Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp en melding fra min eks kompis. Han informerte om at han eksen min gikk rundt og fortalte mye om meg. Vi har gjort det slutt, og jeg antar at han er sint pga at jeg ikke ville noe mer. Men når jeg spør kompisen om hva eksen min sier om meg, så vil han ikke si noe. Hva betyr det? Hvorfor ta kontakt for å si noe men ikke alt? Mannfolk!

Anonymkode: c6333...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks sin kompis skulle det stå

Skrevet

Uvesentlig. Bare å heve deg over. Det er ikke ungdomsskolen lenger.

Anonymkode: 97f35...d95

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Uvesentlig. Bare å heve deg over. Det er ikke ungdomsskolen lenger.

nei det er helt sant. Men hva er poenget med det liksom? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

nei det er helt sant. Men hva er poenget med det liksom? 

Han er et lite, fattig menneske. Vær glad han er en eks.

Skrevet

Hvis han går rundt å plaprer,  gjennomskuer folk det. Så han driter seg jo ut.  Hadde jeg vært deg, hadde jeg svart kompisen :" Takk for meld. Det går bra. 😊" lat som du ikke bryr deg om det. Bryr du deg om det, fortsetter dem. 

Husker jeg konfronterte en stor narsisst engang, jeg hadde fått nok. Eller jeg konfronterte ikke, jeg bare svarte på det opogulpet og løgnene han sto og lurte av seg. Jeg sa at det han sa ikke stemte, rolig, konkret. Han fyrte så voldsomt opp, skrek oppi ansiktet mitt at han ikke likte meg. Jeg sa at hun skulle nevne 3 ting han ikke likte. Haha. Han kom bare med svada. At jeg var mye på telefonen, at jeg burde ta meg av barna bedre. Han snakket om sin kone, ikke meg. Så sa jeg:" Det går veldig fint at du ikke liker meg. Det betyr ikke noe for livet mitt det. " Han ble helt satt ut. 

Så hvis du svarer vennen hans hva han sier, hvem og hvor, kan det bli verre og mere drama. Hev deg over det. Han sier det i affekt. Bare la det være. ❤️

Anonymkode: 33ae5...63a

Skrevet

Høres ut som noe som foregår på ungdomsskolen. 
Hadde blokkert denne kompisen. Han er jo mer idiotisk enn eksen. 
Å si slikt og ikke mer, han forsøker å gjøre deg usikker. Hvorfor vet jeg ikke. Men vær den voksne her. Blokker han og gi like gjerne eksen beskjed om at hans forsøk på å trykke deg ned ikke fungerer. 
Herregud jeg er glad jeg er 50 og forbi dramaet. 
Ikke tenk på det en gang. Slike folk trenger du ikke. 

Anonymkode: 0d9c3...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...