Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har med annen familie på hyttetur, er jo sikkert helt standard å nesten bli gæren. Venninna mi prater i telefonen under måltider, på restaurant, lager mye drama av enhver hendelse. Nå har hun begynt å snakke portugisisk i telefonen (jeg tror det er for å imponere oss) men jeg gir henne ingenting, og så lenge hun ikke får oppmerksomhet rundt det, blir det verre, og da snakker hun høyere. Dette mens vi spiser frokost. Har vært på tur med henne før, men hadde glemt hvor ille det er. Sier jeg noe om rot på badet, begynner hun å gråte, så det nytter ikke si noe. Da blir hun martyr og kan si at hun prøver så godt hun kan å være ydmyk og spørre om det er greit å åpne en skuff, eller liknende. Det er jo ikke sant, hun tar seg til rette så det holder. I bilen på vei hit (hun har ikke egen bil), satt hun og spiste chips og hun gjesper etter luft, fordi hun blir så bilsyk (vil helst kjøre min bil, for da blir hun ikke bilsyk). Jeg ba henne slutte å demonstrere men da også, tårer og gråt. Det første hun sier når jeg står opp, er hvor vondt hun har i nakken. Nå spurte hun meg om hun skulle massere nakken min, jeg takket bare nei. Tror virkelig at hun vil jeg tilbyr det samme men det kommer jeg ikke til å gjøre. Det får holde at jeg må massere ungenes føtter og nakke etter alpint. Nå har jeg nedtelling for hjemreise, måtte bare ha en utblåsning! Anonymkode: 2ba05...c49
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Alt det her er jo din egen feil, det går ikke an å glemme hvordan hun er. Hun er jo totalt skadet. Anonymkode: 9b797...714
prekæs Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ta lærdom av det. Man kan ha verdens hyggeligste omgangskrets som det likevel ikke passer å dele bolig med. Kan være nok å være a menneske selv og dele bolig med b mennesker. Etter å ha gått på noen utrivelige smeller, ferierer vi nå alene. Så det er sagt. Jeg kan selvsagt oppfattes som like vanskelig som dem jeg dro sammen med ble oppfattet av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå