Anonym bruker Skrevet i går, 06:07 #1 Skrevet i går, 06:07 Jeg har alltid hatt veldig menssmerter hele livet. Før jeg som voksen begynte på p-piller for å utsette mensen. Har gått på det konstant de siste årene for å slippe mensen. Det er helt sinnsykt vondt. Husker jeg på ungdomskolen la meg ned på doen i fosterstilling fordi det var så vondt. La også meg ned med varmeflaske som ikke hjelp hjemme. La meg også i sola for å få varme mot smertene. Tok smertestillende men de hjalp ikke. Prøvde å gå men var fortsatt vondt. Kan dette være endometrise? Var ikke så opplyst før så jeg skjønte ikke hvorfor mensen skulle gjøre så vondt. De sa bare at alle hadde menssmerter og så vondt. Jeg la meg ned i utholdige smerter og trodde det var sånn det skulle være. Husker jeg grua meg etter siste dag i mens uka til tre uker fremover til neste mens fordi det gjorde så vondt. Anonymkode: 24545...7a0
Anonym bruker Skrevet i går, 06:09 #2 Skrevet i går, 06:09 Ts. Jeg merka også den dagen jeg hadde eggløsning. Var vondt. Anonymkode: 24545...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå