Anonym bruker Skrevet i går, 11:30 #1 Skrevet i går, 11:30 Er det en slags midtlkvskrise når en "vanlig" mann plutselig tar hull i øret i en alder av 50? Han er ikke piercing type, men har et par tatoveringer. Synes ikke jeg ser andre enn typisk piercing folk med sånt nå til dags? Evt unge gutter kanskje? Ikke de heller? Anonymkode: 75ae0...126
Anonym bruker Skrevet i går, 11:36 #2 Skrevet i går, 11:36 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er det en slags midtlkvskrise når en "vanlig" mann plutselig tar hull i øret i en alder av 50? Han er ikke piercing type, men har et par tatoveringer. Synes ikke jeg ser andre enn typisk piercing folk med sånt nå til dags? Evt unge gutter kanskje? Ikke de heller? Anonymkode: 75ae0...126 Flere jeg kjenner har fått en trygghet etter å ha passert 50 år og en tanke om "gjør jeg det ikke nå, så gjør jeg det aldri". Kanskje han har hatt lyst på hull i øret lenge, men først nå føler det er riktig å ta steget? Anonymkode: 1867d...185
Anonym bruker Skrevet i går, 11:47 #3 Skrevet i går, 11:47 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Flere jeg kjenner har fått en trygghet etter å ha passert 50 år og en tanke om "gjør jeg det ikke nå, så gjør jeg det aldri". Kanskje han har hatt lyst på hull i øret lenge, men først nå føler det er riktig å ta steget? Anonymkode: 1867d...185 Han hadde hull i øret når han var ung som er grodd igjen. Den gangen var det jo "in". Anonymkode: 75ae0...126
Anonym bruker Skrevet i går, 11:51 #4 Skrevet i går, 11:51 hva er problemet? Forskjell på dame 50 og mann 50 med ring i øret? Anonymkode: ebf65...1b5
Anonym bruker Skrevet i går, 11:56 #5 Skrevet i går, 11:56 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): hva er problemet? Forskjell på dame 50 og mann 50 med ring i øret? Anonymkode: ebf65...1b5 Ja, er jo det. Jet vet ikke om noen menn som har det... Men alle damer har det jo. På menn har det en mye høyere statememt verdi. Spm er bare hvilket statement? Anonymkode: 75ae0...126
Anonym bruker Skrevet i går, 11:56 #6 Skrevet i går, 11:56 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Han hadde hull i øret når han var ung som er grodd igjen. Den gangen var det jo "in". Anonymkode: 75ae0...126 Det er nok sikkert noen som følger moten og bare gjør det som er "in". Veldig mange andre velger det de har lyst på, uavhengig av mote og fast fashion. Dessuten - for at noe skal være "in" må det jo gjøres av et visst antall mennesker. Noen må da være i første gruppe Anonymkode: 1867d...185
Anonym bruker Skrevet i går, 11:59 #7 Skrevet i går, 11:59 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er nok sikkert noen som følger moten og bare gjør det som er "in". Veldig mange andre velger det de har lyst på, uavhengig av mote og fast fashion. Dessuten - for at noe skal være "in" må det jo gjøres av et visst antall mennesker. Noen må da være i første gruppe Anonymkode: 1867d...185 Så du kjenner flere menn i 50 års alder som har/tar hull i øret? Anonymkode: 75ae0...126
Anonym bruker Skrevet i går, 11:59 #8 Skrevet i går, 11:59 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, er jo det. Jet vet ikke om noen menn som har det... Men alle damer har det jo. På menn har det en mye høyere statememt verdi. Spm er bare hvilket statement? Anonymkode: 75ae0...126 Jeg kjenner menn som har hull i øret bare fordi de synes det er fint. De har ikke annet statement enn det. Om det er så viktig for deg å vite hvorfor akkurat denne mannen har tatt hull i øret så må du nesten spørre. Anonymkode: 1867d...185
Anonym bruker Skrevet i går, 12:00 #9 Skrevet i går, 12:00 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så du kjenner flere menn i 50 års alder som har/tar hull i øret? Anonymkode: 75ae0...126 Ja Selv om det ikke er veldig vanlig, er det jo heller ikke uvanlig Anonymkode: 1867d...185
Anonym bruker Skrevet i går, 12:15 #10 Skrevet i går, 12:15 Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste voksen mann med ring i øret, men jeg vet at mannen min (som er 56 år) hadde det i sin ungdom. Jeg hadde også blitt litt forundret om en voksen mann tok det, men jeg hadde nok bare smilt litt bak hånden og sett på det som en krisealder-ting. Selv har jeg fire hull i det ene øret og ett i det andre, det er visst grusomt harry i dag, men jeg har nå hatt det siden jeg var tenåring og har ingen planer om å fjerne ringene 😅 Anonymkode: 38382...01f
Anonym bruker Skrevet i går, 13:21 #11 Skrevet i går, 13:21 Da jeg var ung så betød det at en mann hadde ring i øret noe ganske spesielt. Anonymkode: 51c62...4b0
Anonym bruker Skrevet i går, 19:07 #12 Skrevet i går, 19:07 På vei ut av skapet Anonymkode: d5701...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå