Anonym bruker Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Naboen vår døde brått ute ved postkassa. Bare falt om. Vi bor i et byggefelt med eneboliger ganske tett. Vi alle har bodd her i 20 år + Det har vært et godt naboskap mellom naboene, så det er ingen som er uvenn med han eller familien. Vi har gått sammen og bestilt bårebukett til begravelsen. Vi er 7 naboer som har gått sammen. En av naboene (hans nærmeste nabo) vil ikke bli med på spleisen da hun Ikke føler det er naturlig. Denne mannen har hjulpet henne med masse oppgjennom årene. Hun har god økonomi, og er lærer. Mannen på Nordsjøen så det er ikke pengene det går på. Er snakk om 200 kr. Hvor smålig kan man være? Nå nærmeste nabo dør, en fantastisk mann som brukte pensjonist tilværelsen til å hjelpe naboene med å klippe hekker, og måke snø. For meg handler det om felleskap i et nabolag. Vise samhold, vise respekt for kona som sitter igjen. Om verdighet. Alle naboene takket den som tok initiativ og ble med. Flere andre i nabolaget har også kastet seg på og vil bli med. Men hans nærmeste nabo føler ikke det naturlig. Før dere går til analyse av teksten og konspirerer med at mannen sikkert har vært slem, at han sikkert har vært pedofil, eller de sikkert har dårlig råd så avfeier jeg dette. Naboen som ikke vil være med er også bestevenninne med hans datter. Og nei hun har heller ikke gitt blomster til hans datter eller kona. Jeg respekterer at de ikke ønsker bli med på blomster, det er deres valg. Men føler også det sier litt om kulden. Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Det er ikke din sak. Anonymkode: a0366...19d
Anonym bruker Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Det er ikke din sak. Anonymkode: a0366...19d Det er et diskusjonsforum. Du har meninger og tanker du også om ting som skjer i nær eller fjern krets som heller ikke er din sak. Smil til verden og verden smiler tilbake Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er et diskusjonsforum. Du har meninger og tanker du også om ting som skjer i nær eller fjern krets som heller ikke er din sak. Smil til verden og verden smiler tilbake Anonymkode: 6ba22...37b Smil til verden slik som du gjør, som gremmer deg over andre valg? Tro’kke det. Anonymkode: a0366...19d
Anonym bruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar Absolutt veldig spesielt. Jeg er selv utrolig dårlig på å ta initiativ til slik fellesgreier, men er sjeleglad for å bli spurt om å være med. Jeg ville så klart kjøpt blomst til nærmeste nabo. Anonymkode: de295...707
Anonym bruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke din sak. Anonymkode: a0366...19d Hun har absolutt lov til å mene hva hun vil om det. Anonymkode: 22dcf...0e2
Anonym bruker Skrevet 27. februar #7 Skrevet 27. februar Med mindre de har tenkt å gi noe selv pga datteren er deres datters bestevenninneJ, så synes jeg det var spesielt av naboen din hi Anonymkode: 22dcf...0e2
Anonym bruker Skrevet 27. februar #8 Skrevet 27. februar Veldig smålig av denne naboen. Noen er litt for langt inni sin egen navle dessverre Anonymkode: 52000...297
Anonym bruker Skrevet 27. februar #9 Skrevet 27. februar Du vet strengt tatt ikke hva slags forhold disse naboene faktisk har hatt, så jeg regner med at hun har en grunn til å takke nei. Lønnen hennes er uvesentlig, og jeg må innrømme at du fremstår som et veldig dømmende menneske. Anonymkode: 7e7cf...a6d
Anonym bruker Skrevet 27. februar #10 Skrevet 27. februar Du klager over andres kaldhet og smålighet, men du er ikke hakket bedre selv. Hun sier det ikke føles naturlig. Kan du ikke bare akseptere hennes følelser angående dette, i stedet for å tillegge henne alskens onde egenskaper og hensikter? Skjønner ikke hva det er med folk i dag. Alle snakker så varmt om mangfold og aksept for ulikhet, men med én gang noen mener noe annet enn dem selv så går det jo helt i lås for folk. Anonymkode: 47870...9e7
Anonym bruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar Ikke din business, i grunnen, men skal være med deg på at det er smålig. Anonymkode: eee7f...44a
Anonym bruker Skrevet 27. februar #12 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Med mindre de har tenkt å gi noe selv pga datteren er deres datters bestevenninneJ, så synes jeg det var spesielt av naboen din hi Anonymkode: 22dcf...0e2 Hun var ikke gitt noe til bestevenninnen eller familien. Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #13 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Absolutt veldig spesielt. Jeg er selv utrolig dårlig på å ta initiativ til slik fellesgreier, men er sjeleglad for å bli spurt om å være med. Jeg ville så klart kjøpt blomst til nærmeste nabo. Anonymkode: de295...707 For meg er det også en selvfølge. Jeg var glad da en nabo tok initiativ. Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #14 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Du vet strengt tatt ikke hva slags forhold disse naboene faktisk har hatt, så jeg regner med at hun har en grunn til å takke nei. Lønnen hennes er uvesentlig, og jeg må innrømme at du fremstår som et veldig dømmende menneske. Anonymkode: 7e7cf...a6d Jo det vet jeg. Som i HI regnet jeg med det kom slike konspirasjoner. De har hatt et godt forhold. Denne naboen er meget spesiell. Meg meg meg. Hun er den som sender barn på rommet når hennes barn skal spise. Hun som ikke liker at barna får besøk om det ikke er avtalt. Hun som inviterer de populære og utestenger de andre. Hun som fikk sammenbrudd når andre foreldre la ut om klassemiljøet og slike foreldre. hun som elsker sladder og rykter men som kaster folk under bussen. Hun har ingen nære venner da hun er overfladisk Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #15 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Naboen som ikke vil være med er også bestevenninne med hans datter. Anonymkode: 6ba22...37b Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hun har ingen nære venner da hun er overfladisk Anonymkode: 6ba22...37b Hold styr på skyllebøttene dine, HI. Anonymkode: 9b2e7...3f9
Anonym bruker Skrevet 27. februar #16 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hold styr på skyllebøttene dine, HI. Anonymkode: 9b2e7...3f9 Hvorfor er du inne på dette forumet? Hva gir det deg? Annet enn å raser ut driten din? Ser det i alle tråder Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #17 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jo det vet jeg. Som i HI regnet jeg med det kom slike konspirasjoner. De har hatt et godt forhold. Denne naboen er meget spesiell. Meg meg meg. Hun er den som sender barn på rommet når hennes barn skal spise. Hun som ikke liker at barna får besøk om det ikke er avtalt. Hun som inviterer de populære og utestenger de andre. Hun som fikk sammenbrudd når andre foreldre la ut om klassemiljøet og slike foreldre. hun som elsker sladder og rykter men som kaster folk under bussen. Hun har ingen nære venner da hun er overfladisk Anonymkode: 6ba22...37b Hva får du ut av å opprette en tråd som utelukkende er baksnakking av en annen person som ikke kan forsvare seg? Har du ingen nær deg som ønsket å høre på baksnakkingen din? Vi har NULL forutsetning for å si noe som helst om denne damen. Ærlig talt. Kvinnfolk!!! Anonymkode: 47870...9e7
Anonym bruker Skrevet 27. februar #18 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Hva får du ut av å opprette en tråd som utelukkende er baksnakking av en annen person som ikke kan forsvare seg? Har du ingen nær deg som ønsket å høre på baksnakkingen din? Vi har NULL forutsetning for å si noe som helst om denne damen. Ærlig talt. Kvinnfolk!!! Anonymkode: 47870...9e7 Det er et diskusjonsforum. Du sitter ikke i en jury her som skal dømme hvem som har rett og feil. Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #19 Skrevet 27. februar Hvorfor startet du denne tråden HI? var det kun for å spy ut eder, galle og dritt? Anonymkode: 18bc9...967
Anonym bruker Skrevet 27. februar #20 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo det vet jeg. Som i HI regnet jeg med det kom slike konspirasjoner. De har hatt et godt forhold. Denne naboen er meget spesiell. Meg meg meg. Hun er den som sender barn på rommet når hennes barn skal spise. Hun som ikke liker at barna får besøk om det ikke er avtalt. Hun som inviterer de populære og utestenger de andre. Hun som fikk sammenbrudd når andre foreldre la ut om klassemiljøet og slike foreldre. hun som elsker sladder og rykter men som kaster folk under bussen. Hun har ingen nære venner da hun er overfladisk Anonymkode: 6ba22...37b Og du mener at andre er kald?! Anonymkode: 7e7cf...a6d
Anonym bruker Skrevet 27. februar #21 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo det vet jeg. Som i HI regnet jeg med det kom slike konspirasjoner. De har hatt et godt forhold. Denne naboen er meget spesiell. Meg meg meg. Hun er den som sender barn på rommet når hennes barn skal spise. Hun som ikke liker at barna får besøk om det ikke er avtalt. Hun som inviterer de populære og utestenger de andre. Hun som fikk sammenbrudd når andre foreldre la ut om klassemiljøet og slike foreldre. hun som elsker sladder og rykter men som kaster folk under bussen. Hun har ingen nære venner da hun er overfladisk Anonymkode: 6ba22...37b Og der fikk jeg et helt annet syn på deg...kjære vene Anonymkode: 22dcf...0e2
Anonym bruker Skrevet 27. februar #22 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Smil til verden slik som du gjør, som gremmer deg over andre valg? Tro’kke det. Anonymkode: a0366...19d Føler du deg truffet? Du fremstår som en som aldri hadde giddet å gi en femmer. Anonymkode: c64c0...338
Anonym bruker Skrevet 27. februar #23 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Føler du deg truffet? Du fremstår som en som aldri hadde giddet å gi en femmer. Anonymkode: c64c0...338 Det er så mye nitriste folk her inne. Mange som sliter med bitterhet og sinne. hadde jeg vinklet tråden motsatt, og at det var jeg som ikke ville bli med på spleis hadde tråden vendt seg om hvor kald og gjerrig jeg er. Trådene vendes alltid mot HI uansett hva som står. Anonymkode: 6ba22...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar #24 Skrevet 27. februar Naboen din er sær. Her i nabolaget mistet vi i sommer en (ung) nabo under særdeles tragiske omstendigheter. En annen nabo opprettet et slags fond/spleis til barna hans. Jeg er så glad for at det er folk som har overskudd til å ta tak i sånne ting. Jeg bidrar gladelig, men står dessverre i litt for mye selv til å få ut fingeren selv. Anonymkode: 8eb6e...887
Anonym bruker Skrevet 27. februar #25 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er et diskusjonsforum. Du sitter ikke i en jury her som skal dømme hvem som har rett og feil. Anonymkode: 6ba22...37b Du er jo ikke ute etter å diskutere noe som helst, du er ute etter å baksnakke. Ta deg sammen! Du vet hva man sier om folk som snakker om andre…? Anonymkode: 47870...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå