Anonym bruker Skrevet 27. februar #26 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Himmel det er jo uansett lege som gjør den vurderingen og sykmelder. Anonymkode: bbac1...79c Ja om legen finner dette ille nok. Anonymkode: 48c1c...c84
Anonym bruker Skrevet 27. februar #27 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ja sjefen var ikke sånn før. Tvert imot. Så fikk en bismak og nesten vil ta lengre sykemelding. Det har bært veldig mye på en gang der nå, er deprimert itillegg. Null energi Anonymkode: 48c1c...c84 Da ser han vel at du trenger mer tid på å komme deg ovenpå igjen. Hvorfor i alle dager bli fornærmet, når du egentlig trenger lengre sykemelding. En uke er da ingenting når man er så syk som du er. Ikke lett å gjøre ting riktig. Noen blir krenket om sjefen viser omtanke og andre blir sure om det er for lite omtanke. Anonymkode: 8eddb...88d
Anonym bruker Skrevet 27. februar #28 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Da ser han vel at du trenger mer tid på å komme deg ovenpå igjen. Hvorfor i alle dager bli fornærmet, når du egentlig trenger lengre sykemelding. En uke er da ingenting når man er så syk som du er. Ikke lett å gjøre ting riktig. Noen blir krenket om sjefen viser omtanke og andre blir sure om det er for lite omtanke. Anonymkode: 8eddb...88d Så syk som jeg er? Vet du det? Jeg er ikke alvorlig syk. Anonymkode: 48c1c...c84
Anonym bruker Skrevet 27. februar #29 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Så syk som jeg er? Vet du det? Jeg er ikke alvorlig syk. Anonymkode: 48c1c...c84 Jøss, ble du fornærmet over den kommentaren. Anonymkode: bbac1...79c
Anonym bruker Skrevet 27. februar #30 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jøss, ble du fornærmet over den kommentaren. Anonymkode: bbac1...79c Følte du var litt ironisk i setningen 😂 Anonymkode: 48c1c...c84
Anonym bruker Skrevet 27. februar #31 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg gikk i en sykemelding og blit videre oppfordret til å forlenge sykemeldingen. Jeg har hatt noen utfordringer på jobb, da jeg har fått den vanskeligste oppgaven på jobn. Det krever endel og jeg fikk tilslutt kjenne det på kroppen, altså fysisk. Er det godt ment at han vil jeg skal komme tilbake når jeg er 100% klar? Aldri fått det servert slik. Har kun vært sykemeldt ei uke, å med den holdningen kunne jeg like godt tatt noen dager til. Jeg er på utkikk etter andre jobber, jobbet her i 6år. Anonymkode: 48c1c...c84 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ja det stemmer. Jeg merker noen vinber her som ikke er helt bra. Var i samtale med sjefen for 3 ukers tid siden pg i samtalen var det snakk om det som bikket imot på jobn, han la til at jeg burde søke en annen jobb. Jeg ble litt sjokkert over å høre det, selvom han sa at jeg passet til en bedre stilling og at jeg var ung med hele livet foran meg. Etter det har det rast litt for meg på jobb. Immunforsvaret har aldri vært så dårlig som nå. Anonymkode: 48c1c...c84 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja, klart jeg vil ha en annen jobb. Har vært person angrep det siste halvåret. Føler virkelig jeg gjør jobben så godt jeg kan, men det er ei som ødelegger for meg. Hun har også fått med seg en person til. De vil ikke ha meg der, mener jeg ikke gjør jobben min. Enda jeg har vært der i 6år og det ikke var et problem før hun ble ansatt. Utrolig kjip/sårbar situasjon å stå i kjenner jeg. Sjefen er vel lei klager og ser sin sikt i at det er best jeg slutter. Til syvende og sist; ikke bare å få seg en annen jobb heller. Helt avhengig av en 100%, som jeg nå har. Anonymkode: 48c1c...c84 Et eller annet skurrer her… Sjefen din gir deg den vanskeligste oppgaven og mener du bør ha en bedre stilling. Videre fokuserer han på at du er ung og har livet foran deg, noe som kan tyde på at han mener du er for god til å henge igjen der du er nå. At han ikke er misfornøyd, men mener du har havnet på et lag som ikke er like bra som deg. For meg virker han svært fornøyd med deg. To ansatte mener du ikke gjør jobben din? Ut fra det jeg leser virker det som du er sjefens yndling og han mener du bør gjøre det enda bedre enn nå, ikke at du ikke gjør jobben din, men at kollegaene mener det motsatte fordi de er sjalu eller ikke forstår like mye som du forstår, eller noe slikt. Hør med sjefen hva han egentlig mener. Anonymkode: bcdb2...7a6
Anonym bruker Skrevet 27. februar #32 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Følte du var litt ironisk i setningen 😂 Anonymkode: 48c1c...c84 Det var ikke meg som med kommentaren. Anonymkode: bbac1...79c
Anonym bruker Skrevet 27. februar #33 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Et eller annet skurrer her… Sjefen din gir deg den vanskeligste oppgaven og mener du bør ha en bedre stilling. Videre fokuserer han på at du er ung og har livet foran deg, noe som kan tyde på at han mener du er for god til å henge igjen der du er nå. At han ikke er misfornøyd, men mener du har havnet på et lag som ikke er like bra som deg. For meg virker han svært fornøyd med deg. To ansatte mener du ikke gjør jobben din? Ut fra det jeg leser virker det som du er sjefens yndling og han mener du bør gjøre det enda bedre enn nå, ikke at du ikke gjør jobben din, men at kollegaene mener det motsatte fordi de er sjalu eller ikke forstår like mye som du forstår, eller noe slikt. Hør med sjefen hva han egentlig mener. Anonymkode: bcdb2...7a6 Han mener jeg oppriktig burde søke på andre jobber. Han er vel lei styr. Anonymkode: 48c1c...c84
Anonym bruker Skrevet 27. februar #34 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så syk som jeg er? Vet du det? Jeg er ikke alvorlig syk. Anonymkode: 48c1c...c84 Du skriver at du har kink i nakken, får migrene av jobb, null energi og deprimert. Jeg tenker at dette er å være ganske syk. Men om du anser deg som frisk så er det jo bare å komme seg på jobb på mandag. Sjefen nekter deg jo ikke å jobbe. De trenger jo alle friske på jobb. Anonymkode: 8eddb...88d
Anonym bruker Skrevet 28. februar #35 Skrevet 28. februar Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du skriver at du har kink i nakken, får migrene av jobb, null energi og deprimert. Jeg tenker at dette er å være ganske syk. Men om du anser deg som frisk så er det jo bare å komme seg på jobb på mandag. Sjefen nekter deg jo ikke å jobbe. De trenger jo alle friske på jobb. Anonymkode: 8eddb...88d Ja, ser den. Attpå så har jeg fått influensa. Kroppen er på sitt laveste nå, jeg som egentlig har masse energi. Legen var syk på fredag, så fikk derfor ingen videre sykemelding. Håper legen er forståelig og utvider sykemeldingen. Får jo ikke taegenmld nå, er en regel på det. Anonymkode: 48c1c...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå