Anonym bruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Hei. Barnet mitt har SÅ lyst til å bo i telt i sommer, og jeg har sagt ja dersom vi bor på campingplass med tilgang til toalett (har IBS, så fricamping går ikke). Bor i Lier, kjører maks 2 timer pga helsa. Hvor er det billig? Ser at enkelte steder koster 5-600 kr per natt. Det er helt uaktuelt i eget medbragt telt da små campinghytter koster det samme. Vet om et par steder der det koster 250 kr per natt. Finnes flere slike vil jeg gjerne vite det. De fleste skriver ikke pris på nett, noe jeg ikke forstår 😳 Anonymkode: fec54...45e
Anonym bruker Skrevet 2. mars #2 Skrevet 2. mars Rødtangen på Hurum er i hvert fall under 400 og ser fint ut, ikke bodd der selv. Gratis å telte på Langøyene utenfor Oslo i inntil to døgn om gangen, greie fasiliteter og fin strand. Anonymkode: 5d4a8...426
Anonym bruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Buerskogen camping i Halden har billige teltplasser. 200 kr natten. En kjempe koselig camping som ligger stille og rolig til ved et vann i skogen. Anonymkode: 4088f...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå