Anonym bruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars En skjønner det er fredag når en går på butikken å handler og legger varer i en annen persons handlevogn og går videre å fyller den opp. Når en kommer til kassa og begynner å legge opp varer jeg vet jeg ikke har plukket. Begynte virkelig å tvile på meg selv når jeg la opp annen manns varer.. sliten for tida Anonymkode: 5049c...703
Anonym bruker Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars High five Fortalte akkurat noen om hvordan jeg kjøpte brød på butikken i dag, på selvbetjent kasse. Tok meg selv i å holde nøkkelkortet opp, og det var attpåtil før jeg hadde klikket «gå til betaling». Snudde meg for å se om noen hadde fått med seg opptrinnet, men det satt bare to kassadamer og snakket med hverandre, og tror ikke de så det. Anonymkode: c9b0f...2ae
Anonym bruker Skrevet 6. mars #3 Skrevet 6. mars …eller, den gangen vi fikk flere nye systemer på jobb og ting gikk litt i ball. Ett av systemene hadde en løsning hvor man kvitterte ut med en merknad, merknaden besto typisk av en kort setning, og denne merknaden kunne ikke verken redigeres eller fjernes. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg holdt på å skrive inn passordet mitt som er en random setning; Jeg spiser rosa agurk til kvelds …eller noe i den sjangeren. Jeg tror jeg klarte å ta meg i det, og i de fleste tilfeller vil nok innførselen gå over i historien uten at noen noen gang ser det jeg har skrevet. Likevel, jeg ser for meg at et og annet sted inne i systemet står det noe a la; «Jeg spiser rosa agurk til kvelds», og med mitt navn og dato for kvitteringen. Anonymkode: c9b0f...2ae
Anonym bruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Eller når man har tastet nummeret for å ringe en pasient og ikke skjønner hvorfor det ikke starter å ringe i den andre enden og så oppdager at man har tastet fødselsnummer... Anonymkode: ab312...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå