Gå til innhold

Hvor har de billigst AA/AAA batterier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har oversikt over hvor de har billigst AA og AAA batterier? Som også er grei kvalitet så de lønner seg å kjøpe.

Anonymkode: b7b2d...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke på Clas Ohlson da? Jeg pleier i alle fall alltid kjøpe der. De pleier i tillegg ha noen gode tilbud. 

Anonymkode: cecbc...2b4

Skrevet

Min erfaring er at de som holder lengst er de på clas ohlson.

Både ikea, europris, biltema og jula har fine priser, men batteriene har mindre energi og varer kortere.

Anonymkode: e3acb...707

Skrevet

Min erfaring med Clas Ohlson sine er at de har endret kvalitet. Før var de gode, holdt lenge. De siste jeg kjøpte derfra var svært dårlig kvalitet! Tenkte jeg bare hadde vært uheldig, så prøvde å kjøpe flere derfra, men samme erfaring. De har rett og slett blitt helt elendige på kvalitet!

Har kjøpt på Biltema etter dette, de jeg har kjøpt til nå har bedre kvalitet enn de jeg tidligere var fornøyd med fra Clas Ohlson.

Anonymkode: 3c143...bb4

Skrevet

dårlig for miljøet med batterier man kaster. Dere burde kjøpe oppladbare!

Anonymkode: 5c074...bd8

Skrevet

Holder også en knapp på CO som flere andre.
Helt grei pris, og holder mye lengre enn de billigste andre steder

Anonymkode: e778c...f2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Min erfaring med Clas Ohlson sine er at de har endret kvalitet. Før var de gode, holdt lenge. De siste jeg kjøpte derfra var svært dårlig kvalitet! Tenkte jeg bare hadde vært uheldig, så prøvde å kjøpe flere derfra, men samme erfaring. De har rett og slett blitt helt elendige på kvalitet!

Har kjøpt på Biltema etter dette, de jeg har kjøpt til nå har bedre kvalitet enn de jeg tidligere var fornøyd med fra Clas Ohlson.

Anonymkode: 3c143...bb4

Min erfaring er også at batteriene fra Clas Ohlson holder dårligere og dårligere…

…men så innså jeg etter hvert at det nok var LED-lysene som nok ble dårligere (som jeg brukte batteriene til).

Men det kan være batteriene altså?

Hvor lenge er det siden endringen skjedde?

Anonymkode: cecbc...2b4

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med First Price sine. De holder lengre enn mange andre og er billige. Når jeg har hatt First Price batterier i et ledlys og et annet slag i samme slags lys, så holder First Price lengst. 

Skrevet

Rusta! 49 for 20 pk.

Anonymkode: 5eaca...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...