Anonym bruker Skrevet lørdag kl 01:06 #1 Skrevet lørdag kl 01:06 Ringte mental helse hjelpetlf i dag. Fikk 11 min. Dama avsluttet med «takk for at du ringte» Jeg fikk jo ikke forklart hva problemet var fullt ut engang. Hvordan tror politikerne at folk skal få hjelp via disse tlf som får statsstøtte, når det man får er 11 min? Psykolog er jo lang ventetid og man må være veldig syk for å få time. Men 11 min er akkurat innafor å gi til noen som virkelig trenger å snakke med noen. Hadde jeg sittet på en slik tlf hadde jeg ikke følt jeg har gjort jobben min om jeg hørte på folk i 11 min før jeg la på. Disse folka som har slike jobber virker så lei. Høres ut som de kommer fra Tønsberg / Telemark området. Bare dialekta høres sutrete og lei ut Anonymkode: 8aeae...d74
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 01:22 #2 Skrevet lørdag kl 01:22 Ok siste setning ødelegger jo hele innlegget ditt. Nå er det ikke noen forskjell på Vestfold og Østfold når det gjelder dialekt. Så det er ikke mulig for deg å høre hvor i området dialekten var fra. Anonymkode: 03b96...81a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 01:26 #3 Skrevet lørdag kl 01:26 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ok siste setning ødelegger jo hele innlegget ditt. Nå er det ikke noen forskjell på Vestfold og Østfold når det gjelder dialekt. Så det er ikke mulig for deg å høre hvor i området dialekten var fra. Anonymkode: 03b96...81a Skien og Tønsberg dialekten kjenner jeg godt til. Bilar og båtar og sutre dialekt på toppen av at de er lei er vondt å høre på Anonymkode: 8aeae...d74
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 01:51 #4 Skrevet lørdag kl 01:51 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Skien og Tønsberg dialekten kjenner jeg godt til. Bilar og båtar og sutre dialekt på toppen av at de er lei er vondt å høre på Anonymkode: 8aeae...d74 Ingen sier bilar og båtar, ikke i Østfolk og ikke i Vestfold eller Telemark. Bilær og båtær sier de derimot på begge sider av fjorden. Og det er ikke tvil om hvem som sutrer her. Anonymkode: ed1eb...db9
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 04:47 #5 Skrevet lørdag kl 04:47 Når du er på det nivået er det jo ingen som kan hjelpe deg. Du får rope i skogen og se om du får bedre svar der. Anonymkode: 3d203...d70
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 07:50 #6 Skrevet lørdag kl 07:50 Du syter over at det er lite hjelp å få samtidig som du snakker ned folk som prater en dialekt du ikke liker. Du føler helt oppriktig at du fortjener hjelp av disse, altså…? Anonymkode: c4879...a58
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:09 #7 Skrevet lørdag kl 11:09 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nå er det ikke noen forskjell på Vestfold og Østfold når det gjelder dialekt. Ehhh hahaha joo! Anonymkode: 8d442...f03
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:11 #8 Skrevet lørdag kl 11:11 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ringte mental helse hjelpetlf i dag. Fikk 11 min. Dama avsluttet med «takk for at du ringte» Jeg fikk jo ikke forklart hva problemet var fullt ut engang. Hvordan tror politikerne at folk skal få hjelp via disse tlf som får statsstøtte, når det man får er 11 min? Psykolog er jo lang ventetid og man må være veldig syk for å få time. Men 11 min er akkurat innafor å gi til noen som virkelig trenger å snakke med noen. Hadde jeg sittet på en slik tlf hadde jeg ikke følt jeg har gjort jobben min om jeg hørte på folk i 11 min før jeg la på. Disse folka som har slike jobber virker så lei. Høres ut som de kommer fra Tønsberg / Telemark området. Bare dialekta høres sutrete og lei ut Anonymkode: 8aeae...d74 Men sa hun at du bare fikk 11 minutter? Eller ble samtalen brutt automatisk? Jeg forstår ikke dette… Anonymkode: 8d442...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå