Anonym bruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Hei. Jeg lurer på om andre her har erfaring med emgality, da spesielt i forhold til bivirkningene . Jeg er nå på 3 måned, og jeg merker effekt på migrenen, det føles nydelig. Håper og tror det er grunnet emgality. Meen...jeg har gått opp flere kg i vekt, ser det står på peosuktpmtalen( og fra nevrolog) at det ikke er kjent bivirkning. Men jeg har dog spist som før og veid samme vekt ca siste 10 årene, trener ca 3 ganger per uke, på migreneuke noe mindre. Slik har det vært. Kjenner meg pløsete i kropp, spesielt mage, fingre. Væske? Vektøkning på ca 5-6 kg. Og plaget med forstoppelse, må bruke Movicol nå etter oppstart med emgality. Erfaring med dette noen? Og gikk det seg til eller ble det bare verre? Anonymkode: 5756b...b37
mammatiloda Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar (endret) Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg lurer på om andre her har erfaring med emgality, da spesielt i forhold til bivirkningene . Jeg er nå på 3 måned, og jeg merker effekt på migrenen, det føles nydelig. Håper og tror det er grunnet emgality. Meen...jeg har gått opp flere kg i vekt, ser det står på peosuktpmtalen( og fra nevrolog) at det ikke er kjent bivirkning. Men jeg har dog spist som før og veid samme vekt ca siste 10 årene, trener ca 3 ganger per uke, på migreneuke noe mindre. Slik har det vært. Kjenner meg pløsete i kropp, spesielt mage, fingre. Væske? Vektøkning på ca 5-6 kg. Og plaget med forstoppelse, må bruke Movicol nå etter oppstart med emgality. Erfaring med dette noen? Og gikk det seg til eller ble det bare verre? Anonymkode: 5756b...b37 " Produktomtalen", skulle det stå inn i der😊 Endret 22. februar av mammatiloda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå