Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:54 #1 Skrevet torsdag kl 16:54 Jeg synes OL er flott, men ville sagt nei rett og slett for at det er for dyrt å bygge her i Norge. I tillegg så skal IOC ha sine penger for å 'reise' i Norge og se på saken Jeg mener heller må burke penger på skattelette, skole, eldre og politi. Og ingen politkere klarer å spare. Anonymkode: 25fff...8a0
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:15 #3 Skrevet torsdag kl 17:15 Så lite som vi tydeligvis har råd til nå, som skikkelig lønn til lærere og helsepersonell feks, synes jeg det er hårreisende å i det hele tatt vurdere dette. Anonymkode: a2c06...e00
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:19 #4 Skrevet torsdag kl 17:19 Nei nei nei nei nei. Hårreisende å bruke så mye penger på et sportsarrangement og masse arenaer og bygninger som kanskje ikke gjenbrukes engang. Ol burde vært på samme sted hvert år, drevet av et internasjonalt styre. Personell kunne bli rullert på da, fra ulike land. Og ulikt land kunne stå som vert hvert år. Anonymkode: 085fb...b3c
amandine Skrevet torsdag kl 17:32 #5 Skrevet torsdag kl 17:32 Jeg hadde sagt ja, med betingelse om at vi som er i en særstilling når det kommer til medaljefangst og økonomi går foran og viser vei til et mer bærekraftig og nedskalert mesterskap.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:09 #6 Skrevet torsdag kl 18:09 amandine skrev (31 minutter siden): Jeg hadde sagt ja, med betingelse om at vi som er i en særstilling når det kommer til medaljefangst og økonomi går foran og viser vei til et mer bærekraftig og nedskalert mesterskap. Enig. OL i Norge hadde vært gøy. Samtidig merker jeg at når de som ønsker OL i Norge argumenter med at «vi har allerede anleggene fra forrige OL, disse kan gjenbrukes», så kjenner jeg at jeg fullstendig mangler tillit. De kommer til å miste det helt, bygge nytt og enda mer fancy og bruke kvalmende mye penger med forklaringer som «dessverre viste det seg at dette anlegget likevel ikke var egnet», «anlegget er visst i for dårlig stand, det blir billigere å bygge nytt» og «OL har vokst seg større og det forventes at vi tar imot et større publikum, da må vi bygge større» bla bla bla. Anonymkode: 08375...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå