Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:56 #1 Skrevet mandag kl 14:56 Opplevde i dag at en familie startet med å skifte bleie i setet på flyet og jeg må si jeg ble overrasket over hva folk får seg til å gjøre. Heldigvis kom det raskt en flyvert som ba de benytte toalettet til skift. Er det ikke vanlig høflighet benytte toalettet? Anonymkode: c2256...82d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:04 #2 Skrevet mandag kl 15:04 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Opplevde i dag at en familie startet med å skifte bleie i setet på flyet og jeg må si jeg ble overrasket over hva folk får seg til å gjøre. Heldigvis kom det raskt en flyvert som ba de benytte toalettet til skift. Er det ikke vanlig høflighet benytte toalettet? Anonymkode: c2256...82d Kommer an på om det er tissebleie eller bæsj da. Det er ikke stellebord på toalettet på fly. Anonymkode: 051ed...bb6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:48 #3 Skrevet mandag kl 15:48 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Kommer an på om det er tissebleie eller bæsj da. Det er ikke stellebord på toalettet på fly. Anonymkode: 051ed...bb6 De fleste fly har da et toalett med stellebord. Anonymkode: 6b4df...7ef
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:49 #4 Skrevet mandag kl 15:49 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Opplevde i dag at en familie startet med å skifte bleie i setet på flyet og jeg må si jeg ble overrasket over hva folk får seg til å gjøre. Heldigvis kom det raskt en flyvert som ba de benytte toalettet til skift. Er det ikke vanlig høflighet benytte toalettet? Anonymkode: c2256...82d Jeg tror bare de ikke tenkte seg om. Anonymkode: 6b4df...7ef
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:57 #5 Skrevet mandag kl 16:57 Jeg har opplevd fler enn en gang at bleier skiftes på bordet på kafe og restaurant også jeg, så tydeligvis er det enkelte foreldre som lever i sin egen boble. Anonymkode: 5356c...0d6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:27 #6 Skrevet mandag kl 20:27 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kommer an på om det er tissebleie eller bæsj da. Det er ikke stellebord på toalettet på fly. Anonymkode: 051ed...bb6 Nei, det kommer virkelig ikke an på hva slags bleie. Anonymkode: 412be...e30
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:59 #7 Skrevet mandag kl 20:59 Har du noen gang vært på do på et fly? Det er jo veldig vanskelig å bytte på en så utrolig liten do. Jeg synes det er bedre at de faktisk bytter, enn at de stakkars barna må sitte i dritten sin i flere timer. Jeg opplevde det da jeg og mannen dro til Thailand. Det var veldig mange som reiste med små barn som ikke ble byttet på, og det luktet dritt. Anonymkode: 012d1...a68
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:02 #8 Skrevet mandag kl 21:02 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, det kommer virkelig ikke an på hva slags bleie. Anonymkode: 412be...e30 Jo det gjør det virkelig. Jeg har bytta tissebleie mange steder (nei; ikke oppå ett bord på en restaurant) og ser virkelig ikke problemet Anonymkode: 5863f...d40
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:21 #9 Skrevet mandag kl 21:21 Det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt. Det er da fort gjort, og bør ikke plage noen. Det er et lite barn, liksom! Anonymkode: f628b...62a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:40 #10 Skrevet mandag kl 22:40 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du noen gang vært på do på et fly? Det er jo veldig vanskelig å bytte på en så utrolig liten do. Jeg synes det er bedre at de faktisk bytter, enn at de stakkars barna må sitte i dritten sin i flere timer. Jeg opplevde det da jeg og mannen dro til Thailand. Det var veldig mange som reiste med små barn som ikke ble byttet på, og det luktet dritt. Anonymkode: 012d1...a68 Anonymkode: ca39a...cae
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:40 #11 Skrevet mandag kl 22:40 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: ca39a...cae Er som regel enda mindre plass i flysetet Anonymkode: ca39a...cae
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:50 #12 Skrevet mandag kl 22:50 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo det gjør det virkelig. Jeg har bytta tissebleie mange steder (nei; ikke oppå ett bord på en restaurant) og ser virkelig ikke problemet Anonymkode: 5863f...d40 Det er spektakulært selvsentrert Anonymkode: 412be...e30
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 05:07 #13 Skrevet tirsdag kl 05:07 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Har du noen gang vært på do på et fly? Det er jo veldig vanskelig å bytte på en så utrolig liten do. Jeg synes det er bedre at de faktisk bytter, enn at de stakkars barna må sitte i dritten sin i flere timer. Jeg opplevde det da jeg og mannen dro til Thailand. Det var veldig mange som reiste med små barn som ikke ble byttet på, og det luktet dritt. Anonymkode: 012d1...a68 Ja, jeg har skiftet på babyer på toalett på fly, slik gjør en bare ikke i et sete blant andre mennesker. Er bare ren latskap! Synes det er vemmelig når det skiftes bæsjebleie på solstolene og, mye bakterier som følger med dette i tillegg. Anonymkode: 225a6...cb5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 05:10 #14 Skrevet tirsdag kl 05:10 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jo det gjør det virkelig. Jeg har bytta tissebleie mange steder (nei; ikke oppå ett bord på en restaurant) og ser virkelig ikke problemet Anonymkode: 5863f...d40 Nei, dette er rett og slett uhygienisk! Her skifter folk bleie overalt, men skal selv vaske av ting med sprit før de setter seg ned eller skal spise selv. Tenker ikke at andre folk kommer etter dem. Anonymkode: 225a6...cb5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:30 #15 Skrevet tirsdag kl 08:30 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg har skiftet på babyer på toalett på fly, slik gjør en bare ikke i et sete blant andre mennesker. Er bare ren latskap! Synes det er vemmelig når det skiftes bæsjebleie på solstolene og, mye bakterier som følger med dette i tillegg. Anonymkode: 225a6...cb5 Jeg skjønner at du synes det er ekkelt, og det at du ikke har hatt noen problemer med å bytte på flydo, lurer jeg på hvilket flyselskap du har reist med. De jeg har reist med, har toaletter som er altfor trange til å bytte på Anonymkode: 012d1...a68
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:37 #16 Skrevet tirsdag kl 08:37 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner at du synes det er ekkelt, og det at du ikke har hatt noen problemer med å bytte på flydo, lurer jeg på hvilket flyselskap du har reist med. De jeg har reist med, har toaletter som er altfor trange til å bytte på Anonymkode: 012d1...a68 Det er forskjell på å reise fra Oslo til Bergen og å reise fra til f.eks Thailand. Det er plass til å skifte andre steder enn i setet på de store flyene du kjører med i mange timer. Anonymkode: 1c51c...87c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:52 #17 Skrevet tirsdag kl 08:52 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er forskjell på å reise fra Oslo til Bergen og å reise fra til f.eks Thailand. Det er plass til å skifte andre steder enn i setet på de store flyene du kjører med i mange timer. Anonymkode: 1c51c...87c Det kan godt være, jeg har aldri fløyet innenlands, kun utenlands Anonymkode: 012d1...a68
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:31 #18 Skrevet tirsdag kl 10:31 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner at du synes det er ekkelt, og det at du ikke har hatt noen problemer med å bytte på flydo, lurer jeg på hvilket flyselskap du har reist med. De jeg har reist med, har toaletter som er altfor trange til å bytte på Anonymkode: 012d1...a68 Mallorca, gran canaria, spania Anonymkode: 225a6...cb5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:56 #19 Skrevet tirsdag kl 10:56 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Mallorca, gran canaria, spania Anonymkode: 225a6...cb5 Kanskje legg til litt kontekst Anonymkode: 012d1...a68
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 12:55 #20 Skrevet tirsdag kl 12:55 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Nei, dette er rett og slett uhygienisk! Her skifter folk bleie overalt, men skal selv vaske av ting med sprit før de setter seg ned eller skal spise selv. Tenker ikke at andre folk kommer etter dem. Anonymkode: 225a6...cb5 Uhygienisk? Jeg har da aldri noensinne lagt ungene mine ned på ett gulv eller benk eller noe uten noe i mellom. Av hensyn til ungen. Jeg kan skifte på en unge jeg har på fanget og for den saks skyld, så lenge det bare er en våt bleie som skal byttes. Tenk på hu du handler av på cafe neste gang. Kan love deg du får mer bakterier fra henne enn at jeg skifter bleie på ungen min oppå en jakke i ett flysete Anonymkode: 5863f...d40
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 13:53 #21 Skrevet tirsdag kl 13:53 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Uhygienisk? Jeg har da aldri noensinne lagt ungene mine ned på ett gulv eller benk eller noe uten noe i mellom. Av hensyn til ungen. Jeg kan skifte på en unge jeg har på fanget og for den saks skyld, så lenge det bare er en våt bleie som skal byttes. Tenk på hu du handler av på cafe neste gang. Kan love deg du får mer bakterier fra henne enn at jeg skifter bleie på ungen min oppå en jakke i ett flysete Anonymkode: 5863f...d40 Da våre var små innehold stellevesken en stellematte. Det er dermed ingenting som kan risikere å komme i setet. Er barnet stort nok, kan det jo også stå mens man skifter bleie ved tissebleie. Jeg ser ingen problem med at noen skifter tissebleie i setet om de har stellematte under og har hele raden for seg selv. Er det bæsjebleie synes jeg man skal gå på toalettet. Det er for mye oppgaver og lukt med en bæsjebleie til at man kan ta det rett ved folk som f.eks. spiser. Synes heller ikke at man skal skifte oppå bord på restauranter eller kafeer. Tror heldigvis ikke det er mange som gjør det. Anonymkode: 9bc5a...e47
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:18 #22 Skrevet onsdag kl 14:18 Anonym bruker skrev (På 9.3.2026 den 23.50): Det er spektakulært selvsentrert Anonymkode: 412be...e30 synes det er helt greit - tissebleier er vel ingenting å bry seg med - bæsjebleier derimot - og særlig etter intro til fast føde - det er en aktivitet jeg setter pris på at foreldre tar på privaten Anonymkode: 627a9...08a
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:22 #23 Skrevet onsdag kl 15:22 Tissebleie gjør da ingenting om de bytter i setet? Anonymkode: 60473...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå