Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:27 #1 Skrevet torsdag kl 14:27 Liker dere navnet Sanna? Anonymkode: a6c65...fe3
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:52 #2 Skrevet torsdag kl 17:52 Fint navn synes jeg Anonymkode: 8c82f...66a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:18 #3 Skrevet torsdag kl 18:18 Hadde det ikke vært for den slitsomme finske greia... Anonymkode: 217a6...eb4
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:19 #4 Skrevet torsdag kl 18:19 Fint navn, forferdelig assosiasjon, så nei, jeg liker det ikke. Anonymkode: ff62c...bee
☆☆☆ Skrevet torsdag kl 19:00 #6 Skrevet torsdag kl 19:00 Ja, namnet er fint. Men det blir i samme kategori som Sylvi. Eit namn som må leggast på is i ein generasjon eller to..
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:26 #7 Skrevet torsdag kl 19:26 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hadde det ikke vært for den slitsomme finske greia... Anonymkode: 217a6...eb4 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fint navn, forferdelig assosiasjon, så nei, jeg liker det ikke. Anonymkode: ff62c...bee Hva er det? Har ikke fått det med meg. Anonymkode: a6c65...fe3
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:40 #8 Skrevet torsdag kl 19:40 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hva er det? Har ikke fått det med meg. Anonymkode: a6c65...fe3 De tenker på Sanna Marin, ei finsk politiker som kom til makten ved løgner og falskheter og festet med venner på statens regning. Hun har ødelagt navnet litt. Anonymkode: 5b8fb...4ee
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:52 #9 Skrevet torsdag kl 19:52 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): De tenker på Sanna Marin, ei finsk politiker som kom til makten ved løgner og falskheter og festet med venner på statens regning. Hun har ødelagt navnet litt. Anonymkode: 5b8fb...4ee Nei, det tenker jeg ikke på! Hvorfor legger du ord i munnen på andre? Snakk for deg selv, og la andre svare for seg. Navnet Sanna er for meg helt uaktuelt pga Sanna Sarromaa. Anonymkode: ff62c...bee
prebs Skrevet fredag kl 07:48 #10 Skrevet fredag kl 07:48 ☆☆☆ skrev (12 timer siden): Ja, namnet er fint. Men det blir i samme kategori som Sylvi. Eit namn som må leggast på is i ein generasjon eller to.. Spot on! Sanne er også fint og er kanskje et alternativ?
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:10 #11 Skrevet fredag kl 08:10 Jeg liker Sanne bedre. Anonymkode: 92223...94c
☆☆☆ Skrevet fredag kl 08:13 #12 Skrevet fredag kl 08:13 prebs skrev (23 minutter siden): Spot on! Sanne er også fint og er kanskje et alternativ? Snakkar meg om namn som må vente. Eg las at tvillingane til Sanna Sarromaa heiter Adolf og Sylvi. Ho skal ha for kombinasjonen 😂
prebs Skrevet fredag kl 08:15 #13 Skrevet fredag kl 08:15 ☆☆☆ skrev (1 minutt siden): Snakkar meg om namn som må vente. Eg las at tvillingane til Sanna Sarromaa heiter Adolf og Sylvi. Ho skal ha for kombinasjonen 😂 Det er jo nærmest omsorgssvikt, spør du meg...!
☆☆☆ Skrevet fredag kl 08:18 #14 Skrevet fredag kl 08:18 prebs skrev (2 minutter siden): Det er jo nærmest omsorgssvikt, spør du meg...! Til hennar forsvar er jo tvillingane godt voksne. At kombinasjonen skulle bli så talande kunne ho neppe forutsjå. Men Adolf hadde akkurat samme assosiasjonane då som no.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:48 #15 Skrevet fredag kl 08:48 Anonym bruker skrev (13 timer siden): De tenker på Sanna Marin, ei finsk politiker som kom til makten ved løgner og falskheter og festet med venner på statens regning. Hun har ødelagt navnet litt. Anonymkode: 5b8fb...4ee Selvfølgelig ikke. Vi tenker på Sanna Sarromaa, som er en plage. Anonymkode: 217a6...eb4
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:28 #16 Skrevet fredag kl 09:28 ☆☆☆ skrev (1 time siden): Snakkar meg om namn som må vente. Eg las at tvillingane til Sanna Sarromaa heiter Adolf og Sylvi. Ho skal ha for kombinasjonen 😂 Adolf har en litt annen mening for finner enn for andre. Uten Adolf ville Finland ikke eksistert i dag. Han reddet Finland. Anonymkode: 5b8fb...4ee
☆☆☆ Skrevet fredag kl 09:35 #17 Skrevet fredag kl 09:35 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Adolf har en litt annen mening for finner enn for andre. Uten Adolf ville Finland ikke eksistert i dag. Han reddet Finland. Anonymkode: 5b8fb...4ee Har hørt at han var ein habil kunstnar også. Men folkemord har ein lei tendens til å overskugge alt anna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå