Gå til innhold

Kjøttdeig av svin og kylling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de hadde fått en kjøttdeig med 50% svin, og 50% kylling på Kiwi nå, men er usikker på hva den kan brukes til

Syns det ser interessant ut, men det eneste jeg kommer på er Taco, og det er jeg skikkelig, skikkelig lei.

Hva ville dere har brukt den til?

Anonymkode: 87d65...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hva som helst egentlig. Pizza, spagetti og kjøttdeig, kjøttdeig og potetmosform, lasagne, pai

Anonymkode: 89717...448

Skrevet

Ville ikke brukt den til noe som helst

Anonymkode: 180fe...6a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Til hva som helst egentlig. Pizza, spagetti og kjøttdeig, kjøttdeig og potetmosform, lasagne, pai

Postet litt fort. Siden svinekjøtt er litt tørt, så bruker jeg det helst til retter hvor kjøttdeigen ikke er alene, at det er litt saus, så jeg ville ikke brukt det i taco.

Skrevet

I vårruller 

Anonymkode: 0029e...a68

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Så hjelpsomt!

Anonymkode: 983bb...80a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo, men det er deg, jeg er nysgjerrig på den, og har lyst til å prøve den.
At du ikke ville ha brukt den er lite interessant for meg.

HI

Anonymkode: 87d65...883

Skrevet

Den kan vel brukes til alt du ellers ville brukt en vanlig kjøttdeig til? Ellers ville jeg intuitivt tenkt thai/kinesisk etc, vårruller eller dumplings eller noe sånt?

Skrevet

Kjøttdeig av svin er veldig godt i vårruller og andre "asiatiske" (og sikkert norske også) retter.  Passer godt med ris eller risnudler, og diverse grønnsaker og soyasaus. lime etc.  Har aldri prøvd blanding av kylling og svin, men har brukt både svinekjøttdeig og kyllingkjøttdeig og det er godt. Nå etter at de har sluttet å lage kjøttdeig med salt og vann, har vi gått mer over til å bruke kyllingkjøttdeig og svinekjøttdeig.  

Anonymkode: af55b...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...