Gå til innhold

Renner så av den fordømte NESA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry frustrasjon, men jeg takler dette mindre jo eldre jeg blir med mine snart fylte 40. Jeg har snart ikke hud igjen under nesa og aldri vært så tett før. Renner og renner. Hadde dette for ett par uker siden også, ny runde nå igjen. Er det mange korona syke eller? Føles tungt i kroppen også

Hilsen klaga;)

Anonymkode: bd7ca...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke nesehorn?

Anonymkode: f54b3...c2c

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Funket dårlig

Skrevet

Skyll nesa, og så nesespray.

Anonymkode: e2ffe...b8d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

:klo:

Anonymkode: 63ce7...573

Skrevet

Otrivin mot tett og rennende nese har vært min frelser i 2026! (Må kun brukes når det skikkelig renner, og holder med 1-2 ganger om dagen på det verste).

Er på 3. runden med møkka i år.. rekker jo bare bli frisk i et par dager før man er smitta med noe nytt. Ikke vært covid noen av gangene her, og symptomene er ulike hver gang, men felles for de tre rundene er skikkelig rennende nese.

Anonymkode: 48d59...ad7

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Otrivin mot tett og rennende nese har vært min frelser i 2026! (Må kun brukes når det skikkelig renner, og holder med 1-2 ganger om dagen på det verste).

Er på 3. runden med møkka i år.. rekker jo bare bli frisk i et par dager før man er smitta med noe nytt. Ikke vært covid noen av gangene her, og symptomene er ulike hver gang, men felles for de tre rundene er skikkelig rennende nese.

Ja! Enig. Er noe møkk, er så fobaska lei! Runde 2 her, hadde jo for ett par uker siden. Det har begynt å gjøre vondt i ørene/kjeven også😩

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja! Enig. Er noe møkk, er så fobaska lei! Runde 2 her, hadde jo for ett par uker siden. Det har begynt å gjøre vondt i ørene/kjeven også😩

Bihulene.. helt samme her denne gangen! Er så tett i hodet at det er ekkelt når jeg prater, for ørene klarer ikke oppfatte lyd både «innenfra og utenfra» samtidig, så når jeg prater hører jeg KUN min egen stemme.

Vært sånn i en uke nå.. fortsatt ikke noe bedre. Andre som sliter med følelse av feber, men at temperaturen faktisk er lavere enn vanlig når man sjekker?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bihulene.. helt samme her denne gangen! Er så tett i hodet at det er ekkelt når jeg prater, for ørene klarer ikke oppfatte lyd både «innenfra og utenfra» samtidig, så når jeg prater hører jeg KUN min egen stemme.

Vært sånn i en uke nå.. fortsatt ikke noe bedre. Andre som sliter med følelse av feber, men at temperaturen faktisk er lavere enn vanlig når man sjekker?

Ja jeg har likt😂 hører bare min stemme inni hodet når jeg prater. Verker veldig i høyre øre/kjeve/tann. Håper ikke tannverk, for det blir verre. 

Skrevet

Du burde gå til legen til uka. Fått syemelding eller bruker du egenmld? Jeg er ikke stand til å jobbe med dette. 

Skrevet

Otrivin her også. Er det eneste som tar knekken på det, før det utvikler seg til bihulebetennelse. 

Ikke f om jeg skal til med nesehorn og saltvann, noen gang, resten av livet.

Anonymkode: 7a537...34c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du burde gå til legen til uka. Fått syemelding eller bruker du egenmld? Jeg er ikke stand til å jobbe med dette. 

Ærlig talt, da. Mange av oss har jobber hvor vi er helt i stand til å utføre jobben selv om vi må snyte oss i ny og ne. Skal innrømme jeg tenkte det er godt jeg ikke er programleder på tv eller på annen måte avhengig av å se/høres bra ut. 

Skrevet

Andre som sliter med følelse av feber, men at temperaturen faktisk er lavere enn vanlig når man sjekker?

Jada. Må holde sengen all den tid jeg ikke er på jobb. Drikke hele dagen. Knaske Paracet. Sånn er livet i blant. 

Skrevet

Ærlig talt, da. Mange av oss har jobber hvor vi er helt i stand til å utføre jobben selv om vi må snyte oss i ny og ne. Skal innrømme jeg tenkte det er godt jeg ikke er programleder på tv eller på annen måte avhengig av å se/høres bra ut. 

Der kom det… en rennende nese kan skape krangel og mugg… utrolig 

Anonymkode: 77a30...44e

Skrevet

Det finns en egen nesespray for bihulebetennelse. Den er dyr , men funker som f…. Når du sprayer og starter ett nyse maraton. Helt magisk etterpå , kjenner at det knitrer innover i bihulene. Verd de 350kr eller hva den kostet

Anonymkode: ffca4...145

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.2.2026 den 15.21):

Dette var feber og tette bihuler ! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...