Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig og han var mye mer forsiktig når Iran drap sine egne for 2-3 uker siden. 

Anonymkode: 5b470...ad2

Skrevet

Fordi han er landets utenriksminister og det er jobben hans å kommentere? Bare et vilt forslag, altså. 

Anonymkode: f1d97...94e

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Fordi han er landets utenriksminister og det er jobben hans å kommentere? Bare et vilt forslag, altså. 

Så det er jobben hans å kommentere? Trodde jobben hans var å skape best mulig utenrikspolitikk/interesser for Norge...

Anonymkode: daf24...018

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Så det er jobben hans å kommentere? Trodde jobben hans var å skape best mulig utenrikspolitikk/interesser for Norge...

Og det mener du han gjør best ved å IKKE kommentere utenrikspolitikk? Som faktisk er en av hans oppgaver? 

Anonymkode: b524d...11d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Og det mener du han gjør best ved å IKKE kommentere utenrikspolitikk? Som faktisk er en av hans oppgaver? 

Hvis det ikke er Norges beste interesser ja 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvis det ikke er Norges beste interesser ja 

Nei, vi skal ikke påpeke at det begås folkerettsbrudd? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jobben hans er BLANT ANNET å kommentere aktuelle ting som skjer i verden. Beklager at jeg ikke skrev utfyllende slik at du klarte å skjønne hva jeg mente. For du mener vel ikke at vi skal ha en utenriksminister som ikke følger med og kommenterer på ting som skjer i verden? Du tror heller ikke at Norge er isolert fra resten av verden slik at en eventuell storkrig ikke vil påvirke oss?

Skrevet

Han har jo helt rett. Det er forferdelig at de starter en krig mot et selvstendig land og deres folk bare for å få tilgang til deres olje! For det er vel ingen som er så dumme at de tror at USA bare ønsker fred og demokrati?!

Anonymkode: e540d...ce4

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jobben hans er BLANT ANNET å kommentere aktuelle ting som skjer i verden. Beklager at jeg ikke skrev utfyllende slik at du klarte å skjønne hva jeg mente. For du mener vel ikke at vi skal ha en utenriksminister som ikke følger med og kommenterer på ting som skjer i verden? Du tror heller ikke at Norge er isolert fra resten av verden slik at en eventuell storkrig ikke vil påvirke oss?

Men hvorfor skal han alltid være "først" ute? Er nok kun for han skal smilse seg inn i en toppjobb utenlands 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor skal han alltid være "først" ute? Er nok kun for han skal smilse seg inn i en toppjobb utenlands 

Hvordan vet du at han er først ute? Følger du med på utenrikstjenestrene til Danmark, Sverige, Storbritannia, Tyskland, Italia +++? Og hvordan kan det være negativt å være oppdatert og pålogget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...