Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:15 #1 Skrevet tirsdag kl 23:15 Har gått over til annet forum og det er ganske herlig! Tråder som ikke blir slettet under en lav sko! Måtte bare si det, ENDELIG har jeg funnet et annet forum som fungere! Bye, bye, Egmont som ellers eier alle forum i Norge! Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:19 #2 Skrevet tirsdag kl 23:19 Takk og lov. Bye bye. Anonymkode: a6303...d9f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:21 #3 Skrevet tirsdag kl 23:21 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Takk og lov. Bye bye. Anonymkode: a6303...d9f Slike som deg gjør forumet her mindre attraktivt. Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:33 #4 Skrevet tirsdag kl 23:33 Under en lav sko? Anonymkode: f5b68...5db
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:35 #5 Skrevet tirsdag kl 23:35 Og så er det ingen som gråter og trygler deg om å komme tilbake? Anonymkode: 16df1...737
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:39 #6 Skrevet tirsdag kl 23:39 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Under en lav sko? Anonymkode: f5b68...5db Jepp. Enkelte temaer blir jo slettet her. Feks var det for noen år tilbake ikke lov å skrive at det var krig i Ukraina. Om man skrev det, ble det slettet. Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:43 #7 Skrevet tirsdag kl 23:43 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Og så er det ingen som gråter og trygler deg om å komme tilbake? Anonymkode: 16df1...737 Nei, hvorfor skulle de gjøre det? Jeg er jo stadig innom her, så om du leser overskriften, så forstår du at jeg er innom her! Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:47 #8 Skrevet tirsdag kl 23:47 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, hvorfor skulle de gjøre det? Jeg er jo stadig innom her, så om du leser overskriften, så forstår du at jeg er innom her! Anonymkode: 3b3f1...8bd Hvorfor er du stadig innom her som det er så grusomt å være, når du har funnet deg et annet fantastisk forum..... Anonymkode: a6303...d9f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:58 #9 Skrevet tirsdag kl 23:58 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Har gått over til annet forum og det er ganske herlig! Tråder som ikke blir slettet under en lav sko! Måtte bare si det, ENDELIG har jeg funnet et annet forum som fungere! Bye, bye, Egmont som ellers eier alle forum i Norge! Anonymkode: 3b3f1...8bd Don’t Let the Door Hit You on the Way Out Anonymkode: b31ae...40d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 03:41 #10 Skrevet onsdag kl 03:41 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, hvorfor skulle de gjøre det? Jeg er jo stadig innom her, så om du leser overskriften, så forstår du at jeg er innom her! Anonymkode: 3b3f1...8bd Hvorfor sier du bye bye om du ikke forlater oss? Og det heter over en lav sko. Vær så god, dagens voksenopplæring. Anonymkode: 93c06...713
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:29 #11 Skrevet onsdag kl 08:29 Hvilket forum HI? Anonymkode: 0f2b9...278
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:25 #12 Skrevet onsdag kl 21:25 Jeg lurer også på hvilket forum, hi, nettopp pga svarene du får her. Det er så mye dårlige mennesker her inne. Anonymkode: 83d44...2f8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:19 #13 Skrevet onsdag kl 22:19 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Hvorfor er du stadig innom her som det er så grusomt å være, når du har funnet deg et annet fantastisk forum..... Anonymkode: a6303...d9f Grusomt? Det er dine ord. Jeg er innom her bare fordi jeg vil. Det gjelder vel kanskje deg også? Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:31 #14 Skrevet onsdag kl 22:31 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Og så er det ingen som gråter og trygler deg om å komme tilbake? Anonymkode: 16df1...737 Nei, herlighet som du tar på vei! Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:32 #15 Skrevet onsdag kl 22:32 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Don’t Let the Door Hit You on the Way Out Anonymkode: b31ae...40d Døren var heldigvis lett å åpne Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:33 #16 Skrevet onsdag kl 22:33 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvilket forum HI? Anonymkode: 0f2b9...278 Reddit! Helt fantastisk! Anonymkode: 3b3f1...8bd
Anonym bruker Skrevet i går, 02:15 #17 Skrevet i går, 02:15 Utviklingen på norske nettforumer er dessverre nokså trist. Husker før facebook da var det bare kule og snille mennesker som brukte slike forumer og det var sjelden krangel, dårlig tone eller slike ting. Så kom Facebook hvir gudoghvermann meldte seg på. Og etter dette har hver krik og krok av internett blitt korrumpert. Ta bare dette med at du ikke en gang kan skrive en tråd uten å få slike tilbakemeldinger som du gjør her… Anonym bruker skrev (På 11.3.2026 den 0.19): Takk og lov. Bye bye. Anonymkode: a6303...d9f Anonym bruker skrev (På 11.3.2026 den 0.35): Og så er det ingen som gråter og trygler deg om å komme tilbake? Anonymkode: 16df1...737 Anonym bruker skrev (På 11.3.2026 den 0.58): Don’t Let the Door Hit You on the Way Out Anonymkode: b31ae...40d Anonym bruker skrev (22 timer siden): Hvorfor sier du bye bye om du ikke forlater oss? Og det heter over en lav sko. Vær så god, dagens voksenopplæring. Anonymkode: 93c06...713 Er det godt? Er det sant? Er det nyttig? Og dette er i stor grad felles på alle de norske nettforumene jeg har vært borti, som Gaysir, Kvinneguiden, Diskusjon, VGD ble vel lagt ned av denne grunn. Jeg leser for det meste på engelskspråklige forumer og nettsteder, som Wikipedia, Quora og Reddit, men også enkelte tidsskrifter har gode kommentarfelt. Jeg har ikke skaffet meg bruker, og må medgi jeg er redd for å jinxe det hvis jeg gjør det. Likevel, disse stedene er det man må gå hvis man vil lese noe som kan hjelpe en oppover og fremover med noe. Kommer man inn her eller på kvinneguiden, så er det bare et tidsspørsmål når man blir angrepet for helt absurde ting og vridd på og så blir man gretten og svarer nebbete og så blir man selv en del av problemet. Så hvorfor vender man stadig tilbake? Jeg skal innrømme jeg har stilt meg det spørsmålet mang en gang. Jeg tror kanskje svaret er det samme som hvorfor man stadig vender tilbake til hjembygda enda ingenting er som før og alt er bare galt; Det handler om nostalgi, lengselen etter det som var, ofte på en viktig tid av livet. Man håper liksom på at kanskje en dag så er alle de kule og snille tilbake og alle de som angriper er vekk, og så skal det bli som før? Jeg vet ikke. Jeg vet bare at jeg har full forståelse for deg, HI, og at tråden i stor grad forklarer seg selv. Lykke til på Reddit Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet i går, 05:05 #18 Skrevet i går, 05:05 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Grusomt? Det er dine ord. Jeg er innom her bare fordi jeg vil. Det gjelder vel kanskje deg også? Anonymkode: 3b3f1...8bd Men hvorfor annonsere din avgang når du likevel henger her, det var spørsmålet. Anonymkode: 93c06...713
Anonym bruker Skrevet i går, 05:27 #19 Skrevet i går, 05:27 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Reddit! Helt fantastisk! Anonymkode: 3b3f1...8bd Takk for tips, jeg må også ut herfra. Nesten ingen folk her inne, og en blir kappet hodet av så snart en har en mening. Skikkelig møkka forum Anonymkode: f244e...23a
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Men hvorfor annonsere din avgang når du likevel henger her, det var spørsmålet. Anonymkode: 93c06...713 Kun for å få mulighet til å sutre, tror jeg. Ingen andre vil ha behov for å annonsere at man ikke er her lengre, når man så tydelig er her likevel...Det blir rett og slett bare for dumt. Anonymkode: c3a47...d82
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Men hvorfor annonsere din avgang når du likevel henger her, det var spørsmålet. Anonymkode: 93c06...713 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Kun for å få mulighet til å sutre, tror jeg. Ingen andre vil ha behov for å annonsere at man ikke er her lengre, når man så tydelig er her likevel...Det blir rett og slett bare for dumt. Anonymkode: c3a47...d82 Dere ser jo at vi er minst tre som tenker likt her inne og hvor vi har nytte av å utveksle erfaringer. Så hvis der er noen her i denne tråden som «bruker muligheten til å sutre», så er det vel heller de som klager på tråden? Og det er denne typen innlegg som gjør at man ikke orker mer. De forsøpler en hver tråd. Man ser at det er kommet et nytt innlegg i en tråd man følger med på, man håper at det er et onurrtessant eller nyttig innlegg, så viser det seg i stedet at det er en furt one-liner eller et muggent spørsmål. Ikke nok med det, men de som holder på sånn får lov til det, fordi de har tross alt ikke brutt noen regler. Det er som når unger får lov å bli med foreldrene på spa. Gradvis orker ingen andre voksne å dra på spa. Spaet går konk eller må legge om stilen totalt. Er det noen dere burde spørre, om noe som helst, så spør heller dere selv om dere ikke har noe annet å finne på i livene deres enn å komme med innvendinger i tråder som helt åpenbart ikke er myntet på dere selv. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #22 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Dere ser jo at vi er minst tre som tenker likt her inne Beklager, ser nå at vi er hele FEM i denne tråden. Anonym bruker skrev (24 minutter siden): er et onurrtessant eller nyttig innlegg Mente «interessant eller nyttig innlegg». Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #23 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (På 11.3.2026 den 9.29): Hvilket forum HI? Anonymkode: 0f2b9...278 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer også på hvilket forum, hi, nettopp pga svarene du får her. Det er så mye dårlige mennesker her inne. Anonymkode: 83d44...2f8 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Reddit! Helt fantastisk! Anonymkode: 3b3f1...8bd Anonym bruker skrev (8 timer siden): Takk for tips, jeg må også ut herfra. Nesten ingen folk her inne, og en blir kappet hodet av så snart en har en mening. Skikkelig møkka forum Anonymkode: f244e...23a …og meg. Fem stykker. Anonymkode: 2839b...adf
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #24 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): …og meg. Fem stykker. Anonymkode: 2839b...adf Og det er helt greit. Det er jo bare dumt å henge en plass man mistrives. Men det er ganske teit å annonsere at man skal slutte å være her for så å fortsette. Det var bare det. Anonymkode: 93c06...713
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #25 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dere ser jo at vi er minst tre som tenker likt her inne og hvor vi har nytte av å utveksle erfaringer. Så hvis der er noen her i denne tråden som «bruker muligheten til å sutre», så er det vel heller de som klager på tråden? Og det er denne typen innlegg som gjør at man ikke orker mer. De forsøpler en hver tråd. Man ser at det er kommet et nytt innlegg i en tråd man følger med på, man håper at det er et onurrtessant eller nyttig innlegg, så viser det seg i stedet at det er en furt one-liner eller et muggent spørsmål. Ikke nok med det, men de som holder på sånn får lov til det, fordi de har tross alt ikke brutt noen regler. Det er som når unger får lov å bli med foreldrene på spa. Gradvis orker ingen andre voksne å dra på spa. Spaet går konk eller må legge om stilen totalt. Er det noen dere burde spørre, om noe som helst, så spør heller dere selv om dere ikke har noe annet å finne på i livene deres enn å komme med innvendinger i tråder som helt åpenbart ikke er myntet på dere selv. Anonymkode: 2839b...adf Og da spør jeg deg. Er det voksent å klage og syte inne på et forum du ikke trenger å delta på? Det blir rett og slett for dumt med denne høylytte annonseringen. Hvorfor ikke sette inn en helsides annonse i VG? Ingen her inne har noen som helst interesse av å lese hvilke anonyme som sier de ikke er her, men tydeligvis likevel er her. Trekk dere stille tilbake. Anonymkode: c3a47...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå