Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:27 #1 Skrevet torsdag kl 17:27 De som driver med partnervold er jo kjempegode til å unngå vitner. Min ex var bare psykisk voldelig, men gjorde det aldri blant folk. Dvs han kunne fyre meg opp rett før vi gikk ut av bilen og ut blant folk. Sånn at det kokte i meg og jeg kunne prøve å finne ut hva han mente, eller prøve å forsvare meg for påstander han kom med. Og da så det jo ut for folk at det var jeg som lagde bråk. For jeg ble så frustrert og fortvilet, og greide ikke alltid å bare pakke det bort. Ser ut som Marius også driver litt sånn, i tillegg til sine ukontrollerte utbrudd. Det at hun snapper telefonen, han har kanskje sagt noe rett før de kom dit, truet med å ta kontakt med noen el. Og hun må sjekke, og ender opp med å bli den som ser gal ut. Da kan han også unnskylde oppførselen sin, hun tok tlf osv. Og hadde han gjort noe han ikke skulle drukner det i den andre støyen. Blir så kvalm av denne saken, for jrg vet jo hvordan det er å være "offeret" og se at han som gjorde det sitter og lyver og griner og skylder på alle andre. Og ikke husker, den er jo gjengs. Anonymkode: 36062...fe9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:07 #2 Skrevet torsdag kl 18:07 Helt enig. Og så kompisen til Høiby da. Som insinuerer at Haugland lyver fordi han og vennene ikke var redd for Marius. Nei, så rart, de er menn og kompiser, selvfølgelig banker han ikke dem.🤪 Anonymkode: d808b...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå