Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hvorfor bor du der du bor? Og hvor er det? Trives du? Anonymkode: e9ae4...9df
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg bor her fordi jeg ble forelsket i en mann som ikke kunne flytte på seg pga jobb. Jeg er fra Drammen og bor i Arendal. Jeg trives godt. Anonymkode: 7ac78...595
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Flyttet hit på grunn av jobb. Har bodd her siden yngste var 1 år, vi trives og blir boende til yngste er ferdig på videregående. Etter det er det bare meg igjen og da kan det tenkes at jeg flytter nærmere familie. Flyttet fra Oslo til Finnmark Anonymkode: b9ff7...e8d
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Flyttet hit (gamle Røyken kommune, nå Asker) for snart 20 år siden pga billige boliger. Vi er begge fra Bærum, og bor her nå kun pga barna. Når siste er ferdig med ungdomsskolen flytter vi tilbake til Bærum eller Oslo. Vi trives ikke så godt her lenger fordi vi føler at vi er langt unna alt og alle. Samt at kollektivtrafikken er dårlig, og det er slitsomt når man har tenåringer som er ute og flyr. Anonymkode: 7f8f2...53e
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Flyttet til Oslo fra en nærliggende kommune for 30 år siden. Trives fortsatt veldig godt i bydelen jeg bor i, selv om ungene nå er voksne og jeg kan flytte. Jobber i sentrum. Anonymkode: 70283...092
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg traff en mann som hadde barn fra før, og derfor ble vi boende her. Vi blir her til barna er voksne, så får vi se hvor veien går videre. Anonymkode: 1b53a...b34
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Fordi det er fint her.og svarte på våre kriterier. Anonymkode: e5ec7...3a2
Anonym bruker Skrevet 45 minutter siden #8 Skrevet 45 minutter siden Bor i Larvik. Det er her jeg vokste opp. Så bodde jeg i Oslo i mange år før jeg overtalte resten av familien til å flytte hit. Det har vi aldri angret på. Vestfoldrivieraen er nydelig nesten hele året. Anonymkode: 20b8b...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå