Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten gutt og trenger navneforslag 🥰

Vi ønsker et navn som er litt unikt men heller ikke så spesielt at det blir rart.

Har dere noen fine forslag? 💙

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adam

Håkon

Ludvik

Anonymkode: 206e1...628

Skrevet

Didrik eller Preben.

Skrevet

Agnar

Hilmar

Hjalmar 

Wilhelm 

Reinert 

Anonymkode: 53421...a2e

Skrevet

Peder, Jørgen, Lars, Edvard, August. Ingen av disse er på topp 50 iallfall. 

Skrevet

Bendik

Anonymkode: ba87d...dcb

Skrevet

Kjenner en unggutt som heter Lasse. 🤩

Anonymkode: d70d3...6b1

Skrevet
prebs skrev (På 4.3.2026 den 8.48):

Peder, Jørgen, Lars, Edvard, August. Ingen av disse er på topp 50 iallfall. 

Lars og Jørgen var på namnelista vår. Flotte namn, som fungerer saman om ein har ein tilbøyelighet til dobbeltnamn. 

Ellers, gå litt bakover i slekta. Det er ein god plass å byrje å leite etter namn til den lille. Det gjorde ikkje vi, men har tilfeldigvis endt opp med namn som har vore brukt før i slekene våre. I det eine tilfellet ikkje overraskande då namnet har vore relativt vanleg, i det andre tilfellet eit middels uvanleg namn som har ein ganske stor overhyppighet i slektene til to av mannens besteforeldre både i maskulin og feminin versjon. Det gir ei fin link til fortida. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Kjenner en unggutt som heter Lasse. 🤩

Anonymkode: d70d3...6b1

Lasse er bra. Men eg ville nok gått for Lars offisielt, og heller brukt Lasse som kjælenamn. Eg greier ikkje sjå for meg ein vaksen som brukar Lasse i formelle situasjonar.  

Skrevet
☆☆☆ skrev (36 minutter siden):

Lasse er bra. Men eg ville nok gått for Lars offisielt, og heller brukt Lasse som kjælenamn. Eg greier ikkje sjå for meg ein vaksen som brukar Lasse i formelle situasjonar.  

Vi setter pris på innspill, men vi prøver å holde oss unna de helt vanlige navnene, som jeg nevnte før

Skrevet
lilletrille 24 skrev (2 minutter siden):

Vi setter pris på innspill, men vi prøver å holde oss unna de helt vanlige navnene, som jeg nevnte før

Då er tipset mitt fremdeles å leite bakover i slekta. Der kan ein finne mykje. Mykje sært, sjølvsagt. Men også mange pene og greie namn som ikkje er så mykje i bruk lenger. 

I våre slekter er det mange stødige namn som det ikkje går 13 av på dusinet lenger, som Mikal, Kolbein, Karsten, Søren, Endre, Bjarne, Jakob, Torstein. På den særare sida er det kvinnenamna som utmerkar seg sterkast, ikkje så merkeleg då ein gjerne stod friare når ein skulle namngje ei jente. Men om du vil ha noko skikkeleg uvanleg kan eg nemne Ananias eller Rasofiel. Sånn midt i mellom står namn som Bendik og Olai. 

Skrevet
☆☆☆ skrev (6 minutter siden):

Då er tipset mitt fremdeles å leite bakover i slekta. Der kan ein finne mykje. Mykje sært, sjølvsagt. Men også mange pene og greie namn som ikkje er så mykje i bruk lenger. 

I våre slekter er det mange stødige namn som det ikkje går 13 av på dusinet lenger, som Mikal, Kolbein, Karsten, Søren, Endre, Bjarne, Jakob, Torstein. På den særare sida er det kvinnenamna som utmerkar seg sterkast, ikkje så merkeleg då ein gjerne stod friare når ein skulle namngje ei jente. Men om du vil ha noko skikkeleg uvanleg kan eg nemne Ananias eller Rasofiel. Sånn midt i mellom står namn som Bendik og Olai. 

Tusen takk for forslagene! Vi synes det var mange spennende og uvanlige navn her. Å lete i slekta er et fint tips, men det er ikke helt det vi ønsker å gjøre – vi prøver heller å finne noe som passer oss på vår egen måte

Skrevet
lilletrille 24 skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for forslagene! Vi synes det var mange spennende og uvanlige navn her. Å lete i slekta er et fint tips, men det er ikke helt det vi ønsker å gjøre – vi prøver heller å finne noe som passer oss på vår egen måte

Du kan egentlig leite i hvilken som helst slekt. Det gjeld jo ikkje folk ein kjenner og har eit forhold til, så om du ikkje ønskar den tilknytninga bakover kan du like godt låne slektstreet til naboen.

Eller mitt slektstre. Av namn eg ikkje har nemnt såg eg at eg stammar frå fleire Mats og Mads. Eg synes den første stavemåten er finast. Det er eit namn eg godt kunne brukt, men som ikkje så veldig mange andre brukar for tida. 

Skrevet
☆☆☆ skrev (4 minutter siden):

Du kan egentlig leite i hvilken som helst slekt. Det gjeld jo ikkje folk ein kjenner og har eit forhold til, så om du ikkje ønskar den tilknytninga bakover kan du like godt låne slektstreet til naboen.

Eller mitt slektstre. Av namn eg ikkje har nemnt såg eg at eg stammar frå fleire Mats og Mads. Eg synes den første stavemåten er finast. Det er eit namn eg godt kunne brukt, men som ikkje så veldig mange andre brukar for tida. 

Tusen takk for alle forslagene! Jeg setter pris på tanken med slekta, men poenget med å spørre her er jo nettopp å få forslag uten å måtte grave i slektstrær

Skrevet

For å ta eit nytt lite utval eg fant i farta i tilfelle det er til hjelp (utan at eg vurderer alle desse aktuelle sånn reint personleg, men dei er i alle fall ikkje på topplistene for tida)

Bruse, Absalon, Samuel, Andreas, Martinius, Øyvind, Øystein, Sverre, Halfdan, Bernt, Rasmus, Harald, Knut, Erling, Ivar, Iver, Mathias, Olaus, Lyder, Samson, Einar, Valentin, Gjetmund, Byrger. 

Fann også eit namn eg aldri har hørt før, men som kanskje ikkje er eit tap for menneskeheten at det gjekk av mote; Markvard.

Skrevet

No utartar det, og eg skal slutte etter dette for å ikkje øydelegge tråden din. Eg stammar nemlig frå herrene Ambrosius og Rognald også. Sjel namna den som vil...

Skrevet
☆☆☆ skrev (4 minutter siden):

No utartar det, og eg skal slutte etter dette for å ikkje øydelegge tråden din. Eg stammar nemlig frå herrene Ambrosius og Rognald også. Sjel namna den som vil...

Takk, det var hyggelig å lese – setter pris på at du vil bidra på en god måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...