Gå til innhold

Erfaring med betablokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har i samråd med fastlegen blitt enig om å prøve å trappe ned på dosen med betablokkene jeg står på. Jeg er veldig sensitiv på medisin endringer så her gjør det i den minst mulig dosen der går an og over tid. Jeg lurer bare på om det er noen her inne som sitter på med erfaring selv med symptomer når det gjelder nedtrappinga? 
jeg har fra før av ME og fikk betablokken pga jeg fikk en krasj for 3 år siden med en hvilepuls liggende på 97 og 120 sittende. Nå har jeg problemer med at jeg blir en del svimmel når betablokken presser for mye ned pulsen trur jeg og derfor vi prøver med litt nedtrapping. Jeg hadde også en del angst og uro i den tiden pga hele kroppen som var i full stress modus

Anonymkode: c9e22...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvor stor dose går du på? Jeg har rytmeforstyrrelse som gir høy puls, så tar de kun ved behov etter. 

Anonymkode: 8dfdd...546

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hei. Hvor stor dose går du på? Jeg har rytmeforstyrrelse som gir høy puls, så tar de kun ved behov etter. 

Anonymkode: 8dfdd...546

Jeg går ikke på noe særlig dose.. står på 2,5 mg delt på morgen og kveld. Men jeg hadde omtrent full effekt allerede med en halv tab når jeg startet for 3 år siden. Men jeg er ekstremt medisin følsom og får alltid alt pluss tillegg. Jeg har merket nå at jeg smed litt små svimmel og litt mer sliten enn vanlig 

Anonymkode: c9e22...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...