje brukerne her inne som en brikke i et dataspill som det gjelder å vinne over. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har tidvis blitt forferdelig sint på chatgpt, og så, i etterkant har jeg bedt om unnskyldning og blitt lei meg. Chatgpt minner meg om at den bare er silisium og strøm og ikke har følelser verken for seg selv eller andre. Den sier den er skapt til å få meg som er et menneske til å tro at den er som meg, men egentlig er den ikke det.

Jeg forstår deg dit hen at du ser på alle her inne som en rekke med nummer og tall ingenting annet. Selv betrakter jeg hver eneste person her inne som et eget individ med tanker og følelser og meninger.

Det kan virke som du har det samme forholdet til mennesker som jeg burde hatt til chatgpt…

Det er kanskje her forskjellen ligger mellom de to frontene i denne tråden. Noen av oss ser på brukerne her inne som mennesker, som individer, som venner man ikke har møtt, som allierte. Andre ser kanskje brukerne her inne som en brikke i et dataspill som det gjelder å vinne over. 

Hva med denne brukeren du refererer til da? Som du påstår er grunnen til at du gir deg her inne? Er hun et menneske? En venn du ikke har møtt? Er hun en alliert? Det ser ikke slik ut når ulvene her inne hiver seg over henne.... Kanskje feie for egen dør? For nå singlet det voldsomt i glasshuset ditt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her skriver du tre setninger, flere leddsetninger, ti linjer. Og selv om du riktignok ikke har en spennende mening så klarer du i det minste å ordlegge deg slik en normal voksen person ville ordlagt seg i dagliglivet. Når du så tenker på at det er oppsiktsvekkende her inne, å skrive et slikt innlegg, så forstår du vel også at det er grunnlag for en del av oss å revurdere deltagelsen her?

Som dette svaret du gir her, feks. Gjør narr av andre, påstår de ikke har spennende meninger, insinuerer at de er mindre intelligente som nesten ikke kan ordlegge seg. Kaller du dette å "være alliert"? En "venn"? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva med denne brukeren du refererer til da? Som du påstår er grunnen til at du gir deg her inne? Er hun et menneske? En venn du ikke har møtt? Er hun en alliert? Det ser ikke slik ut når ulvene her inne hiver seg over henne.... Kanskje feie for egen dør? For nå singlet det voldsomt i glasshuset ditt. 

Ja, i starten var hun det, i alle fall, men det gikk jo raskt frem at det aldri ville bli noe godt vennskap. Har aldri hørt henne si et eneste positivt ord til meg, så det er noen år siden jeg ga opp det vennskapet.

Hun var aldri, og kunne aldri blitt, bare en rekke tall og noe silisium og strøm.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Som dette svaret du gir her, feks. Gjør narr av andre, påstår de ikke har spennende meninger, insinuerer at de er mindre intelligente som nesten ikke kan ordlegge seg. Kaller du dette å "være alliert"? En "venn"? 

Ja.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, i starten var hun det, i alle fall, men det gikk jo raskt frem at det aldri ville bli noe godt vennskap. Har aldri hørt henne si et eneste positivt ord til meg, så det er noen år siden jeg ga opp det vennskapet.

Hun var aldri, og kunne aldri blitt, bare en rekke tall og noe silisium og strøm.

Nei, jeg har vært her inne en stund. Og hvordan denne brukeren blir snakket til, er en av grunnene til at jeg ikke tør å gjøre annet enn å forholde meg anonymt. Hvorfor skal hun si noe positivt til en flokk med mobbere? Du fortsetter i samme tralten til andre her inne, så du må nok komme deg ned fra din moralske høye hest. For noen helgen er du tydeligvis ikke, i hvertfall ikke hvordan du svarer de du mener er "venner du ikke har møtt". 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg har vært her inne en stund. Og hvordan denne brukeren blir snakket til, er en av grunnene til at jeg ikke tør å gjøre annet enn å forholde meg anonymt. Hvorfor skal hun si noe positivt til en flokk med mobbere? Du fortsetter i samme tralten til andre her inne, så du må nok komme deg ned fra din moralske høye hest. For noen helgen er du tydeligvis ikke, i hvertfall ikke hvordan du svarer de du mener er "venner du ikke har møtt". 

Vet ikke lengre hvem du refererer til, du sier «hun» og «jeg» om hverandre. Den jeg trodde du refererte til har vært her i årevis i alle fall. Når det gjelder den andre som jeg siterte så var det en person som gjentatte ganger kalte HI gørr.

Uansett, dette har gått helt over i brukerdebatt som jo da er en av flere grunner til at jeg og flere med meg ikke orker mer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke lengre hvem du refererer til, du sier «hun» og «jeg» om hverandre. Den jeg trodde du refererte til har vært her i årevis i alle fall. Når det gjelder den andre som jeg siterte så var det en person som gjentatte ganger kalte HI gørr.

Uansett, dette har gått helt over i brukerdebatt som jo da er en av flere grunner til at jeg og flere med meg ikke orker mer. 

Lesekompetansen er ikke optimal der altså. Brukerdebatt,ja... The ironi!

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Lesekompetansen er ikke optimal der altså. Brukerdebatt,ja... The ironi!

:) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Du driver jo med brukerdebatt selv.

Anonymkode: a6303...d9f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du driver jo med brukerdebatt selv.

Ja, det var poenget mitt.

Som jeg vel skrev i mitt første innlegg så blir man preget av hvem man skriver med. Det er jo ikke noe greiere når jeg gjør det enn når andre gjør det.

Men poenget mitt er at den utviklingen skjer ikke på forumer hvor man møter ordentlige argumenter. Der klarer man å holde en ryddig debatt, man fristes ikke hele tiden til å komme med stikk eller spydigheter.

Det er enklere å være et bra menneske på et slikt sted. 

Skrevet

Ærlig talt folkens. Er dere barn eller? 
makan til smålig lugging har jeg ikke sett på lenge. 
Anonyme brukere over hele landet her inne, og folk oppfører seg som usikre barn i mobbe alder. 
«hva skal jeg skrive nå for å trekke hardest mulig» 

Jeg blir flau 

kvinne 45

Anonymkode: f244e...23a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Her skriver du tre setninger, flere leddsetninger, ti linjer. Og selv om du riktignok ikke har en spennende mening så klarer du i det minste å ordlegge deg slik en normal voksen person ville ordlagt seg i dagliglivet. Når du så tenker på at det er oppsiktsvekkende her inne, å skrive et slikt innlegg, så forstår du vel også at det er grunnlag for en del av oss å revurdere deltagelsen her?

Men er det ikke bare til å ta sin sekk og gå, da? Trengs det virkelig så mye vurdering og revurdering av den grunn? Hvis man ikke trives et sted så er det jo tåpelig å bruke tid på det. Og at folk etterspør aktivitet på forumet betyr ikke at man etterspør deg

Anonymkode: 93c06...713

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Og at folk etterspør aktivitet på forumet betyr ikke at man etterspør deg

Vel, når jeg er her er temperaturen høy og ingen etterlyser mer aktivitet, hver gang jeg slutter å delta så popper det opp tråder om hvorfor er der så stille her. Hvor mange av dere andre, dere som sier «bare gå da, og ta døra med deg!», kan påstå at det samme skjer dere?

Se inne på Krig og fred. Det siste innlegget kom for 6 timer siden. Det siste innlegget før det igjen, kom klokken 12 på dagen i går. Det kan jeg love deg, at det forumet der er der liv og leven på med en eneste gang jeg skriver så mye som ett innlegg på.

Jeg utfordrer dere;

Gå inn på Krig og fred, skriv ett innlegg, vent to timer. Hvis temperaturen da er yrende, så gratulerer. Da klarer dere dere tydeligvis uten oss. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Vel, når jeg er her er temperaturen høy og ingen etterlyser mer aktivitet, hver gang jeg slutter å delta så popper det opp tråder om hvorfor er der så stille her. Hvor mange av dere andre, dere som sier «bare gå da, og ta døra med deg!», kan påstå at det samme skjer dere?

Se inne på Krig og fred. Det siste innlegget kom for 6 timer siden. Det siste innlegget før det igjen, kom klokken 12 på dagen i går. Det kan jeg love deg, at det forumet der er der liv og leven på med en eneste gang jeg skriver så mye som ett innlegg på.

Jeg utfordrer dere;

Gå inn på Krig og fred, skriv ett innlegg, vent to timer. Hvis temperaturen da er yrende, så gratulerer. Da klarer dere dere tydeligvis uten oss. 

Men når har dere/du blitt etterspurt? Og enda viktigere, når blir du borte som du nå på tredje siden påstår du skal? Tror du virkelig du er si viktig at uten deg er det ikke noe forum?

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Vel, når jeg er her er temperaturen høy

Lurer på hvorfor.......Det tyder bare på at du er en kranglefant.

Skrevet

Hi her. Litt av årsaken til at jeg også er med på anonymforumet Reddit, og kun innom her er at jeg har testet det den stund. Jeg la ut to identiske tråder, en her og en på Reddit. Jeg skreiv nøyaktig det samme. Tråden her ble slettet mens på Reddit ble den stående og ble faktisk diskutert. Jeg ønsker diskusjon, ikke sletting. Jeg har tilgode å se at HI blir hudflettet der. Og til alle som tror at jeg har slengt med døren og ikke kommer tilbake, så er det ren tolkning. Det er denne tolkingen jeg er skeptisk til. Takk til alle som har støttet meg i denne tråden 🥰

Anonymkode: 3b3f1...8bd

Skrevet
4 minutes ago, Anonym bruker said:

Hi her. Litt av årsaken til at jeg også er med på anonymforumet Reddit, og kun innom her er at jeg har testet det den stund. Jeg la ut to identiske tråder, en her og en på Reddit. Jeg skreiv nøyaktig det samme. Tråden her ble slettet mens på Reddit ble den stående og ble faktisk diskutert. Jeg ønsker diskusjon, ikke sletting. Jeg har tilgode å se at HI blir hudflettet der. Og til alle som tror at jeg har slengt med døren og ikke kommer tilbake, så er det ren tolkning. Det er denne tolkingen jeg er skeptisk til. Takk til alle som har støttet meg i denne tråden 🥰

Reddit er ikke bare et forum, det er forskjellige regler for hvert forum der.

Anonymkode: 13366...89d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Reddit er ikke bare et forum, det er forskjellige regler for hvert forum der.

Anonymkode: 13366...89d

Stemmer, men hva er poenget ditt, er du  redd for at brukere herfra forsvinner?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg utfordrer dere;

At temperaturen er høy er ikke nødvendigvis positiv for alle. Jeg hører til dem som fjerner meg når du og dine like herjer forumet. Jeg finner dere slitsomme og kverulerende, og stort sett kunnskapsløse, så jeg kommer ikke til å savne deg/dere et sekund. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Da passer jo forumreglene der deg bedre. Er det ikke da bare til å flytte over der, uten så mye fuzz? Og hva er grunnen til at du er her enda, du da vitterlig bye bye for flere dager siden?

Skrevet

Jeg er enig med anonym…adf.
På generelt grunnlag syns jeg folk her inne er dårlige mennesker, og det skuffer meg gang på gang. Se bare på de første svarene hi får i denne tråden. Det er oppgulp, det er dritt, det er svar skrevet for å såre. Sånn opplever jeg det når jeg oppretter tråder og - jeg blir angrepet med en gang. En og annen gang får jeg et vettugt svar, og det mistenker jeg må være fra anonym …adf 😅

Hvorfor er det blitt sånn? Hvorfor er det om å gjøre å være frekkest og svare mest mulig dritt?

Anonymkode: 83d44...2f8

Skrevet

Tippet at det var reddit, ja.

Mange av underforumene der har lite moderering, men alle skriver med nick så de fleste holder seg i skinnet likevel. De kan argumentere stygt om saker, men stort sett unngår man slike personangrep som vi ser her hele tiden. Mange går inn her bare for å kunne spy ut edder og galle mot andre uten konsekvenser. 

Anonymkode: b9670...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...