Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

ikke rart det iranske folket jubler for angrepene fra USA,

https://www.vg.no/sport/i/8pqwdw/fem-iranske-fotballspillere-soeker-beskyttelse-i-australia

Anonymkode: da98c...f13

Ingen annet enn MAGAfolkene her inne jubler over de feige angrepene fra USA. Eivind Trædal har et utmerket innlegg om denne meningsløse, grusomme og feige krigen mot Iran og det stakkars iranske folk.

https://www.facebook.com/eivindtraedal/posts/pfbid02pMvi8Lf6EFJTEeSmnywwi6EcUJZyGooknoo2krUphc2kfgWg4eY1jcLLpewXAUjQl

Anonymkode: 3ebc3...35d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingen annet enn MAGAfolkene her inne jubler over de feige angrepene fra USA. Eivind Trædal har et utmerket innlegg om denne meningsløse, grusomme og feige krigen mot Iran og det stakkars iranske folk.

https://www.facebook.com/eivindtraedal/posts/pfbid02pMvi8Lf6EFJTEeSmnywwi6EcUJZyGooknoo2krUphc2kfgWg4eY1jcLLpewXAUjQl

Jeg er ikke i nærheten engang av å være MAGA, men jeg klarer likevel å se dette fra den delen av det iranske folket ssom ønsker en forandring sin side og,

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke i nærheten engang av å være MAGA, men jeg klarer likevel å se dette fra den delen av det iranske folket ssom ønsker en forandring sin side og,

Bare synd at Trump ikke bryr seg det minste om det iranske folket.

(postet  det andre litt for fort)

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Trædal skal ikke få et eneste klikk fra meg, han har jo hodet plantet langt ned i sanden. 

Anonymkode: 25638...a68

Skrevet

Er det en jeg virkelig ikke ønsker å lese innleggene til så er det Trædal, eneste verre måtte ha vært Thunberg 

Anonymkode: 27e02...ad5

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Kan du i det hele tatt tenke deg hvor redde de er.

- Minst én nektet å dra, noe som førte til panikk. En annen ble ledet resolutt om bord. Da de siste gikk om bord på flyet, gråt de, mens de omfavnet hverandre

https://www.dagbladet.no/sport/irans-fotballkvinner-sendt-ut-av-australia/84345271

Skrevet

- Minst én nektet å dra, noe som førte til panikk. En annen ble ledet resolutt om bord. Da de siste gikk om bord på flyet, gråt de, mens de omfavnet hverandre

https://www.dagbladet.no/sport/irans-fotballkvinner-sendt-ut-av-australia/84345271

5 fikk heldigvis hoppet av og søkt om asyl i Australia, resten blir vel snart voldtatt før de blir heng opp etter halsen i en heisekran. For tenk for en forbrytelse de har utført! 

Skrevet

Ja, de er redde for å bli bombet av USA. Det hadde jeg også vært hadde jeg måttet dra til et land som ble bombet av USA.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja, de er redde for å bli bombet av USA. Det hadde jeg også vært hadde jeg måttet dra til et land som ble bombet av USA.

De er vel heller redde for å bli drept av regimet i landet sitt. 

Anonymkode: 3c4ea...9ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Til og med du skjønner at det ikke er det de er redde for.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Til og med du skjønner at det ikke er det de er redde for.

Som jeg skrev før i tråden så førte USAs angrep på Irak til at IS ble skapt. Hvis Irans regjering nå blir mer ekstrem så er det på grunn av frykt for USA og deres agenter. USAs bestialske krigføring fører aldri noe godt med seg.

Skrevet

Som jeg skrev før i tråden så førte USAs angrep på Irak til at IS ble skapt. Hvis Irans regjering nå blir mer ekstrem så er det på grunn av frykt for USA og deres agenter. USAs bestialske krigføring fører aldri noe godt med seg.

Du kan ikke skylde dette på USA eller noen andre enn det sinnsyke regimet til Iran. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Du kan ikke skylde dette på USA eller noen andre enn det sinnsyke regimet til Iran. 

Folk var trygge i Iran før USA begynte med bombingen sin.

Skrevet

Folk var trygge i Iran før USA begynte med bombingen sin.

Trygge? Så du mener at å bli skutt og drept at politiet er trygt? 40 000 av sitt eget folk? Jobber du for den Iranske ambassaden? 

Anonymkode: 97715...476

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Skrevet

Jeg blir så varm og glad inni meg av å se at det finnes hederlige folk som tar avstand fra USAs feige angrep på kvinner og barn.

Skrevet

Jeg blir så varm og glad inni meg av å se at det finnes hederlige folk som tar avstand fra USAs feige angrep på kvinner og barn.

Hvor var denne gjengen når Iran drepte 32.000 av sine egne på under en uke? 

Så klart Hamas vil jo fort miste en av inntektene sine når Iran ikke lenger kan sponse de, så forstår deres redsel. 

I går ble jeg vitne til noe bissard på Jernbanetorget. Det var en fredelig demonstarsjon mot regimet i Iran ved Tigeren. Så på toppen av trappen står en nordmann med palestinaskjerf og filmer demonstrasjoen. To utlenginger kommer ut fra Jernbanetorget og når de passerer han så sier de: "Dette er en demonstrasjon for folket i Iran, støtte til Hamas passer ikke inn her" mens de peker på skjerfet hans. Nordmannen blir drittforbannet og roper: "Jeg kan gjøre hva jeg vil"....de snur seg og ler og roper tilbake: "Pengekranen til Hamas er snart steng."

Stygt å le men jeg klarte ikke å la være. Her står nordmannen, som mest sannsynlig også er for økt innvandring m.m. og blir skjelt ut offentlig av innvanderer for sin egen bekledning. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvor var denne gjengen når Iran drepte 32.000 av sine egne på under en uke? 

Så klart Hamas vil jo fort miste en av inntektene sine når Iran ikke lenger kan sponse de, så forstår deres redsel. 

I går ble jeg vitne til noe bissard på Jernbanetorget. Det var en fredelig demonstarsjon mot regimet i Iran ved Tigeren. Så på toppen av trappen står en nordmann med palestinaskjerf og filmer demonstrasjoen. To utlenginger kommer ut fra Jernbanetorget og når de passerer han så sier de: "Dette er en demonstrasjon for folket i Iran, støtte til Hamas passer ikke inn her" mens de peker på skjerfet hans. Nordmannen blir drittforbannet og roper: "Jeg kan gjøre hva jeg vil"....de snur seg og ler og roper tilbake: "Pengekranen til Hamas er snart steng."

Stygt å le men jeg klarte ikke å la være. Her står nordmannen, som mest sannsynlig også er for økt innvandring m.m. og blir skjelt ut offentlig av innvanderer for sin egen bekledning. 

Ja, kjempe morro at folk ikke forstår forskjellen på det palestinske folket og organisasjonen Hamas. 🙄

Skrevet
15 minutes ago, Østerdølen said:

Ja, kjempe morro at folk ikke forstår forskjellen på det palestinske folket og organisasjonen Hamas. 🙄

Like moro som at folk ikke forstår forskjeller på jøder og staen Israel🙄

Anonymkode: bf160...e90

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Like moro som at folk ikke forstår forskjeller på jøder og staen Israel🙄

Anonymkode: bf160...e90

Helt enig. 

Skrevet

Ja, da krever Trump at NATO (med Norge) skal hjelpe han med å vokte Hormuzstredet. Trump krever at blant annet norske soldater skal være med å rydde opp i krigen Trump har startet. Viss ikke, vil NATO landene straffes. Hva synes dere om denne utviklingen? 

Skrevet
Østerdølen skrev (7 timer siden):

Ja, da krever Trump at NATO (med Norge) skal hjelpe han med å vokte Hormuzstredet. Trump krever at blant annet norske soldater skal være med å rydde opp i krigen Trump har startet. Viss ikke, vil NATO landene straffes. Hva synes dere om denne utviklingen? 

Det kan selvsagt Trump drite i. 

Hva mener du selv?

Anonymkode: 8ff6d...e97

Skrevet

Nå sier Trump at å angripe Iran stoppet tredje verdenskrig.......mannen er livsfarlig for verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...