Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:44 #1 Skrevet mandag kl 07:44 Hei 😊 Lillebror blir født om få dager og vi klarer ikke å lande et navn. Sakarias er uvanlig, men samtidig ikke ukjent. Hva tenker dere om navnet? Anonymkode: 44461...365
*Miss Marple* Skrevet mandag kl 09:24 #2 Skrevet mandag kl 09:24 Jeg syns det er kjempefint, vi hadde det på listen til vår gutt.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:49 #3 Skrevet mandag kl 11:49 Fint navn, kjenner to stykker Zakarias med z. En på 12 og en på nærmere 30 Anonymkode: 8e96d...64c
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:37 #4 Skrevet mandag kl 13:37 Takk for svar 😊 Det ligger ganske høyt på listen Anonymkode: 44461...365
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:32 #6 Skrevet mandag kl 16:32 Jeg synes forsåvidt det er fint, men jeg forbinder det litt vel mye med religion, så jeg ville ikke brukt det selv. Jeg vet at veldig mange navn har bibelsk opprinnelse, inkludert mitt eget, men det er noe med de assosiasjonene, i mitt hode kommer Sakarias fra et veldig religiøst hjem. Men mine assosiasjoner må bare avlæres da, hadde et av barna mine kommet hjem med en venn eller kjæreste som het Sakarias hadde jeg fått nye assosiasjoner 😊 Anonymkode: 04bde...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå