Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:06 #1 Skrevet søndag kl 22:06 Hva synes dere om navnene? Vi ønsker to navn Anonymkode: 486ad...d7e
sug lut Skrevet søndag kl 22:14 #2 Skrevet søndag kl 22:14 Greit hver for seg, men passer overhodet ikke sammen. Ingen av dem passer som dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 02:39 #3 Skrevet mandag kl 02:39 Ikke fint. Jarle Andreas eller Jarle Kristoffer kan fungere Anonymkode: ae0ec...cff
Anonym bruker Skrevet mandag kl 02:50 #4 Skrevet mandag kl 02:50 Grusomt, helt jævlig. Anonymkode: bf79e...4a3
Anonym bruker Skrevet mandag kl 03:19 #5 Skrevet mandag kl 03:19 Det var helt feil i mine ører også.. To «LE» rett etter hverandre og vanskelig å uttale. Anonymkode: d4ac3...a8d
TheWitch Skrevet mandag kl 07:29 #6 Skrevet mandag kl 07:29 Jeg trodde det var en eller annen influenser med fornavn og etternavn og det er ikke vondt ment altså.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:13 #7 Skrevet mandag kl 10:13 TheWitch skrev (2 timer siden): Jeg trodde det var en eller annen influenser med fornavn og etternavn og det er ikke vondt ment altså. Det trodde jeg òg, så det sier sitt... Anonymkode: bf79e...4a3
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:42 #8 Skrevet mandag kl 12:42 Skal du bruke begge? De ble veldig tunge sammen, det blir garantert forkortet og laget et klengenavn av venner, for ingen roper "Jarle Leander" over fotballbanen når de vil han skal sentre.... Skal man bruke to navn må man ha noen som klinger godt sammen og ruller lett av tunga, ellers kommer det ikke til å bli brukt. Jeg har to navn som blir tunge sammen og ingen har noen gang brukt begge. Mellomnavnet blir bare stående på formelle papirer uten noen gang å bli brukt. Anonymkode: 59dcc...6f4
☆☆☆ Skrevet mandag kl 12:54 #9 Skrevet mandag kl 12:54 For meg er Jarle eit gubbenamn. Det handlar vel om at det var mange eldre med namnet då eg var ung. Dei er meir eller mindre borte no, og det er sikkert fullt gangbart i yngre grupper. Leander er virkelig ikkje min type namn, men det er ikkje fælt. Kombinasjonen likar eg ikkje på noko vis. Eg er av dei som tenker at dobbeltnamn er ok om en tenker å bruke begge, det krev at dei funkar saman. Det gjer ikkje desse namna. Skal ein bruke berre eitt, ser eg ikkje poenget med å gi ungen to namn.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:08 #10 Skrevet mandag kl 16:08 Synes navnet var fint. Anonymkode: ae21c...08a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:28 #11 Skrevet torsdag kl 16:28 Dette var et tungvint navn. Får krøll på tunga om man skal si navnet litt fort. Skal det bli sagt skikkelig må man legge inn en kunstpause mellom navna. Jeg har to navn på mine barn, typ Lars Erik, men alle venner bruker kun Lars. Så jeg er rimelig sikker på at det i dette tilfellet vil bli bare Jarle. Anonymkode: 474d8...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå