Gå til innhold

Ansiktsmaske LED lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? 

Anonymkode: 5bf7c...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt Silkn LED og EMS maske og liker den, men ikke merket noe stort resultat enda annet enn litt mer glød og noe strammere hud, den øker jo blodgjennomstrømming kjenner jeg.

Jeg har vansker med å få til trening og øvelser og ting jeg aktivt må gjøre, men å ta på de og slappe av 10 min annenhver dag går fint, og det blir min koble av å stresse ned. Føler jeg er på spa.

Kan bruke maska å gjøre ting også, men synes det blir mye lys i øynene og deilig å bare ta en hvil. Ems delen stikker litt, bare brukt opp til nivå 4 av 10(?) enda. 

Jeg kjøpte til nedsatt pris og tenker at det ikke kan skade. Hudpleieprodukter er også dyrt, så om denne hjelper flott, hvis ikke, så får jrg stresset ned de 10 min i det minste. 

Anonymkode: ab482...79f

Skrevet

Ville IKKE kjøpt den fra Alva skin iallefall, sykt overpriset for det den er.  Den har bare 60 chips så derfor veldig dårlig fordeling av lyset. Chips er de små brikkene lyset sitter på, en maske med 60 chips kan feks ha 4 forskjellige bølgelengder og de sier da ofte at de har 240 led lys men det er i realiteten bare 60 chips noe som gir mørke soner der lyset ikke helt får sluppet til. Finn heller en som har minst 120 eller mer og sjekk fordeling rundt munnen og panne, det pleier ofte å være alt for dårlig disse stedene det du jo også trenger behandling. Jeg tror heller på panel slik at du kan bruke den overalt. Husk også at bølgelengde som 660 faktisk er bedre enn bølgelengde 630 (på rødt lys). Infrarødt lys man kan bruke samtidig som det røde lyset gir bedre anti aging effekt osv.

Ikke la deg lure av anmeldelser og personlige erfaringer, det er ofte selektiv og manipulerende markedsføring og forteller fint lite om det faktiske produktet.  Bruk heller litt tid på å saumfare markedet så kan du slippe unna med en maske som faktisk er bedre og til en bedre pris. 

Anonymkode: 2f776...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...