Gå til innhold

Hva har du på tacoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage taco for en venninnegjeng, og ønsker tips til å lage noe litt mer enn den vanlige fredagstacoen. Skal ha kjøttdeig, stekt sopp, krydret blomkål og bønner, og selvfølgelig grønnsaker, mangosalat og slikt, men hva mer? 

Anonymkode: 677a3...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et utvalg spennende salsa, kylling- eller biffstrimler med krydder, rømme, god guacamole, scampi, ost, salat...

Åpenbart ikke alt dette samtidig. 

Anonymkode: 6f8e3...464

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Et utvalg spennende salsa, kylling- eller biffstrimler med krydder, rømme, god guacamole, scampi, ost, salat...

Åpenbart ikke alt dette samtidig. 

Takk for svar :D Hva slags krydder har du på biffstrimlene? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar :D Hva slags krydder har du på biffstrimlene? 

Det jeg finner...tacokrydder på pose går fint, det samme gjør de fleste kombinasjoner av spisskummin, pepper, chili, hvitløk og paprika.

Skrevet

Hva med å lage en tacopai? Litt annerledes enn fredagstaco samt en god salat/mangosalat til

Anonymkode: d8f90...cb9

Skrevet

Hva med å lage en tacopai? Litt annerledes enn fredagstaco samt en god salat/mangosalat til

Anonymkode: d8f90...cb9

Oh, det må jeg teste en annen gang. Har du oppskrift? Grunnen til at jeg velger taco denne gangen er fordi det er en veggis og to glutenfrie son kommer 😅

Skrevet

Jeg spiser helst moste bønner (gjerne med tacokrydder), fremfor sopp og andre kjøtterstatninger.

Hilsen en vegetarianer

Faktisk, de eneste gangene jeg spiser sopp og andre kjøtterstatninger, er de gangene det er kjøttspisere som lager maten. 

Anonymkode: 38b57...452

Skrevet

Jeg spiser helst moste bønner (gjerne med tacokrydder), fremfor sopp og andre kjøtterstatninger.

Hilsen en vegetarianer

Faktisk, de eneste gangene jeg spiser sopp og andre kjøtterstatninger, er de gangene det er kjøttspisere som lager maten. 

Nå er soppen det først og fremst fordi jeg selv elsker sopp. Mulig det henger igjen fra da jeg var vegetarianer. Det er mest bønner og blomkål jeg tenker til hun vegetarianeren jeg serverer 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå er soppen det først og fremst fordi jeg selv elsker sopp. Mulig det henger igjen fra da jeg var vegetarianer. Det er mest bønner og blomkål jeg tenker til hun vegetarianeren jeg serverer 😅

Bønner og blomkål er digg!

Ikke rart du sluttet å være vegetarianer hvis du spiste sopp ;) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bønner og blomkål er digg!

Ikke rart du sluttet å være vegetarianer hvis du spiste sopp ;) 

Men stekt sopp er jo så digg! 

For ordens skyld er jeg fortsatt glad i å velge vekk kjøtt, men så har jeg fått en del allergier+cøliaki, så den er litt lei 😔

Skrevet

Vi har salat, mais, løk, tomater, agurk, guacamole, mango, kjøttdeig med tacokrydder, lefser, revet ost, koriander og chips på bordet. :)

Anonymkode: 27da3...8c8

Skrevet

Pleier å steike løk og spisspaprika. Det er også kjempegodt sammen med sopp.

Anonymkode: eb0f3...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...