Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:18 #1 Skrevet torsdag kl 12:18 Jeg skal lage taco for en venninnegjeng, og ønsker tips til å lage noe litt mer enn den vanlige fredagstacoen. Skal ha kjøttdeig, stekt sopp, krydret blomkål og bønner, og selvfølgelig grønnsaker, mangosalat og slikt, men hva mer? Anonymkode: 677a3...a62
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:34 #2 Skrevet torsdag kl 12:34 Et utvalg spennende salsa, kylling- eller biffstrimler med krydder, rømme, god guacamole, scampi, ost, salat... Åpenbart ikke alt dette samtidig. Anonymkode: 6f8e3...464
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:50 #3 Skrevet torsdag kl 12:50 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Et utvalg spennende salsa, kylling- eller biffstrimler med krydder, rømme, god guacamole, scampi, ost, salat... Åpenbart ikke alt dette samtidig. Anonymkode: 6f8e3...464 Takk for svar Hva slags krydder har du på biffstrimlene? Anonymkode: 677a3...a62
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:19 #4 Skrevet torsdag kl 14:19 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar Hva slags krydder har du på biffstrimlene? Anonymkode: 677a3...a62 Det jeg finner...tacokrydder på pose går fint, det samme gjør de fleste kombinasjoner av spisskummin, pepper, chili, hvitløk og paprika. Anonymkode: 6f8e3...464
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:41 #5 Skrevet torsdag kl 14:41 Hva med å lage en tacopai? Litt annerledes enn fredagstaco samt en god salat/mangosalat til Anonymkode: d8f90...cb9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:42 #6 Skrevet torsdag kl 15:42 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva med å lage en tacopai? Litt annerledes enn fredagstaco samt en god salat/mangosalat til Anonymkode: d8f90...cb9 Oh, det må jeg teste en annen gang. Har du oppskrift? Grunnen til at jeg velger taco denne gangen er fordi det er en veggis og to glutenfrie son kommer 😅 Anonymkode: 677a3...a62
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:04 #7 Skrevet torsdag kl 17:04 Jeg spiser helst moste bønner (gjerne med tacokrydder), fremfor sopp og andre kjøtterstatninger. Hilsen en vegetarianer Faktisk, de eneste gangene jeg spiser sopp og andre kjøtterstatninger, er de gangene det er kjøttspisere som lager maten. Anonymkode: 38b57...452
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:14 #8 Skrevet torsdag kl 18:14 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg spiser helst moste bønner (gjerne med tacokrydder), fremfor sopp og andre kjøtterstatninger. Hilsen en vegetarianer Faktisk, de eneste gangene jeg spiser sopp og andre kjøtterstatninger, er de gangene det er kjøttspisere som lager maten. Anonymkode: 38b57...452 Nå er soppen det først og fremst fordi jeg selv elsker sopp. Mulig det henger igjen fra da jeg var vegetarianer. Det er mest bønner og blomkål jeg tenker til hun vegetarianeren jeg serverer 😅 Anonymkode: 677a3...a62
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:17 #9 Skrevet torsdag kl 18:17 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå er soppen det først og fremst fordi jeg selv elsker sopp. Mulig det henger igjen fra da jeg var vegetarianer. Det er mest bønner og blomkål jeg tenker til hun vegetarianeren jeg serverer 😅 Anonymkode: 677a3...a62 Bønner og blomkål er digg! Ikke rart du sluttet å være vegetarianer hvis du spiste sopp Anonymkode: 38b57...452
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:20 #10 Skrevet torsdag kl 18:20 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bønner og blomkål er digg! Ikke rart du sluttet å være vegetarianer hvis du spiste sopp Anonymkode: 38b57...452 Men stekt sopp er jo så digg! For ordens skyld er jeg fortsatt glad i å velge vekk kjøtt, men så har jeg fått en del allergier+cøliaki, så den er litt lei 😔 Anonymkode: 677a3...a62
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:02 #11 Skrevet torsdag kl 20:02 Vi har salat, mais, løk, tomater, agurk, guacamole, mango, kjøttdeig med tacokrydder, lefser, revet ost, koriander og chips på bordet. Anonymkode: 27da3...8c8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:36 #12 Skrevet torsdag kl 20:36 Pleier å steike løk og spisspaprika. Det er også kjempegodt sammen med sopp. Anonymkode: eb0f3...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå