Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Mannen som aldri hverken rydder eller kjøper inn ting eller gaver til barna har plutselig hatt en runde på rommene deres hvor han har fjernet masse leker han mente de ikke brukte mer. Alt dette har jeg kjøpt til dem. Ingen ble spurt eller informert. Dette var heller ikke ting de ikke brukte mer, alt var i jevnlig bruk innimellom. De tingene de ikke bruker derimot, men som han vil de skal like, er igjen. Vi oppdaget det helt tilfeldig når vi lette etter noe, fant det ikke og lette så etter noe annet. Oppdaget at mye manglet. Vi lette og lette og spurte til slutt ham. Og da sier han bare at det har han kvittet seg med, de hadde for mye ting. Ferdig med det liksom. Barna ble kjempelei seg, forståelig nok, og jeg ble rasende. Han har ingen forståelse for dette, han ryddet bare så det ble bedre plass. Når jeg sier at han burde spurt eierne av tingene først og informert oss så fnyses jeg bare bort som "hysterisk". Han gjør det samme med ting på kjøkkenet som ikke brukes, dvs han bruker det ikke, men jeg gjør, og da trengs det jo ikke. Plutselig er det bare borte liksom. Er det virkelig jeg som overreagerer her? Uansett hva jeg sier så er det jeg som er vanskelig. Anonymkode: 11523...66a
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mannen som aldri hverken rydder eller kjøper inn ting eller gaver til barna har plutselig hatt en runde på rommene deres hvor han har fjernet masse leker han mente de ikke brukte mer. Alt dette har jeg kjøpt til dem. Ingen ble spurt eller informert. Dette var heller ikke ting de ikke brukte mer, alt var i jevnlig bruk innimellom. De tingene de ikke bruker derimot, men som han vil de skal like, er igjen. Vi oppdaget det helt tilfeldig når vi lette etter noe, fant det ikke og lette så etter noe annet. Oppdaget at mye manglet. Vi lette og lette og spurte til slutt ham. Og da sier han bare at det har han kvittet seg med, de hadde for mye ting. Ferdig med det liksom. Barna ble kjempelei seg, forståelig nok, og jeg ble rasende. Han har ingen forståelse for dette, han ryddet bare så det ble bedre plass. Når jeg sier at han burde spurt eierne av tingene først og informert oss så fnyses jeg bare bort som "hysterisk". Han gjør det samme med ting på kjøkkenet som ikke brukes, dvs han bruker det ikke, men jeg gjør, og da trengs det jo ikke. Plutselig er det bare borte liksom. Er det virkelig jeg som overreagerer her? Uansett hva jeg sier så er det jeg som er vanskelig. Anonymkode: 11523...66a Ja, du overreagerer en smule. Anonymkode: 6b3c9...47d
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Veldig dårlig kommunikasjon i familien deres. Å fordele skyld er helt umulig for meg, jeg vet jo ikke om du er en "hoarder" eller om han er en drittsekk, men dere må absolutt jobbe med kommunikasjonen om alle skal ha det bra. Anonymkode: 0c1d7...56c
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg synes ikke du overreagerer. Det er utrolig respektløst å kvitte seg med andres ting, sånn gjør man bare ikke. Anonymkode: d05fd...a8f
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Det er ikke opp til ham alene å bestemme hva som er nyttig å ha eller ikke. Det høres ut som om han har alt for mye fritid alene hjemme, han burde heller få seg en jobb til. Anonymkode: e4b44...b86
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Veldig dårlig kommunikasjon i familien deres. Å fordele skyld er helt umulig for meg, jeg vet jo ikke om du er en "hoarder" eller om han er en drittsekk, men dere må absolutt jobbe med kommunikasjonen om alle skal ha det bra. Anonymkode: 0c1d7...56c Kommunikasjonen her i huset er ensidig, går kun en retning. Og nei jeg er ingen hoarder, det er det nok mer han som er. Dere skulle sett garasjen og loftet der. Han samler på absolutt alt, og tar med ting han finner. Derfor er dette så ubegripelig. Anonymkode: 11523...66a
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er ikke opp til ham alene å bestemme hva som er nyttig å ha eller ikke. Det høres ut som om han har alt for mye fritid alene hjemme, han burde heller få seg en jobb til. Anonymkode: e4b44...b86 Ja, han jobber skift, og er mye alene når vi er borte. Han liker det sånn for da slipper han å hjelpe til så mye... Anonymkode: 11523...66a
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden For en idiotisk og egoistisk ting å gjøre. Hadde blitt forbanna selv. Anonymkode: fac94...b14
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ja, du overreagerer en smule. Anonymkode: 6b3c9...47d Hilsen far i huset som sto for "ryddingen". Hadde du syntes det var greit at noen ryddet i dine ting og kvittet seg med det de syntes var unødvendig. Anonymkode: 10072...fd0
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden For en kødd! Jeg hadde klikket i vinkel. Han virker som en stor ego. Har ikke peiling på hva barna leker med osv. Skikkelig dårlig gjort! Her er barna veldig knyttet til tingene sine. Kunne aldri kastet noe uten å spørre dem først. Blir fly forbanna bare jeg hører om det. Jeg hadde tatt dem med til lekebutikk og latt de velge en leke hver. Anonymkode: 1c2eb...e01
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Veldig dårlig kommunikasjon i familien deres. Å fordele skyld er helt umulig for meg, jeg vet jo ikke om du er en "hoarder" eller om han er en drittsekk, men dere må absolutt jobbe med kommunikasjonen om alle skal ha det bra. Anonymkode: 0c1d7...56c Man kaster ikke barnas ting uansett. Hevm gjør sånt?! 😭 Anonymkode: 1c2eb...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå