Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir sosialt isolert på mange måter. Vår sønn har hatt utfordringer grunnet skole og mobbing. Han er nå 16 år. Naboen snur seg bort når hun ser meg. Hilser ikke. Jeg møtte ei dame for en uke siden og hun forteller at det går masse rykter om vårt barn. 
Skal jeg bli stemplet som dårlig mor? Så forferdelig person at jeg ikke er verdt å hilse på lengre? 
Det er hvertfall ensomt å stå i en kamp om å hjelpe barnet sitt, og på toppen bli sosialt utestengt der jeg skal skamme meg i tillegg. 
Folk vet ikke en brøkdel av alt vi har stått i og hva som er saken. Men de snakker og de tror på rykter. 
Det er vondt 

Anonymkode: efcda...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går heldigvis ikke lang tid før det er normalt igjen er min erfaring. Om en liten stund er det ikke mer å snakke om når det gjelder dere, og stafettpinnen går til nestemann

Anonymkode: 95f39...569

Skrevet

Er det én nabo som har sluttet å hilse?

Anonymkode: 2969d...5be

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det går heldigvis ikke lang tid før det er normalt igjen er min erfaring. Om en liten stund er det ikke mer å snakke om når det gjelder dere, og stafettpinnen går til nestemann

Anonymkode: 95f39...569

Får håpe det. Synes bare det er så patetisk. Jeg hører jo mye om mangt jeg også om den ene og den andre, men jeg oppfører meg og er hyggelig med de og familien selv om. 
her jeg bor blir det lett snakking om andre, helst negativt. Ryktene er 5% av sannheten og de er ikke i nærheten av å vite eller forstå. Så glemmer de raskt sitt egen svinn på skogen

Anonymkode: efcda...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...