Gå til innhold

Strøm - lekkasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har jeg fått høyere strømregning. Vi har byttet strømselskap, men har norgespris og selskapet vi byttet til har lavere pris. Ikke har det vært veldig kaldt heller. Likevel har strømregningen skutt i været! 

Hvor kan «lekkasjen» være? Kan noe stå på som trener masse? Hva ville du gjort? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oslofrk skrev (1 time siden):

Plutselig har jeg fått høyere strømregning. Vi har byttet strømselskap, men har norgespris og selskapet vi byttet til har lavere pris. Ikke har det vært veldig kaldt heller. Likevel har strømregningen skutt i været! 

Hvor kan «lekkasjen» være? Kan noe stå på som trener masse? Hva ville du gjort? 

Hvis du sjekker ut de gruppene som omhandler strøm, Norgespris etc på Facebook så syns jeg alle har fått høyere strømregning nå, etter bytte til norgespris. Selv har vi fått regning på 5.200 kroner. Er helt horribelt 

Anonymkode: 93490...232

Skrevet

Har du sjekket om perioden er den samme?

Ofte er førse periode når man skifter avtale lengre enn ellers, og da vil også regningen bli større

Anonymkode: 45492...c03

Skrevet

Hvordan bor du?

Jeg har hatt høyere strømforbruk etter covid, fordi naboen under la seg til vanen med å bo mye på hytta og plutselig ikke varmet opp min leilighet i samme grad.

Anonymkode: d725c...502

Skrevet

Har ikke norgespris,  men har fått regning på over 3000,- to måneder på rad. Mye mer enn det vi har hatt før da det har vært kaldt.

Anonymkode: 55cde...7e5

Skrevet

Med norgespris ser strømregninga høyere ut fordi du betaler for alt til strømleverandør også går du norgespris rabatt tilbake fra nettleverandør. Jeg har nå strømregning på 5000, som er høyere enn før, men så får jrg tilbake ca 2500 av nettleie leverandør og da blir summen lavere.

Anonymkode: b7d29...c35

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Med norgespris ser strømregninga høyere ut fordi du betaler for alt til strømleverandør også går du norgespris rabatt tilbake fra nettleverandør. Jeg har nå strømregning på 5000, som er høyere enn før, men så får jrg tilbake ca 2500 av nettleie leverandør og da blir summen lavere.

Anonymkode: b7d29...c35

Hun kan ha gjennomfakturering og da står alt på samme regning. Det er ganske vanlig.

Anonymkode: 55ac5...58b

Skrevet

Takk for tips! 

- jeg får tilbake noe fra nettselskapet! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...