Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #26 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det var bare det. Anonymkode: 93c06...713 Det er ikke bare. Det er som barn på spa. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #27 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Og da spør jeg deg. Er det voksent å klage og syte inne på et forum du ikke trenger å delta på? Det blir rett og slett for dumt med denne høylytte annonseringen. Hvorfor ikke sette inn en helsides annonse i VG? Ingen her inne har noen som helst interesse av å lese hvilke anonyme som sier de ikke er her, men tydeligvis likevel er her. Trekk dere stille tilbake. Anonymkode: c3a47...d82 Ingen av oss sutrer, vi utveksler nyttig informasjon. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #28 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Ingen av oss sutrer, vi utveksler nyttig informasjon. Anonymkode: 2839b...adf Og den informasjonen er at "Vi er her kun for å fortelle at vi ikke er her fordi det er så forferdelig her inne"? Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #29 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Og den informasjonen er at "Vi er her kun for å fortelle at vi ikke er her fordi det er så forferdelig her inne"? Anonymkode: c3a47...d82 Du ser selv at vi utveksler informasjon om hvilke forumer som fungerer. De fleste av oss vet jo at vi er flere her inne som tenker likt som oss. Det er ikke slik at alle her inne klarer å skrive maks en setning, stille uforholdsmessig mange spørsmål, ikke bidrar med en eneste reell mening, ikke forholde seg til de tre sikter. Vi kjenner igjen hverandre uten at vi behøver å skrive med egen bruker. Forstår at det er skummelt om disse forsvinner. Har noen ganger kommet inn og da er det hele tråder som består i å snakke om hvor vi er blitt av… Hva med å lese en bok? En artikkel? Finne noe å interessere seg for? Denne seg sine egne meninger? Lære seg å presentere disse? Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #30 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du ser selv at vi utveksler informasjon om hvilke forumer som fungerer. De fleste av oss vet jo at vi er flere her inne som tenker likt som oss. Det er ikke slik at alle her inne klarer å skrive maks en setning, stille uforholdsmessig mange spørsmål, ikke bidrar med en eneste reell mening, ikke forholde seg til de tre sikter. Vi kjenner igjen hverandre uten at vi behøver å skrive med egen bruker. Forstår at det er skummelt om disse forsvinner. Har noen ganger kommet inn og da er det hele tråder som består i å snakke om hvor vi er blitt av… Hva med å lese en bok? En artikkel? Finne noe å interessere seg for? Denne seg sine egne meninger? Lære seg å presentere disse? Anonymkode: 2839b...adf Ja, like greit at dere bare blir borte. For dere blir tydeligvis ikke noe savn, siden dere mest sannsynlig bare sprer gørr her inne. Det tyder svaret ditt på, i hvertfall. Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #31 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Forstår at det er skummelt om disse forsvinner. Har noen ganger kommet inn og da er det hele tråder som består i å snakke om hvor vi er blitt av… Kom med link til en av de trådene da. Anonymkode: a6303...d9f
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #32 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, like greit at dere bare blir borte. For dere blir tydeligvis ikke noe savn, siden dere mest sannsynlig bare sprer gørr her inne. Det tyder svaret ditt på, i hvertfall. Anonymkode: c3a47...d82 Ja huff, tenk å bli minnet om at det finnes kvinner der ute som både leser, danner meninger og klarer å uttrykke disse. Best å få oss vekk. Bare ikke begynn å klage når forumet dør ut, slik dere pleier Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #33 Skrevet 14 timer siden hvilket forum er det? Anonymkode: 51aea...4f6
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #34 Skrevet 14 timer siden Gud, du er gørr. Tar med deg hoppetauet ditt og går hjem når du ikke får bestemme, og når ingen bryr seg kommer du tilbake og tramper med beina og kaster tyggisen på gulvet og sutrer at du har MYE mer moro med alle de nye vennene sine som ingen noensinne har sett. Javel, fint det, det er et fritt land og du kan leke med hvem du vil, du er fortsatt gørr. Anonymkode: 16df1...737
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #35 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Gud, du er gørr. Tar med deg hoppetauet ditt og går hjem når du ikke får bestemme, og når ingen bryr seg kommer du tilbake og tramper med beina og kaster tyggisen på gulvet og sutrer at du har MYE mer moro med alle de nye vennene sine som ingen noensinne har sett. Javel, fint det, det er et fritt land og du kan leke med hvem du vil, du er fortsatt gørr. Anonymkode: 16df1...737 Her skriver du tre setninger, flere leddsetninger, ti linjer. Og selv om du riktignok ikke har en spennende mening så klarer du i det minste å ordlegge deg slik en normal voksen person ville ordlagt seg i dagliglivet. Når du så tenker på at det er oppsiktsvekkende her inne, å skrive et slikt innlegg, så forstår du vel også at det er grunnlag for en del av oss å revurdere deltagelsen her? Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #36 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Ja, like greit at dere bare blir borte. For dere blir tydeligvis ikke noe savn, siden dere mest sannsynlig bare sprer gørr her inne. Det tyder svaret ditt på, i hvertfall. Anonymkode: c3a47...d82 Det er jo du som sprer gørr. Anonym …adf er den mest presise og edruelige personen jeg noen gang har møtt her inne. Amen til deg anonym …adf! Anonymkode: 83d44...2f8
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #37 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er jo du som sprer gørr. Anonym …adf er den mest presise og edruelige personen jeg noen gang har møtt her inne. Amen til deg anonym …adf! Anonymkode: 83d44...2f8 Takk Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Kom med link til en av de trådene da. Anonymkode: a6303...d9f Her er én, finnes andre også, for denne hadde ikke jeg sett en gang, men gidder ikke bruke kvelden på å lete opp. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #38 Skrevet 13 timer siden …og Krig og fred-forumet har jeg ikke en gang deltatt på, på en god stund og dette er på grunn av én bruker. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #39 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Her skriver du tre setninger, flere leddsetninger, ti linjer. Og selv om du riktignok ikke har en spennende mening så klarer du i det minste å ordlegge deg slik en normal voksen person ville ordlagt seg i dagliglivet. Når du så tenker på at det er oppsiktsvekkende her inne, å skrive et slikt innlegg, så forstår du vel også at det er grunnlag for en del av oss å revurdere deltagelsen her? Anonymkode: 2839b...adf He!He!Snakk om å kaste stein i glasshus! Helt enig med 737, du er gørr. Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #40 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): …og Krig og fred-forumet har jeg ikke en gang deltatt på, på en god stund og dette er på grunn av én bruker. Anonymkode: 2839b...adf En bruker som noen av dere har en syk oppheng på.... Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #41 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): En bruker som noen av dere har en syk oppheng på.... Anonymkode: c3a47...d82 Ja, vet at du er her inne også. Men det er nå i alle fall det som er årsaken til at jeg ikke deltar der. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #42 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, vet at du er her inne også. Men det er nå i alle fall det som er årsaken til at jeg ikke deltar der. Anonymkode: 2839b...adf Ja, du må bare tro at jeg er denne brukeren. Uansett har noen av dere et usunt oppheng til denne brukeren, trenger ikke være denne brukeren for å se det... Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #43 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, vet at du er her inne også. Men det er nå i alle fall det som er årsaken til at jeg ikke deltar der. Anonymkode: 2839b...adf …og for øvrig; etter at jeg ga meg der inne så er det tidvis flere timer og dager mellom hvert innlegg. Det er bare å følge med over Skravle. Der ser man hvor lenge det er siden sist innlegg. Per nå er det to timer, men mange ganger har det vært oppe i hele døgn. Det samme var det den gangen anonymbruker ikke hadde lov å skrive der, da døde også aktiviteten ut, fordi det var ingen oppegående som turde skrive med bruker. Rart der det, hvordan noen av oss er de som driver forumet fremover, mens andre er avhengig av at vi er der. Jeg oppfordrer dere til å vise at dere kan skrive og holde liv i forumet, dere har sjanse på sjanse - vær så god; The floor is yours! 💃 Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #44 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er bare å følge med over Skravle. Der ser man hvor lenge det er siden sist innlegg. Per nå er det to timer, men mange ganger har det vært oppe i hele døgn. …mente at man kan følge med på Krig og fred-forumet ved å se på toppen av Skravle. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #45 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Takk Her er én, finnes andre også, for denne hadde ikke jeg sett en gang, men gidder ikke bruke kvelden på å lete opp. Anonymkode: 2839b...adf Det er jo ingen som etterspør deg eller noen av de andre som hater forumet her. Anonymkode: a6303...d9f
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #46 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): …og for øvrig; etter at jeg ga meg der inne så er det tidvis flere timer og dager mellom hvert innlegg. Det er bare å følge med over Skravle. Der ser man hvor lenge det er siden sist innlegg. Per nå er det to timer, men mange ganger har det vært oppe i hele døgn. Det samme var det den gangen anonymbruker ikke hadde lov å skrive der, da døde også aktiviteten ut, fordi det var ingen oppegående som turde skrive med bruker. Rart der det, hvordan noen av oss er de som driver forumet fremover, mens andre er avhengig av at vi er der. Jeg oppfordrer dere til å vise at dere kan skrive og holde liv i forumet, dere har sjanse på sjanse - vær så god; The floor is yours! 💃 Anonymkode: 2839b...adf Takk. Vi tar over stafettpinnen, så nå kan du bare trekke deg stille tilbake. Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #47 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): …og for øvrig; etter at jeg ga meg der inne så er det tidvis flere timer og dager mellom hvert innlegg. Det er bare å følge med over Skravle. Der ser man hvor lenge det er siden sist innlegg. Per nå er det to timer, men mange ganger har det vært oppe i hele døgn. Det samme var det den gangen anonymbruker ikke hadde lov å skrive der, da døde også aktiviteten ut, fordi det var ingen oppegående som turde skrive med bruker. Rart der det, hvordan noen av oss er de som driver forumet fremover, mens andre er avhengig av at vi er der. Jeg oppfordrer dere til å vise at dere kan skrive og holde liv i forumet, dere har sjanse på sjanse - vær så god; The floor is yours! 💃 Anonymkode: 2839b...adf Det er dødt fordi de tillater kranglefanter og kverulanter som dere her inne, folk som bare klager og slenger kjipe kommentarer, og lager klagetråd etter klagetråd. Den tråden du linker til er jo lagd av en som hater forumet.....så det var jo en merkelig tråd og bruke som eksempel på at forumhaterene blir spurt etter stadig vekk. Anonymkode: a6303...d9f
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #48 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er dødt fordi de tillater kranglefanter og kverulanter som dere her inne, folk som bare klager og slenger kjipe kommentarer, og lager klagetråd etter klagetråd. Den tråden du linker til er jo lagd av en som hater forumet.....så det var jo en merkelig tråd og bruke som eksempel på at forumhaterene blir spurt etter stadig vekk. Anonymkode: a6303...d9f Hva så? Du ba om tråd, du fikk tråd. I tillegg kan du som sagt se på Krig og fred, hvordan det utvikler seg når vi er borte. De få som er der skriker «Nå ble det stille her!» og tror det er fordi de har utmanøvrert alle andre. De ser ikke at andre bare ikke gidder eller orker mer. De drar sin kos, fordi noen av de voksne tar med ungene sine på spa. De føler seg heldige som har hele spaet for seg selv. De skjønner ikke at spaet går konk på sikt. Dessverre forstår tydeligvis ikke de som driver spaet det heller. Eller de gir blaffen, siden spaet bare er en liten sidebedrift. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #49 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva så? Du ba om tråd, du fikk tråd. I tillegg kan du som sagt se på Krig og fred, hvordan det utvikler seg når vi er borte. De få som er der skriker «Nå ble det stille her!» og tror det er fordi de har utmanøvrert alle andre. De ser ikke at andre bare ikke gidder eller orker mer. De drar sin kos, fordi noen av de voksne tar med ungene sine på spa. De føler seg heldige som har hele spaet for seg selv. De skjønner ikke at spaet går konk på sikt. Dessverre forstår tydeligvis ikke de som driver spaet det heller. Eller de gir blaffen, siden spaet bare er en liten sidebedrift. Anonymkode: 2839b...adf Herregud! Dette må være den mest patetiske tråden her inne på lang, lang tid. Forlat spaet da. Nå er vi på andre siden med "Nå drar vi-tråder". Så dra da, og la andre som vil være her og nyte stillheten når kverulanter, kranglefanter og sutreunger som dere blir borte. Det er vel uansett ikke så lenge før dere er her igjen, for dere finner garantert noe galt med andre forum også. Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #50 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Herregud! Dette må være den mest patetiske tråden her inne på lang, lang tid. Forlat spaet da. Nå er vi på andre siden med "Nå drar vi-tråder". Så dra da, og la andre som vil være her og nyte stillheten når kverulanter, kranglefanter og sutreunger som dere blir borte. Det er vel uansett ikke så lenge før dere er her igjen, for dere finner garantert noe galt med andre forum også. Anonymkode: c3a47...d82 Det stemmer ikke. Jeg har vært i årevis på Quora, Reddit og Wikipedia, jeg har lest i årevis i kommentarfeltet i enkelte tidsskrifter. Har enda til gode å bli lei eller tenke at det er dårlig. Snarere tvert i mot. Det er dette tråden er til for, å snakke om «andre steder hvor de har spa og hvor barn ikke har adgang til spaet». Jeg ser jo at de redigerer bort ting på de andre stedene også, men det som blir stående er av god kvalitet. Det samme vil man oppdage hvis man søker opp gamle tråder på Kvinneguiden. Det er nesten ikke til å tro at det er samme forumet som Kvinneguiden 2026. Har ikke søkt like mye her inne, men ser for meg at det er samme greia. Samme var det også på VDG før det ble lagt ned. Mange legendariske tråder og brukere fra gamle dager. Samme greia på Gaysir, skjønt det er en stund siden jeg var der nå. Og samme greia på diskusjon.no. Man ser forskjell. Og det gjør man enten dere tror at man gjør det eller ei. Anonymkode: 2839b...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå